Gå til innhold
Hundesonen.no

Eurovision Song Contest


Ozzy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Okay da, jeg måtte ta frem telefonen i dag også. "Thank you for calling the Eurovision Song Contest. You have voted for Norway." Men jeg må innrømme at jeg ikke helt har troen. Ikke samme gnist

Jeg har laga meg poengskjema Edit:

Velfortjent seier til Sverige! Må si jeg ble EKSTREMT flau over sisteplass. Håper virkelig vi kan komme med noe som slår ann neste gang. Tooji, Stella og Didrik. Ikke en gang Rybak kan kompansere

hipp hurra 0 poeng

, kjedelig at hele midtøsten gir til azerbaijan. og veldig dumt at folk stemmer på russland , når de bare får på sjarmen. men jaja , go granny

Synes ikke det var så sjarmerende heller jeg da :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velfortjent seier til Sverige!

Må si jeg ble EKSTREMT flau over sisteplass. Håper virkelig vi kan komme med noe som slår ann neste gang. Tooji, Stella og Didrik. Ikke en gang Rybak kan kompansere for hvor dårlige vi har vært :P Likte Tooji litt jeg, syntes ikke han var SÅ dårlig. Hadde forventet en 15 plass kanskje.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde jeg absolutt ikke forutsett! Synes ikke sangen vår var så dårlig. Ikke vinnerlåt kanskje (tydeligvis), men hadde trodd den skulle havne lenger opp, for den er jo fengende. Mye dårlig i år. Jeg synes faktisk at Sverige sin var skikkelig dårlig. Og det mener jeg virkelig, ekstra surt at de fikk flere 12 poengere enn Rybak! Men koselig at Sverige vant da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde jeg absolutt ikke forutsett! Synes ikke sangen vår var så dårlig. Ikke vinnerlåt kanskje (tydeligvis), men hadde trodd den skulle havne lenger opp, for den er jo fengende. Mye dårlig i år. Jeg synes faktisk at Sverige sin var skikkelig dårlig. Og det mener jeg virkelig, ekstra surt at de fikk flere 12 poengere enn Rybak! Men koselig at Sverige vant da.

Det gjorde de vel ikke?

Norge fikk 387, Sverige fikk 372

Red: Glem det, må lære meg å lese :P

Endret av Ozzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på "Grand Prix aften" hos en venninne i kveld, og det var null problem å plukke ut vinneren underveis. Den beste vant etter min mening! :)

Venninnen min mente også underveis at den russiske melodien med hele kone-gjengen ville komme høyt opp, og da lo jeg bare... Men jaggu fikk hun rett... for en merkelig gjeng å sende til Grand Prix konkurransen! Tidenes snåleste i Grand Prix sammenheng, vel? (de russiske altså)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velfortjent seier til Sverige!

Må si jeg ble EKSTREMT flau over sisteplass. Håper virkelig vi kan komme med noe som slår ann neste gang. Tooji, Stella og Didrik. Ikke en gang Rybak kan kompansere for hvor dårlige vi har vært :P Likte Tooji litt jeg, syntes ikke han var SÅ dårlig. Hadde forventet en 15 plass kanskje.

Legg til artister som Jahn Teigen, Tor Endresen og Finn Kalvik så blir det enda bedre. :P

Syns det er rart at ikke Island fikk mer poeng, men mulig den ble for spesiell?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på "Grand Prix aften" hos en venninne i kveld, og det var null problem å plukke ut vinneren underveis. Den beste vant etter min mening! :)

Venninnen min mente også underveis at den russiske melodien med hele kone-gjengen ville komme høyt opp, og da lo jeg bare... Men jaggu fikk hun rett... for en merkelig gjeng å sende til Grand Prix konkurransen! Tidenes snåleste i Grand Prix sammenheng, vel? (de russiske altså)

Vet ikke helt om det slår Sami Ædnan da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...