maysofie Skrevet 18. Desember 2018 Rapporter Skrevet 18. Desember 2018 På 17.12.2018 at 10:22 AM, Polfarer skrev: Brunst.no har en del hurttadekken til 200kr Stirrekållisene sier tusen takk for dette tipset! Bestilt 5 dekken/dresser til prisen av 1 På 17.12.2018 at 1:08 PM, simira skrev: I størrelse hest. (ihvertfall mer ridgeback enn dsg, som er det jeg trenger) Men mye fint og billig der, takk for tips! Jeg er forøvrig helt for å støtte lokale fysiske butikker, men når de selger et dekken til 799,- som ifølge en nettbutikk har veiledende pris 499 og finnes til 200 på tilbud, så blir forskjellen for stor altså. Vet ikke om det er et alternativ, men de har Frost Jacket i størrelse DSG. Riktignok softshell og hel front, men Siter
simira Skrevet 18. Desember 2018 Rapporter Skrevet 18. Desember 2018 7 minutes ago, maysofie said: Stirrekållisene sier tusen takk for dette tipset! Bestilt 5 dekken/dresser til prisen av 1 Vet ikke om det er et alternativ, men de har Frost Jacket i størrelse DSG. Riktignok softshell og hel front, men Så det. Men et vesentlig poeng her er regntetthet. Vi har en ullgenser som fungerer utmerket ellers (også i snøvær for den del). For ikke å snakke om at jeg ikke har tenkt å utsette stakkaren for noe med så mye påkledningsmakk rundt beina. Siter
Nemi1 Skrevet 18. Desember 2018 Rapporter Skrevet 18. Desember 2018 11 minutter siden, simira skrev: Så det. Men et vesentlig poeng her er regntetthet. Vi har en ullgenser som fungerer utmerket ellers (også i snøvær for den del). For ikke å snakke om at jeg ikke har tenkt å utsette stakkaren for noe med så mye påkledningsmakk rundt beina. Det er et viktig poeng med regntetthet, Men selv her i Bergen, som er kjent for en og annen regnbyge, syns jeg ullgenser funker nesten alltid. Jeg strikker selv, tover så de blir mer eller mindre vindtett, og vasker i lanolin så vannet ikke trenger så lett inn Siter
kristin00 Skrevet 2. Januar 2019 Rapporter Skrevet 2. Januar 2019 Er det noen som vet om man kan få tak i en ny variogate i fysisk butikk noen sted som er billigere enn 4500? fant en hos www.pethouse.no og de kunne levere ganske fort, men skulle gjerne prøvd bare for sikkerhetsskyld Siter
Hannah Skrevet 13. Januar 2019 Rapporter Skrevet 13. Januar 2019 Hei, er på utskikk etter et solid bånd/lenke som tåler kulde. Tenker å ha det stående ute slik at hunden kan stå i bånd mens jeg for eksempel er ute å måker snø. Det vi hadde røk fordi det ikke tålte minusgrader så godt ? Siter
Malamuten Skrevet 13. Januar 2019 Rapporter Skrevet 13. Januar 2019 Plastbelagt stålwire? Det er jo generelt ikke så bra kombo med fukt og ting som absorberer fukt, pluss kulde så det speiker og da ryker ting lett. 1 Siter
MerlePerle Skrevet 15. Januar 2019 Rapporter Skrevet 15. Januar 2019 Oransje bringkobbel i str liten? Både redningsbutikken og nbf er utsolgt? Siter
Artemis Skrevet 15. Januar 2019 Rapporter Skrevet 15. Januar 2019 12 hours ago, MerlePerle said: Oransje bringkobbel i str liten? Både redningsbutikken og nbf er utsolgt? Ser ut som om de har her: http://www.proffhund.no/produkter/10-soek-og-redning/22-bringkobbel-bi-2/ Siter
yurij Skrevet 5. Februar 2019 Rapporter Skrevet 5. Februar 2019 Tynne rimelige potesokker/snøsokker i all verdens farger? Siter
Ingrid M Skrevet 6. Februar 2019 Rapporter Skrevet 6. Februar 2019 On 2/5/2019 at 8:40 AM, yurij said: Tynne rimelige potesokker/snøsokker i all verdens farger? Felleskjøpet har til 99,- i signaloransj. Veldig lette å finne igjen i skiløypa Siter
yurij Skrevet 6. Februar 2019 Rapporter Skrevet 6. Februar 2019 Akkurat nå, Ingrid M skrev: Felleskjøpet har til 99,- i signaloransj. Veldig lette å finne igjen i skiløypa Jeg vet men skulle gjerne hatt flere fargevalg Siter
Ingidano Skrevet 6. Februar 2019 Rapporter Skrevet 6. Februar 2019 Just now, yurij said: Jeg vet men skulle gjerne hatt flere fargevalg Sett på Dogbooties.com? Eller ville du helst hatt leverandør i Norge? Siter
yurij Skrevet 6. Februar 2019 Rapporter Skrevet 6. Februar 2019 Akkurat nå, Ingidano skrev: Sett på Dogbooties.com? Eller ville du helst hatt leverandør i Norge? Jeg syns de ble litt dyre med dagens dollarkurs. Nesten 30 kr pr sokk og dyr frakt. + sikkert evig lang ventetid for å få varene. Endte med å kjøpe fra to forskjellige norske butikker for å få riktig fargeer og slippe orange 1 Siter
tulip Skrevet 6. Februar 2019 Rapporter Skrevet 6. Februar 2019 3 timer siden, yurij skrev: Jeg syns de ble litt dyre med dagens dollarkurs. Nesten 30 kr pr sokk og dyr frakt. + sikkert evig lang ventetid for å få varene. Endte med å kjøpe fra to forskjellige norske butikker for å få riktig fargeer og slippe orange Og jeg tror sokkene ville blitt for små til dine.. Jeg bestilte største str for endel år siden i håp om at de passet på bakbeina til mine GD, og det var såvidt de passet en dobertispe!! Kvaliteten var topp da, de holdt 3 vintre før sømmene begynte å ryke ? Siter
Caelyn Skrevet 6. Februar 2019 Rapporter Skrevet 6. Februar 2019 Noen som vet hvilken sele dette er? Siter
Stjerneskinn Skrevet 6. Februar 2019 Rapporter Skrevet 6. Februar 2019 @Caelyn Hurtta, modellen heter Active (så tror jeg Dazzle er helt lik bare i andre farger). 1 Siter
SD Skrevet 6. Februar 2019 Rapporter Skrevet 6. Februar 2019 Akkurat nå, Caelyn skrev: Noen som vet hvilken sele dette er? Ser ut som det er Hurtta Active https://www.hurtta.com/global_no/active-sele 1 Siter
Caelyn Skrevet 6. Februar 2019 Rapporter Skrevet 6. Februar 2019 Akkurat nå, Stjerneskinn skrev: @Caelyn Hurtta, modellen heter Active (så tror jeg Dazzle er helt lik bare i andre farger). Ah! Tusen takk! Jeg hadde en mistanke om det, men var ikke 100% sikker Siter
yurij Skrevet 6. Februar 2019 Rapporter Skrevet 6. Februar 2019 5 timer siden, tulip skrev: Og jeg tror sokkene ville blitt for små til dine.. Jeg bestilte største str for endel år siden i håp om at de passet på bakbeina til mine GD, og det var såvidt de passet en dobertispe!! Kvaliteten var topp da, de holdt 3 vintre før sømmene begynte å ryke ? Takk, det var veldig greit å vite Siter
Yodel Skrevet 6. Februar 2019 Rapporter Skrevet 6. Februar 2019 Jeg er ute etter potesokker til basenji. Til snø og event. også gåing på krakkellert stein (ble såre på potene på fjellturene i sommer). Kan det kombineres? Må være enkle og ikke tunge. Siter
Stjerneskinn Skrevet 9. Februar 2019 Rapporter Skrevet 9. Februar 2019 On 6 February 2019 at 10:08 PM, Yodel said: Jeg er ute etter potesokker til basenji. Til snø og event. også gåing på krakkellert stein (ble såre på potene på fjellturene i sommer). Kan det kombineres? Må være enkle og ikke tunge. Non-Stops potesokker er jo klassiske. Anbefaler de langdistansesokkene på vinteren (vanntette og beskytter mot kulde selv om de ikke er tykke), og de billige, tynne variantene er kanskje greie til sommerbruk, men tynne sokker tåler jo ikke allverden før de slites ut. 1 Siter
Stjerneskinn Skrevet 14. Mars 2019 Rapporter Skrevet 14. Mars 2019 Paracordkobbel MED strikk? Likte både en side og et innlegg på FB av en som lager sånne bånd (norsk), men siden FB har problemer, ble jo dette slettet, og klarer ikke finne siden igjen... Siter
Kristiin Skrevet 16. Mars 2019 Rapporter Skrevet 16. Mars 2019 På 2/6/2019 at 10:08 PM, Yodel skrev: Jeg er ute etter potesokker til basenji. Til snø og event. også gåing på krakkellert stein (ble såre på potene på fjellturene i sommer). Kan det kombineres? Må være enkle og ikke tunge. Snø og barmark kan ikke kombineres, iværtfall ikke snøsokk på barmark. De kommer til å slites på 1-2-3 Siter
bobleplast_ Skrevet 18. Mars 2019 Rapporter Skrevet 18. Mars 2019 Tips til nettbutikker med fine halsbånd til hund, gjerne lær? Siter
connie_canine Skrevet 19. Mars 2019 Rapporter Skrevet 19. Mars 2019 På 3/14/2019 at 1:32 PM, Stjerneskinn skrev: Paracordkobbel MED strikk? Likte både en side og et innlegg på FB av en som lager sånne bånd (norsk), men siden FB har problemer, ble jo dette slettet, og klarer ikke finne siden igjen... LL Dog Design? Siter
Recommended Posts