Kaja Skrevet 2. April 2012 Rapporter Skrevet 2. April 2012 Lille kua mi er virkelig blitt flink på banen, etter bare 5(!) treninger! Idag var Monica123 med som fotograf. Vi har ikke trent AG i drammen før, så det var ikke like mye futt som ellers, men på tross av et ublidt første møte med drammens bom og litt auau så gikk det bra syns jeg Hold dere fast for spam av den søteste rotta i byen, min lille stjerne, og mitt hpå (æsj så klissete man blir!) Noget uoppmerksom på hvor vi skal *mat*mat*mat* Tunellen har vært forferdelig, men det kommer seg virkelig Kua er utrolig rask, JEG sliter med å henge med .p I believe I can fly! Totalt forelsket i vakringen! *dele opp* 2 Siter
Kaja Skrevet 2. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. April 2012 Haha jeg døde litt da jeg så dette! Tusen takk Monica <3 4 Siter
Snøfrost Skrevet 2. April 2012 Rapporter Skrevet 2. April 2012 Ser ut som hunden har det kjempeartig 1 Siter
Raksha Skrevet 2. April 2012 Rapporter Skrevet 2. April 2012 Verdens søteste miniKu! Ser ut som hun virkelig digger det! 1 Siter
Monica123 Skrevet 2. April 2012 Rapporter Skrevet 2. April 2012 Det blei ihvertfall noen bilder da søte kua Bare hyggelig og kunne hjelpe til 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. April 2012 Rapporter Skrevet 2. April 2012 Så flinke dere er! Imouto er misunnelig på puppa til Kua, skikkelig dame, jo! 1 Siter
Kaja Skrevet 3. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2012 Så flinke dere er! Imouto er misunnelig på puppa til Kua, skikkelig dame, jo! Haha, hun er nok litt innbildt, så Imouto kan bare få de 1 Siter
Cloudberry Skrevet 3. April 2012 Rapporter Skrevet 3. April 2012 Herlige bilder av ei herlig lita ku 1 Siter
Gjest Skrevet 3. April 2012 Rapporter Skrevet 3. April 2012 Kult! Så flinke dere er! Vi har vært på fire treninger og vi er ikke heeeelt der dere er altså. Siter
Caroline Skrevet 3. April 2012 Rapporter Skrevet 3. April 2012 Så flink! Nå fikk jeg lyst til å komme og trene litt med dere, som har egen fotograf og greier Har ikke ett eneste agilitybilde av oss. 1 Siter
Monica123 Skrevet 3. April 2012 Rapporter Skrevet 3. April 2012 Så flink! Nå fikk jeg lyst til å komme og trene litt med dere, som har egen fotograf og greier Har ikke ett eneste agilitybilde av oss. Gjør det gjør det gjennomfør det Siter
mara Skrevet 3. April 2012 Rapporter Skrevet 3. April 2012 Flink ku, selvom jeg håpte det var bilder av en GD som trener agility:-P 1 Siter
Caroline Skrevet 3. April 2012 Rapporter Skrevet 3. April 2012 Gjør det gjør det gjennomfør det Du får si når dere har treninger og greier da Hadde vært moro å trene på et nytt sted også. Siter
simira Skrevet 3. April 2012 Rapporter Skrevet 3. April 2012 Herlig! Hvordan har du trent inn slalomen? Siter
Synnikken Skrevet 6. April 2012 Rapporter Skrevet 6. April 2012 Herlige bilder! la merke til puppene jeg og 1 Siter
LinL Skrevet 6. April 2012 Rapporter Skrevet 6. April 2012 Flinke dere er, å så vakker kua er Hun er den fineste DP tispa jeg har sett, hun har liksom glimt i øyet- det er godt gjort på bilder det! 1 Siter
Telatusso Skrevet 6. April 2012 Rapporter Skrevet 6. April 2012 Kjempe koselige bilder da Utrolig flink! 1 Siter
Recommended Posts