Gå til innhold
Hundesonen.no

Border Collien Vinni


Toller
 Share

Recommended Posts

Nå begynner tapet av Phoebe å bli et faktum for meg, og jeg kjenner det hadde vært godt med en hund på gården her. Ingen kan erstatte Phoebe, og hvis jeg hadde kjøpt av samme rase tror jeg at jeg ville blitt skuffet fordi jeg da hadde forventet at den lignet på Phoebe. Derfor ble det heller den rasen jeg har ønsket meg en god stund: Border Collie.

Det ble gutt denne gangen. En liten herremann fra Belgia, som jeg drar og henter i mai. Oppdretteren var en jeg fikk anbefalt. Faren blir brukt i agility og moren i lydighet. Friske foreldre, både øyne, hofter og albuer.

Noen bilder av lille Vinni:

wp5bf6e8d2_0f.jpg

wp2cfe2483_0f.jpg

wpd7a7e1f9_0f.jpg

Han ser ut til å ligne en del på sin pappa:

wp0625fd94.jpg

Blir veldig spennende med ny valp i hus :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå begynner tapet av Phoebe å bli et faktum for meg, og jeg kjenner det hadde vært godt med en hund på gården her. Ingen kan erstatte Phoebe, og hvis jeg hadde kjøpt av samme rase tror jeg at jeg vill

Ehm... Nå har jeg falt av litt. Nei han er ikke fra den kennelen. Han er fra Weimeniershoeve. Dette er som sagt en kennel jeg har fått anbefalt og hans far er brukt av flere oppdrettere. Det er ik

Vinni er endelig på plass i Eidsberg! Har skrevet litt om reisen i bloggen: http://jeanettevinni.weebly.com/blogg.html Det kommer flere bilder etterhvert, sliter bare litt med dårlig lys o

Gratulerer :) Er han fra den Nice of you to Come by kennelen? Vet bare at den er Belgisk :P

Oi, sjekket den kennelen - snakk om valpemaskineri! Tror aldri jeg har sett en kennel som avler så mye. Og det eneste de kan vise til en helsesjekk av alle slag og noen få slufser på utstilling. Flott for den eneste virkelige gjeterhunden vi har igjen idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers syns jeg det er skikkelig ukoselig med slikt negativ prat i en tråd hvor folk vil vise frem hunden sin..

Negativt prat? Fordi det kom ett spørsmål om hvorfor importere en gjeterhund fra foreldre som ikke kan vise til resultater innen gjeting og ett spørsmål om det var spesiell grunn til at TS valgte å importere fra Belgia? Fordi det ble henvist til en eller annen kennel i Belgia som tydelig virket som valpemaskineri! :)

Såpass engasjement er nok TS forberedt på. :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Han var nydelig!

Ellers syns jeg det er skikkelig ukoselig med slikt negativ prat i en tråd hvor folk vil vise frem hunden sin..

Signerer den!

Får en sånn "fortell meg din kennel, og jeg skal ta deg"-feeling.

TS har jo forklart hvorfor akkurat denne hunden fra Belgia: anbefalt oppdretter, friske foreldre som også driver innen lydighet og agility.

Har ikke ofte sett den brune varianten selv, og syntes den var smashing.

Grattis med lilleputt, og gleder meg til å se bilder etterhvert :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...