Guest Snusmumrikk Skrevet 11. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2014 Jeg har bestilt fra Arkoz hundeutstyr til Lykke (fb side). Er veldig fornøyd, og kommer til å bestille til Harly derfra også image.jpgimage.jpg Er det strikk i båndene under magen og forran? Kanskje Ymse burde fått ett eget, og ikke bruke det med morkene strikker det står Ekko på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 11. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2014 @MegaMarie 359 inkl frakt, trooooor jeg! @Snusmumrikk Ja det er justerbar strikk i både bryst og under magen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 11. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2014 Smale Trine kobbel. Web sort ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 11. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2014 @MegaMarie 359 inkl frakt, trooooor jeg! @Snusmumrikk Ja det er justerbar strikk i både bryst og under magen. Det hørtes ut som en veldig fornuftig pris! Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 11. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2014 Eg og har frå Arkoz, veldig fornøgd. Tok vel berre ei drøy veke før eg fekk det i posten. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 12. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2014 Har bare godt å si om CM design Fantastisk service og produkter av utmerket kvalitet. Kjøpe både hålsbånd, kobbel og tjenestedekken der til mine 2. Lea fikk med seg sitt når hun reiste og desverre har jeg enda ikke klart å grave frem ivo sitt etter flyttingen men finner jeg det innen rimelig tid kan jeg ta et bilde av det på hunden Men sjekk ut sidene deres på facebook! Har også fått brodert på en del klær og dekken hos de og har vært veldig fornøyd hver gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 22. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2014 Stort reflektor teppesak for at solen ikke skal steike bilen? Silver mesh heter det vel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Bølla Skrevet 22. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2014 @MegaMarie Biltema? Så bra! Takk for tips! Nå fikk jeg akkurat vite at det er ikke sånn "må ha"- visstnok, men jeg skulle jo gjerne hatt flere uansett... Men når portoen nesten dobler prisen på et par dummyer, kjenner jeg lommeboka krymper seg litt. *tenke, tenke* Til neste gang; Hööks har veldige billige dummyer, noen flytende og noen ikke. De har vel butikk ute i Skedsmo et sted, men leverer veldig kjapt via netthandel også. Ofte svært gode tilbud! www.hooks.no Selger felleskjøpet fortsatt universalmattene fra Helly Hansen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 22. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2014 Stort reflektor teppesak for at solen ikke skal steike bilen? Silver mesh heter det vel. Da jeg søkte på nettet fant jeg to nettbutikker som hadde det, samt at CleanRun har det til 1/3 av prisen... Fint gubben skal til USA i august. @MegaMarie Biltema? Selger felleskjøpet fortsatt universalmattene fra Helly Hansen? Hvor på Biltema da? Finner ingenting i nettkatalogen ihvertfall? Bare sånn til å ha i frontruta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Bølla Skrevet 22. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2014 Da jeg søkte på nettet fant jeg to nettbutikker som hadde det, samt at CleanRun har det til 1/3 av prisen... Fint gubben skal til USA i august. Hvor på Biltema da? Finner ingenting i nettkatalogen ihvertfall? Bare sånn til å ha i frontruta? Her De har flere typer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 22. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2014 Stort reflektor teppesak for at solen ikke skal steike bilen? Silver mesh heter det vel. Svensk nettbutikk: http://www.hundkrut.se/shop/product/silver-mesh-duk-6x7?tm=webshop/baddar-och-burar Her De har flere typer Det er ikke i nærheten av Silver Mesh... Men gjør sikkert noe nytte mot sol. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Bølla Skrevet 22. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2014 Svensk nettbutikk: http://www.hundkrut.se/shop/product/silver-mesh-duk-6x7?tm=webshop/baddar-och-burar Det er ikke i nærheten av Silver Mesh... Men gjør sikkert noe nytte mot sol. Jeg svarte Simira, hun ønsket til frontruta. Men jeg mener da at Biltema har, problemet er jo at man kaller ting forskjellig etterhvert som det produseres kopier. Jeg villle bare dratt personlig til en butikk, har de det ikke det har de det på Torshov Bilrekvisita eller Jula. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 22. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2014 Jeg svarte Simira, hun ønsket til frontruta. Men jeg mener da at Biltema har, problemet er jo at man kaller ting forskjellig etterhvert som det produseres kopier. Jeg villle bare dratt personlig til en butikk, har de det ikke det har de det på Torshov Bilrekvisita eller Jula. Nei, jeg mente at Biltema kun har til frontruta. Altså ubrukelig for meg ihvertfall. Hverken Torshov eller Jula har heller, såvidt jeg kan se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 22. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2014 Waggytail selger den minste silver-shade-duken til 400 kroner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 22. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2014 Den til frontruta fra Biltema er forøvrig meget god, bare kjøp den tykke som faktisk har reflekterende materiale, og ikke den som bare ser ut som et sølvfarget tøystykke. Setter man bilen med fronten mot sola, og legger på denne, og i tillegg har skjerming på sidene og åpen bakluke, så er det rimelig levelig i bilen uansett temperatur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 22. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2014 Jeg svarte Simira, hun ønsket til frontruta. Men jeg mener da at Biltema har, problemet er jo at man kaller ting forskjellig etterhvert som det produseres kopier. Jeg villle bare dratt personlig til en butikk, har de det ikke det har de det på Torshov Bilrekvisita eller Jula. Første forslaget ditt var til MegaMarie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2014 Svensk nettbutikk: http://www.hundkrut.se/shop/product/silver-mesh-duk-6x7?tm=webshop/baddar-och-burar Det er ikke i nærheten av Silver Mesh... Men gjør sikkert noe nytte mot sol. Tusen takk! Hvilken størrelse tror du dekker alle vinduene i bilen? Jeg har en liten bil. Har du en slik selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2014 Tusen takk! Hvilken størrelse tror du dekker alle vinduene i bilen? Jeg har en liten bil. Har du en slik selv? Eg har den som er 304x426 cm til min touran (stasjonsvogn). Kunne vert litt bredere, men lengden er fin. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2014 Tusen takk! Hvilken størrelse tror du dekker alle vinduene i bilen? Jeg har en liten bil. Har du en slik selv? Har ikke selv, men tenker å kjøpe til den nye bilen. Ser Ingidano skriver om sitt, vet også at Jeanette har et til sin Touran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2014 Stort reflektor teppesak for at solen ikke skal steike bilen? Silver mesh heter det vel.Vi har tatt inn og får det til Bjerke, de er på vei nå, så er på lager om en uke eller to. Jeg har en 3*4 meter som dekker min bil. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2014 Vi har tatt inn og får det til Bjerke, de er på vei nå, så er på lager om en uke eller to. Jeg har en 3*4 meter som dekker min bil. Pris? Hadde vært mye greiere å gå igjennom dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2014 Pris? Hadde vært mye greiere å gå igjennom dere Nå har jeg ikke regnearkene på mobilen min, men kan få ordnet de ikveld har tatt inn flere forskjellige størrelser. (også større enn min på 3*4m) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2014 Vi har tatt inn og får det til Bjerke, de er på vei nå, så er på lager om en uke eller to. Jeg har en 3*4 meter som dekker min bil. Åh, da skal jeg kjøpe et til bilen fra dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2014 Åh, da skal jeg kjøpe et til bilen fra dere! Jeg har funnet størrelsene på vei: 2,1 meter * 2,4 meter 2,1 meter * 3 meter 2,1 meter * 4 meter 4,2 meter * 6,4 meter (absolutt største som er ) Om jeg ikke når roter veldig priser og slikt kan komme etterpå idag. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2014 Jeg har funnet størrelsene på vei: 2,1 meter * 2,4 meter 2,1 meter * 3 meter 2,1 meter * 4 meter 4,2 meter * 6,4 meter (absolutt største som er ) Om jeg ikke når roter veldig priser og slikt kan komme etterpå idag. Å, det hadde vært supert å få fra dere Håper prisen er grei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts