Anette Skrevet 13. April 2012 Rapporter Skrevet 13. April 2012 Thorstein bruker 1-1,5 time per idag og det er veldig lenge merker jo forskjellen fra da han brukte 20-30. Han kommer ikke hjem til 4,han er hjemme halv seks osv. Vant til å bruke 30 min til jobb maks ca. det er slitsomt i lengden å dra langt Siter
Linda=D Skrevet 13. April 2012 Rapporter Skrevet 13. April 2012 Jeg er så heldig at jeg har 9 minutter å gå til skolen. Fantastisk glad for at jeg fikk flyttet hit i stedetfor å måtte ta to busser hver vei. Der jeg bodde før brukte jeg litt over en halvtime ned til bussen og en halvtime med buss til skolen og hjem igjen var det også buss en halvtime og gå en time. (bodde i en dal så masse nedoverbakker til bussen og bratteste av det bratte hjem igjen. Siter
Bellare Skrevet 13. April 2012 Rapporter Skrevet 13. April 2012 Bur berre eit steinkast frå jobben, så tar meg vel rundt 1 minutt og gå kan eg tippe Når eg gjekk på skule, så brukte eg 10 - 15 minutt når eg subba meg bortover, 5 minutt når eg hadde det travelt Siter
Superbikkja Skrevet 13. April 2012 Rapporter Skrevet 13. April 2012 Til skolen bruker jeg 55 min når jeg går, 20 når jeg sykler. Til jobb bruker jeg 30 min når jeg går, 10 når jeg sykler. Siter
Monab88 Skrevet 13. April 2012 Rapporter Skrevet 13. April 2012 Jeg bruker 3 minutter med bil og synes det er utrolig deilig å være hjemme nesten rett etter jeg er ferdig på jobb! 20-30 minutter hver vei er maks for meg når jeg er alene med hundene. Siter
Wildah Skrevet 13. April 2012 Rapporter Skrevet 13. April 2012 Bruker noen sekunder fra soverommet til kontoret i andre etasje. Kjekt med hjemmekontor sånn sett I tidligere jobber har jeg brukt hhv 20 minutter i bil til økonomijobben jeg hadde. Og til jobben jeg hadde i USA, bodde jeg egentlig 15 minutters kjøretid fra kontoret, men pga trafikk, pleide jeg å bruke fra 1 til 2,5 timer hver vei. Siter
Gjest Skrevet 13. April 2012 Rapporter Skrevet 13. April 2012 Bor i Sandvika, jobber på Gardermoen - så 1 times reising en veg. Kan jo skrive en del av på skatten da Ca 30-45 minutter en veg til universitetet. Siter
tm100021 Skrevet 13. April 2012 Rapporter Skrevet 13. April 2012 Ca et minutt fra mitt soverom til barnerommet 1 Siter
Ozzy Skrevet 13. April 2012 Rapporter Skrevet 13. April 2012 Bruker 10 minutter på å gå til jobb, 15 minutter på å gå hjem (oppoverbakke ) Blir jeg kjørt tar det ca 2 minutter. Siter
:)Kine Skrevet 13. April 2012 Rapporter Skrevet 13. April 2012 Det tar 10-15 minutter for meg å gå til skolen. Hele veien er gjennom skogen, så jeg klager ikke. Siter
Angilja Skrevet 13. April 2012 Rapporter Skrevet 13. April 2012 Bor på jobben (bonde + grønn omsorg), ingen reisetid, men heller aldri helt fri. Som student hadde jeg fra 20 min til en times reisetid, en time er for mye synes jeg! Siter
Marthe Skrevet 13. April 2012 Rapporter Skrevet 13. April 2012 Ca 2-3 minutter med bil og 10 minutter hvis jeg går Siter
OlavEmil Skrevet 14. April 2012 Rapporter Skrevet 14. April 2012 Er avstemminga tur-retur, eller kvar veg? Eg brukar 50 - 55 minutt på å køyre heimefrå til kontoret, 61km. Kunne spart ei lita mil på å køyre om Bergen, men då hadde det teke minst 20 minutt lengre i rushtida, like lang tid om det ikkje er trafikk (lågare fartsgrense heile vegen). Eg synst det er heilt ok, men så likar eg godt å køyre bil, og eg har vaktbil, slik at eg ikkje betaler dieselen sjølv . Ca et minutt fra mitt soverom til barnerommet Wow, de har SVÆRT hus! Siter
Whoopsis Skrevet 14. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. April 2012 Er avstemminga tur-retur, eller kvar veg? Hver vei. Jeg har så godt som alltid hatt en reisevei på minimum 30 minutter, og de siste fire årene alt fra 45 min - 1 1/2 time (eller mer, avhengig av hvor mye venting det blir). I hodet mitt tror jeg det er en smertegrense på en time, mer enn det blir plutselig veldig langt. Samtidig så går det jo, om bosituasjonen veier opp for reiseveien. Siter
Strøssel Skrevet 14. April 2012 Rapporter Skrevet 14. April 2012 Jeg er så heldig at jeg har 9 minutter å gå til skolen. Fantastisk glad for at jeg fikk flyttet hit i stedetfor å måtte ta to busser hver vei. Der jeg bodde før brukte jeg litt over en halvtime ned til bussen og en halvtime med buss til skolen og hjem igjen var det også buss en halvtime og gå en time. (bodde i en dal så masse nedoverbakker til bussen og bratteste av det bratte hjem igjen. æddabædda , jeg bruker et halvt minutt viss jeg går vanlig Siter
SusanneL Skrevet 14. April 2012 Rapporter Skrevet 14. April 2012 10-15 min, 40-45 min når det er nysnø - selv om det er godt under en mil... ("På tvers" i Oslo er ikke alltid så smidig) Jeg tror at min maksgrense vil være på sånn ca 45 min reisevei.. 1,5 time om dagen er myyye.. Susanne Siter
tm100021 Skrevet 14. April 2012 Rapporter Skrevet 14. April 2012 Er avstemminga tur-retur, eller kvar veg? Eg brukar 50 - 55 minutt på å køyre heimefrå til kontoret, 61km. Kunne spart ei lita mil på å køyre om Bergen, men då hadde det teke minst 20 minutt lengre i rushtida, like lang tid om det ikkje er trafikk (lågare fartsgrense heile vegen). Eg synst det er heilt ok, men så likar eg godt å køyre bil, og eg har vaktbil, slik at eg ikkje betaler dieselen sjølv . Wow, de har SVÆRT hus! Neida, jeg har bare fire Collies som hindring! 1 Siter
Malamuten Skrevet 14. April 2012 Rapporter Skrevet 14. April 2012 Nå rusler jeg til jobb på 7 minutter, men jeg har tidligere bodd ca 5 mil unna og da gikk det fort 50 min. Fungerer det også, men det er godt og bo nermere. Siter
OlavEmil Skrevet 14. April 2012 Rapporter Skrevet 14. April 2012 Neida, jeg har bare fire Collies som hindring! Okai, så det er i verste rushtrafikken, altså? Siter
tm100021 Skrevet 14. April 2012 Rapporter Skrevet 14. April 2012 Okai, så det er i verste rushtrafikken, altså? Jepp! "Godmorgengodmorgengodmorgengodmorgengodmorgen! Er det virkelig morgen????????" Tre stykker under to år på fire bein sier sitt! Siter
Anette Skrevet 14. April 2012 Rapporter Skrevet 14. April 2012 du må jo tenke i tillegg til 1 time til oslo så må du til jobben/skolen også da Whoops. Det plusser jo på reisetiden Siter
Guest Jonna Skrevet 14. April 2012 Rapporter Skrevet 14. April 2012 Bruker 20-25 min fra jeg går ut døren hjemme til jeg er klar til å jobbe. Vinterstid kan jeg regne 40 min pga veiene mine er ikke de første som blir brøytet og gjerne også er litt glatte, Siter
Recommended Posts