Hoppetussa Skrevet 23. Juli 2015 Rapporter Skrevet 23. Juli 2015 Noen som vet hvor man får Natures Menu godbiter ( de rosa posene ) billig? Gjerne flerpakk Siri Siter
Arielle Skrevet 23. Juli 2015 Rapporter Skrevet 23. Juli 2015 Noen som vet hvor man får Natures Menu godbiter ( de rosa posene ) billig? Gjerne flerpakk Siri Hva er billig? Skal ta inn en del nå og har gitt et tilbud til folk på 350kr per kartong det er 12 pakker i hver kartong 1 Siter
Ingidano Skrevet 23. Juli 2015 Rapporter Skrevet 23. Juli 2015 Noen som vet hvor man får Natures Menu godbiter ( de rosa posene ) billig? Gjerne flerpakk Siri Her får du de til 27,- pr pakke om du kjøper 5. 2 Siter
Guest Christine Skrevet 25. Juli 2015 Rapporter Skrevet 25. Juli 2015 Har et kjølehalsbånd som jeg er utrolig fornøyd med, og gjerne skulle hatt et til av. Problemet er at jeg ikke husker hvilket merke det var. Det er svart med borrelås, og oppdelt i flere "deler" med gel inni. Det er helt flatt, men putter man det i vann utvider gelen seg og halsbåndet blir "stort" og mykt, også er det kaldt i maange dager. Ubrukelig beskrivelse sikkert, men prøver å beskrive slik at noen forhåpentligvis skjønner hva jeg snakker om (For å legge til mer: det ble kjøpt i gjennomsiktig plastembalasje med rød papp med logo på. Billig var det og.) Siter
Henriette Skrevet 30. Juli 2015 Rapporter Skrevet 30. Juli 2015 Halsbånd til liten hund som ikke gnager på pels?:-) gjerne litt fint:-) Siter
Arielle Skrevet 31. Juli 2015 Rapporter Skrevet 31. Juli 2015 Halsbånd til liten hund som ikke gnager på pels?:-) gjerne litt fint:-) rundt lær? https://www.facebook.com/media/set/?set=a.836764366411682.1073741857.254827681272023&type=3 Siter
Thor Prestbøen Skrevet 5. August 2015 Rapporter Skrevet 5. August 2015 Hei. Hvor får man kjøpt EzyDog utstyr i Norge? Siter
Nathalie_ Skrevet 5. August 2015 Rapporter Skrevet 5. August 2015 Halvstruphalsbånd(gjerne stillbart) fra nettbutikk som leverer fort? Evt som ikke er så dyrt, men fortsatt holdbart, sånn at det kan byttes ut med raketten vokser? Siter
Thor Prestbøen Skrevet 5. August 2015 Rapporter Skrevet 5. August 2015 Nathlie98 hundebutikk1.no (åpner snart) følg oss på Facebook så kan vi ordne bestilling før åpning. Vi har EzyDog checkmate, justerbart halvstrup. Leverering 1-3 dager. Siter
Thor Prestbøen Skrevet 5. August 2015 Rapporter Skrevet 5. August 2015 Halvstruphalsbånd(gjerne stillbart) fra nettbutikk som leverer fort? Evt som ikke er så dyrt, men fortsatt holdbart, sånn at det kan byttes ut med raketten vokser? Jeg har denne på lager. I Sandefjord/Larvik området kan det leveres idag. free photo hosting Siter
Nathalie_ Skrevet 5. August 2015 Rapporter Skrevet 5. August 2015 Nathlie98 hundebutikk1.no (åpner snart) følg oss på Facebook så kan vi ordne bestilling før åpning. Vi har EzyDog checkmate, justerbart halvstrup. Leverering 1-3 dager. Takk for svar! Så fin ut, skal vurderes Siter
simira Skrevet 5. August 2015 Rapporter Skrevet 5. August 2015 Halvstruphalsbånd(gjerne stillbart) fra nettbutikk som leverer fort? Evt som ikke er så dyrt, men fortsatt holdbart, sånn at det kan byttes ut med raketten vokser? Hunter sin halvstrup er ihvertfall solid og regulerbart og veldig fint. Siter
Thor Prestbøen Skrevet 5. August 2015 Rapporter Skrevet 5. August 2015 Takk for svar! Så fin ut, skal vurderes Ikke no problem! Bare å si ifra så får vi sendt det Asap:) Siter
Nathalie_ Skrevet 5. August 2015 Rapporter Skrevet 5. August 2015 Hunter sin halvstrup er ihvertfall solid og regulerbart og veldig fint. Takk, skal sjekke Siter
SiriEveline Skrevet 5. August 2015 Rapporter Skrevet 5. August 2015 Hvor får man kjøpt lærkobbel, ala sånn helt standard vanlig, men type treningskobbel med ringer underveis og krok i hver ende, helst passe smalt, type 1cm. Siter
Kokospaniel Skrevet 6. August 2015 Rapporter Skrevet 6. August 2015 Hvor får man kjøpt lærkobbel, ala sånn helt standard vanlig, men type treningskobbel med ringer underveis og krok i hver ende, helst passe smalt, type 1cm. Prøv hos Felleskjøpet 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 6. August 2015 Rapporter Skrevet 6. August 2015 (endret) Er oppblåsbar krage noe alle dyrleger har inne? Edit: Idiotisk spørsmål. Rettelse: Er oppblåsbar krage noe veterinærkontorer ofte har inne, iht deres erfaring? Endret 6. August 2015 av SandyEyeCandy 1 Siter
Kawa Skrevet 6. August 2015 Rapporter Skrevet 6. August 2015 Noen som vett om nettbutikk med stort utvalg av søt hårpynt til hund? Siter
SandyEyeCandy Skrevet 6. August 2015 Rapporter Skrevet 6. August 2015 Noen som vett om nettbutikk med stort utvalg av søt hårpynt til hund? OMG! Har du sjekka nettsteder som ebay, amazon, etsy osv? Siter
Kawa Skrevet 6. August 2015 Rapporter Skrevet 6. August 2015 OMG! Har du sjekka nettsteder som ebay, amazon, etsy osv? Jeg vil helst kjøpe fra norske nettbutikker, men vurderer ebay osv om jeg ikke finner noe 1 Siter
Ingidano Skrevet 6. August 2015 Rapporter Skrevet 6. August 2015 Jeg vil helst kjøpe fra norske nettbutikker, men vurderer ebay osv om jeg ikke finner noe 2dogs.no har noe. Siter
SiriEveline Skrevet 6. August 2015 Rapporter Skrevet 6. August 2015 Prøv hos Felleskjøpet Da har jeg sjekket, de hadde dessverre ikke. Noen andre som vet? Ser altså etter lærkobbel med ringer og krok i hver ende, men type helt vanlig lær (ikke foret og sånt) ca 1cm bredt. Siter
Ingidano Skrevet 6. August 2015 Rapporter Skrevet 6. August 2015 Da har jeg sjekket, de hadde dessverre ikke. Noen andre som vet? Ser altså etter lærkobbel med ringer og krok i hver ende, men type helt vanlig lær (ikke foret og sånt) ca 1cm bredt. Her er en, litt bredere enn du ønsker da. Ser den er laget av Kenjan, så kanskje du kan kikke der? 1 Siter
SiriEveline Skrevet 6. August 2015 Rapporter Skrevet 6. August 2015 Her er en, litt bredere enn du ønsker da. Ser den er laget av Kenjan, så kanskje du kan kikke der? Den var veldig fin akkurat sånn, litt bred da, men kan se om de har mer, evt. er den nok helt OK Edit: Der hadde de ja http://www.kenjan.dk/default.asp?ID=5&show=vare&vareid=6529&varenr=01-1000-120&varegrp=1000&name=vareliste 1 Siter
Recommended Posts