tm100021 Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 Er Tigi et ok merke når det kommer til hår? Kanskje KMS er bedre? Ser at prisen er dyrere på kms enn tigi, har det noe sammenheng med kvalitet ? Gah. Jeg vurderer disse Da frisøren min ikke akkurat var verdens mest hjelpsomme og kompetente når jeg spurte om hjelp https://www.blush.no/p-4747-curlesque-shampoo-defining-og-balsam-hydrating-750ml.aspx?mantop=70&cateID=20 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 Kjenner ikke til Tigi men har brukt KMS siden 2007 og er veldig fornøyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 Jeg liker veldig godt tigi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 Er Tigi et ok merke når det kommer til hår? Kanskje KMS er bedre? Ser at prisen er dyrere på kms enn tigi, har det noe sammenheng med kvalitet ? Gah. Jeg vurderer disse Da frisøren min ikke akkurat var verdens mest hjelpsomme og kompetente når jeg spurte om hjelp https://www.blush.no/p-4747-curlesque-shampoo-defining-og-balsam-hydrating-750ml.aspx?mantop=70&cateID=20 KMS tester ikke på dyr, Tigi gjør. Det gjør i hvert fall valget enkelt for meg Har forsåvidt brukt Tigi en periode tidligere, og var bare passelig fornøyd. Merket ikke forskjell på billige dagligvareprodukter, og shampo og balsam var veldig udrøy, så måtte bruke mye. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 16. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2013 Bestilte meg nylig dette settet, og det kom i posten på Mandag! Jeg er så gira på å få testet dem. Så i dag skal de vaskes, så blir det litt testing i morgen. CherryCulture hadde (og har fremdeles) salg, så jeg slo til på litt flere ting fra nyx. Er for det meste storfornøyd med tingene jeg har kjøpt derfra. En av de nyeste favorittene er Jumbo Eye Pencils. Helt supre som baser! Og med primer under holder sminken seg like fin hele dagen/natten Liplinerene er også utrolig gode, og de koster ikke mer enn $1.5-1.75 Jeg kjøper omtrent aldri ting her i butikkene lenger, for det er jo helt syke priser i forhold... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 16. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2013 Ååå jeg har lyst på ny toalettmappe til all sminken, jeg har en svær plastikkboks hjemme, men når jeg skal noe sted, så vil jeg jo gjerne ha med meg litt forskjellig, men har ingen som er stor nok. Nå må jeg ha en til børster, en til øyesminke osv... Noen tips? og gjerne ikke sånn altalt for dyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Noen tips til krem øyeskygger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Noen tips til krem øyeskygger? Til bruk som baser eller alene? Kan virkelig anbefale Nyx Jumbo Eye Pencils som skrevet over, ellers får "Maybelline Color Tattoo 24 Hour Eyeshadow" masse skryt av guruene, har swatchet dem selv, og kan skrive under på at de har veldig god staying power Kjøp på f.eks. feelunique.com, halve prisen enn her i Norge + gratis frakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Tips til god leppestift som ikke er for tørr, men heller ikke slik at den smitter av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Jeg syns de fra Bare minerals er veldig gode Jeg er ikke sånn som klæsjer på store mengder dog, men syns den sitter godt på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Til bruk som baser eller alene? Kan virkelig anbefale Nyx Jumbo Eye Pencils som skrevet over, ellers får "Maybelline Color Tattoo 24 Hour Eyeshadow" masse skryt av guruene, har swatchet dem selv, og kan skrive under på at de har veldig god staying power Kjøp på f.eks. feelunique.com, halve prisen enn her i Norge + gratis frakt Tenkte på alene. Har en fra Maybelline og elsker den. Men skulle gjerne hatt flere og andre farger. Skal sjekke nettsiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Jeg syns de fra Bare minerals er veldig gode Jeg er ikke sånn som klæsjer på store mengder dog, men syns den sitter godt på Jeg er glad i knallrøde, "fyldige" lepper. mao kanskje jeg har på hakket mer enn hva du har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Til bruk som baser eller alene? Kan virkelig anbefale Nyx Jumbo Eye Pencils som skrevet over, ellers får "Maybelline Color Tattoo 24 Hour Eyeshadow" masse skryt av guruene, har swatchet dem selv, og kan skrive under på at de har veldig god staying power Kjøp på f.eks. feelunique.com, halve prisen enn her i Norge + gratis frakt Der fant jeg mye fint Takk for tips. Noen som har noen gode tips til vask av sminkekoster? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Tips til god leppestift som ikke er for tørr, men heller ikke slik at den smitter av? Bruker du lipliner under? Det kan forlenge tiden fargen blir på leppene ganske mye Enda en mulighet er å ta litt tørkepapir, dele lagene fra hverandre slik at det blir veldig tynt og hold det over leppene. Ta litt settingpudder på en litt fluffy kost, og "dytt" litt av pudderet på leppene gjennom papiret. Ulempen er jo logisk nok at leppene kan bli litt tørre. Dette med å "sette" de våte produktene er noe som man egentlig alltid burde gjøre (ikke nødvendigvis leppestift om man ikke er spesielt ute etter at den skal holde lenge), spesielt når det gjelder øyenskygger, eyelinere, foundation og concealer.. Der fant jeg mye fint Takk for tips. Noen som har noen gode tips til vask av sminkekoster? Så bra! Er ganske sikker på at jeg har skrevet litt om det før i tråden, men here goes: Spot clean de dagene du ikke vasker dem ordentlig, f.eks. med denne. Vask kostene en gang i uken. Spesielt foundationkosten er viktig å vaske ofte om du bruker flytende foundation. Kostene burde alltid tørke med busten ned, for å unngå at vannet kommer opp i skaftet og løser opp limet. Aldri prøv å forkorte tørketiden ved å f.eks. føne kostene. Det vil ødelegge busten og smelte limet, som vil føre til at skaftet løsner. Bruk brush guards på kostene når de tørker slik at busten holder formen sin. Jeg har ikke gjort det selv, men bruker man brush guards kan man også tørke kostene opp ned i et glass, uten at det vil gå utover busten. Daiso er helt fantastisk. Det forkorter virkelig tiden jeg bruker på å vaske kostene. Den holder i en evighet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Ja, bruker lupliner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 18. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Ååå jeg har lyst på ny toalettmappe til all sminken, jeg har en svær plastikkboks hjemme, men når jeg skal noe sted, så vil jeg jo gjerne ha med meg litt forskjellig, men har ingen som er stor nok. Nå må jeg ha en til børster, en til øyesminke osv... Noen tips? og gjerne ikke sånn altalt for dyr JA! Jeg har kjøpt en til meg selv, og en til LivB, herfra. De er geniale! Store og fine, og MASSE å velge mellom! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 JA! Jeg har kjøpt en til meg selv, og en til LivB, herfra. De er geniale! Store og fine, og MASSE å velge mellom! Enig! Jeg er kjempefornøyd med den flotte toalettmappen min - den er både pen og romslig og ikke minst så er den turkis med sommerfugler på. Loving it! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Jeg er på jakt etter en lipgloss som gir fuktighet. Jeg får kjempe fort tørre lepper, jeg er avhengig av lypsyl. Hvis jeg glemmer lipsylen en dag og skal være ute et par timer, så dør leppene mine. Jeg er på jakt etter en i en slags fuchsia farge, slik som dette: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Soppen og LivB: dee var fine, kanskje jeg skal få meg en grønn froskerompetaske til å ha sminken i hihi, nei men er det noe rom oppi de, eller ligger alt å flyter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 18. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Soppen og LivB: dee var fine, kanskje jeg skal få meg en grønn froskerompetaske til å ha sminken i hihi, nei men er det noe rom oppi de, eller ligger alt å flyter? Alt flyter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Haha, Soppen, jeg kan ikke ha ting som flyter rundt, hilsen hun som stryker undertøyet sitt og har det sortert etter farger Jeg elsker å kunne rydde ting har noen prøvd de fra Lulu´s ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 18. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 HAHA, nei, dette er min eneste sminkeveske. Eller, jeg fikk en i gave, men den er seriøst mindre enn lommeboka mi. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Haha, Soppen, jeg kan ikke ha ting som flyter rundt, hilsen hun som stryker undertøyet sitt og har det sortert etter farger Jeg elsker å kunne rydde ting har noen prøvd de fra Lulu´s ? Du må gjerne komme hit og rydde litt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Å, sminkebag trenger jeg også. Dog, av erfaring MÅ jeg ha små lommer og sortering inni den fordi jeg er et stort rotehodet og rotekopp og trenger litt mer organisering i livet mitt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Ja, bruker lupliner Good, good. Merker du forskjell på varigheten med og uten? For du fyller inn leppene helt? Haha, og jeg ser jo det ikke var spørsmålet ditt, men jeg vet ikke om jeg kan peke ut en leppestift jeg synes varer ekstra lenge. Pleier alltid å ha med meg leppeproduktene jeg har på meg sånn at jeg kan påføre på nytt når jeg føler det trengs. Jeg er på jakt etter en lipgloss som gir fuktighet. Jeg får kjempe fort tørre lepper, jeg er avhengig av lypsyl. Hvis jeg glemmer lipsylen en dag og skal være ute et par timer, så dør leppene mine. Jeg er på jakt etter en i en slags fuchsia farge, slik som dette: *klipp* Selv har jeg ikke kommet over noen gode lipglosser som gir noe særlig fuktighet. Det ligger liksom bare på overflaten, men noen er selvsagt bedre enn andre. Favoritten min er fra Isadora, men vil ikke si den er veldig fuktighetsgivende, men den tørker heller ikke ut leppene som mange andre gjør. Men er det et must at det skal være lipgloss? Jeg vil tro at et godt alternativ for deg vil være lipliner. Du kan da helt fint bruke lipsylen både før og etter uten at det går utover resultatet.. Evt. en god lipsyl med farge eller en fuktighetsgivende leppestift. Jeg liker veldig godt leppestiften Dior Addict. Den er ikke 100% dekkende, selv om du selvsagt kan bygge opp fargen. Den er en av de leppestiftene jeg synes er mest fuktighetsgivende, hvertfall edit: og dere som leter etter toalettmappe, ta en titt på ebay også. Der er det mange av de med rom og rimelig god plass... Til kostene mine elsker jeg denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts