Gå til innhold
Hundesonen.no

Kommentartråd til Budapest-historien


Siri
 Share

Recommended Posts

  • Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Å herre, jeg ser det for meg jah

Men atte...jeg er gammal, sær og sur, hvordan kan JEG vite at dette bare er en kommentartråd selvom det står i overskriften??? *løpe inn og lese i rette tråden*

OMG!! Hvem trenger vel krimbøker eller fantasy når man har Sonens Budapesttur??? :lol: *Lurer litt på om SFX er godt innsatt i Politiskolen-filmene???

SFX: :lol: :lol: Heilt fantastisk. Frå starten av tenkte eg at når du får pinnen, har vi noko bra i vente, og du skuffa ikkje :D . Eg tenkte sjølv å sende pinnen til deg, men Yodel var jo alt tinga (og ho plukka jo pinnen med perfekt presisjon òg, då :ahappy).

Men altså, KensingtonGateCollies? Har Kensington Gate fått nytt brukarnamn? Eller heitte ho det før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, KensingtonGateCollies? Har Kensington Gate fått nytt brukarnamn? Eller heitte ho det før?

I mitt hode er det nicket hennes, men når jeg nå sjekker er det jo "bare" Kensington Gate. Hmm...

Jaja, noen bloopers er lov på natta.

Og takk for skryt folkens, dere er søte og lette å glede ;)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og elsker PM! Historien blir fantastisk :D Jeg håååper jeg får være med - pretttyprettyplease? Er ikke langt fra Kr. sand til Torp nemlig :baby:

Siden det ikke ser ut til at noen skriver videre, kan du jo hive deg rundt og skrive neste kapittel selv. Da får du en gylden anledning til å skrive deg inn. Kan du ta fra meg rødvinsglasset med det samme, tror du? :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...