mokken Skrevet 3. April 2013 Rapporter Share Skrevet 3. April 2013 I påsken har jeg levd på alkohol og Grandiosa og gått ned i vekt . Urettferdig!!! God bedring! Tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 4. April 2013 Rapporter Share Skrevet 4. April 2013 4,39 km på asfalt i dag også, wuhu! Farten er jo ikke det helt store, blir litt gåing innimellom så brukte 37 min-ish på turen. Også tråkka jeg midt i en skikkelig vanndam med 0,75km igjen, så etter det tusla jeg sur hjem Men hovedpoenget er jo at knærne ikke dør etter 1 km 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 4,39 km på asfalt i dag også, wuhu! Farten er jo ikke det helt store, blir litt gåing innimellom så brukte 37 min-ish på turen. Også tråkka jeg midt i en skikkelig vanndam med 0,75km igjen, så etter det tusla jeg sur hjem Men hovedpoenget er jo at knærne ikke dør etter 1 km Så bra! Høres ut som vi jogger ganske likt, jeg har akkurat fullført 4,3 km på 31 min Knallrød i trynet, hvor god form må man være for at det skal gi seg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Så bra! Høres ut som vi jogger ganske likt, jeg har akkurat fullført 4,3 km på 31 min Knallrød i trynet, hvor god form må man være for at det skal gi seg?? Tror aldri det gir seg for min del 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Noen blir røde, andre ikke. Samme som at man svetter forskjellig . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Ser ut for at kroppen tåler trening igjen -wihuuu 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Joggetur idag! Var ute i ca tre kvarter, og vekslet mellom å jogge og gå litt. Ble tilsammen 5.5km ca! Nå tenkte jeg å prøve et treningsprogram på Runkeepern Se om det gir det lille ekstra av motivasjon. Varer jo "bare" to mnd så det bør man klare 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 I og med at det er sommer om litt har jeg for de neste 5 ukene bestemt meg for å kjøre kroppen på et moderat underskudd, før jeg fortsetter å bygge. Dessverre går det ut over styrken min, men i dag har kroppen og hjernen samarbeidet og vist at de kan! 60 kilo x 2, knebøy. Bare et par kilo fra å løfte meg selv, blir nok ikke noe maksing på en stund, for jeg kjenner det tar på å løfte tungt. Har dere noen mål framover? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Har dere noen mål framover? Fortsette med løping hver uke. Det er ikke mer konkret for jeg synder med treningen når jeg er hjemme i Porsgrunn siden jeg ikke er medlem på noe treningssenter her. Og jeg gjør det så mye enklere for meg selv ved å holde det i gang hele tiden. Runkeeper er min venn som sørger for at jeg presser meg til ny pers fremfor å jukse 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 1 time Styrke med stang i går - kan nesten ikke gå i dag... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Tre styrkeøkter på fem dager og kroppen henger fortsatt med. Fornøyd med det! Nå er det to dager med hvile før det blir to nye styrkeøkter. Har dere noen mål framover? Hovedmålet mitt, så kjedelig det enn høres ut, er å ha god helse. Jeg vil ha jevnt med energi. I tillegg ønsker jeg å gå ned cm rundt magen (under 80 cm) og bli sterkere. Det siste målet har jeg lyst å konkretisere mer, men har ikke kommet så langt enda. Nå håper jeg å få trent jevnt og trutt fremover. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Har dere noen mål framover? Ja har jo egentlig det, fullføre Sentrumsløpet (10km). Ellers være aktiv, joggeturer med Luna og komme ordentlig igang med styrketreninga igjen. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Begynte på Grete Roede igjen i dag jeg. Målet er 4-5 kanskje 6 kg frem til juli. Nå er det skjerpings! Ellers fortsette å jogge. Jojo-slanker er jeg nok enten jeg vil eller ei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Jeg sitter og kjenner på om jeg tør å melde meg inn på et treningsstudio.. Føler meg alltid skikkelig feilplassert der og da må jeg jo virkelig begynne å slite meg ut Men igjen.. Hvis jeg vil ha en kroppen min når jeg blir eldre, så må jeg begynne.. Hva fikk dere i gang? Noen nybegynnertips? Sent from my GT-I9100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottisembla Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Målet mitt er å jogge rundt vannet her (7,3km) på 40 min og klare 5 hangups + generelt bli sterkere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Jeg sitter og kjenner på om jeg tør å melde meg inn på et treningsstudio.. Føler meg alltid skikkelig feilplassert der og da må jeg jo virkelig begynne å slite meg ut Men igjen.. Hvis jeg vil ha en kroppen min når jeg blir eldre, så må jeg begynne.. Hva fikk dere i gang? Noen nybegynnertips? Sent from my GT-I9100 Først gikk jeg på timer, på spinningtimer. Så fikk jeg treningsveiledning på styrketreningen og hadde et program å følge. Deretter brukte jeg PT en tid og fikk lært en del teknikk. Nå følger jeg et program for styrketrening og deltar av og til på spinningtimer. Fikk en smooth overgang til å trene på senter, følte meg malplassert i starten og har lenge hatt litt redsel for å trene foran speilet, det går bedre nå. Ellers er det jo å finne motivasjon for å trene og trene noe du synes er gøy. Er veldig greit med treningsveiledning slik at du får et program og lærer litt hvordan du skal gjøre de enkelte øvelsene. Men ja, gjør noe du liker Også tar det tid før man kommer inn i en ny vane, så vær tålmodig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Jeg sitter og kjenner på om jeg tør å melde meg inn på et treningsstudio.. Føler meg alltid skikkelig feilplassert der og da må jeg jo virkelig begynne å slite meg ut Men igjen.. Hvis jeg vil ha en kroppen min når jeg blir eldre, så må jeg begynne.. Hva fikk dere i gang? Noen nybegynnertips? Sent from my GT-I9100 Ta noen prøvetimer er mitt tips! Av de 3 treningssenterne jeg har vært medlem på har jeg følt meg både: skikkelig utilpass, ikke så veldig tilpass og veldig velkommen og inkludert, og det har faktisk slått ut på treningen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Nytt spørsmål: treningsstudio eller kjøpe seg sykkel? Akk.. Valgets kvaler når man ikke liker å trene Sent from my GT-I9100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Joggeturen ble avbrutt etter 10 min i dag Vondt på fremsiden av leggene, antakelig ikke strekt og tøyd nok tidligere. Så beskjedne 2,2 km.... Nedtur... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Nytt spørsmål: treningsstudio eller kjøpe seg sykkel? Akk.. Valgets kvaler når man ikke liker å trene Sent from my GT-I9100 Anbefaler deg å prøve ulike aktiviteter og se hva du liker også går du for det Turer, jogging, sykling, svømming, styrketrening, aerobick, boksing, crossfit, militærtrening, utetrening + + Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Er det noen som har prøvd disse øreproppene, eller noe lignende? Jeg er lei av at øreproppene til mp3-spilleren popper ut bare jeg beveger litt på meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Anbefaler deg å prøve ulike aktiviteter og se hva du liker også går du for det Turer, jogging, sykling, svømming, styrketrening, aerobick, boksing, crossfit, militærtrening, utetrening + + Tja, jeg ekke helt fersk når det gjelder aktiviteter ute, og fortsatt ikke noe som frister mest.. Men jeg tenkte at hvis jeg kjøpte meg sykkel, så må jeg trene hunden. Da får jeg dårlig samvittighet hvis jeg ikke drar ut Når det gjelder prøvetimer på treningsstudio, så har jeg tenkt på det. Jeg må få et lite spark i rævva og bestemme meg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Er det noen som har prøvd disse øreproppene, eller noe lignende? Jeg er lei av at øreproppene til mp3-spilleren popper ut bare jeg beveger litt på meg. Har ikke prøvd selv, men jeg hører flere skryter av den typen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Først en times rusletur med hundene i skogen, deretter en tur på treningssenteret 18 min elipsemaskin 2000 m romaskin 10 min sirkeltrening biceps/triceps/skulder/bryst 3 x12 rep innside lår 3 x 12 rep skulder / bryst 3 x 12 biceps/bryst 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Ny pr! 50 kg markløft ! Det er mye for en stilk som meg ! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts