ida Skrevet 17. Mars 2012 Rapporter Skrevet 17. Mars 2012 Nja, hun er på lavvotur tror jeg? Men def en verdig skribent! Ååååå Siter
SFX Skrevet 17. Mars 2012 Rapporter Skrevet 17. Mars 2012 Typisk at jeg klarer å plukke ut to stafettpinnearvtagere som er borte i helga... Og SFX har holdt Politiskolenfilmene nært og kjært til sitt hjerte i mange, mange år 2 Siter
ida Skrevet 17. Mars 2012 Rapporter Skrevet 17. Mars 2012 Du kan jo skrive neste kapittel også da, SFX 1 Siter
Mud Skrevet 17. Mars 2012 Rapporter Skrevet 17. Mars 2012 Dypt fornærmet over at bussen ikke har tenkt seg innom Drammen, men underholdes for det Siter
Synnikken Skrevet 18. Mars 2012 Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Dere er helt rå! Ler så jeg rister! Siter
tulip Skrevet 18. Mars 2012 Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Fy flate så bra!! Og nå er 2ne tilbake, så da kan hun skrive neste kapittel Siter
ida Skrevet 18. Mars 2012 Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Dypt fornærmet over at bussen ikke har tenkt seg innom Drammen, men underholdes for det Hvem vet hva som skjer ... 1 Siter
OlavEmil Skrevet 18. Mars 2012 Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 SFX: :lol: Heilt fantastisk. Frå starten av tenkte eg at når du får pinnen, har vi noko bra i vente, og du skuffa ikkje . Eg tenkte sjølv å sende pinnen til deg, men Yodel var jo alt tinga (og ho plukka jo pinnen med perfekt presisjon òg, då :ahappy). Men altså, KensingtonGateCollies? Har Kensington Gate fått nytt brukarnamn? Eller heitte ho det før? Siter
Kaja Skrevet 18. Mars 2012 Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Loke, jeg kommer å besøker deg også sniker vi oss med 1 Siter
OlavEmil Skrevet 18. Mars 2012 Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 De kan jo berre vere med på flyet til Kangerlussuaq. Blir sikkert fønn der òg . Siter
Siri Skrevet 18. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Hahahahaha, du er genial, Stine Det er ikke fantasien det skal stå på liksom *ler*. 1 Siter
Yodel Skrevet 18. Mars 2012 Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Fy flate! Vi burde gi ut sonen-bok med SFX i spissen! Makan til forfatterspire. Jeg ler meg ihjæl . Mer meer! 2ne?? Jeg ønsker meg forøvrig ett kapittel skrevet av TonjeM også Siter
SFX Skrevet 18. Mars 2012 Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Men altså, KensingtonGateCollies? Har Kensington Gate fått nytt brukarnamn? Eller heitte ho det før? I mitt hode er det nicket hennes, men når jeg nå sjekker er det jo "bare" Kensington Gate. Hmm... Jaja, noen bloopers er lov på natta. Og takk for skryt folkens, dere er søte og lette å glede 2 Siter
Aya Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Skrevet 19. Mars 2012 Jeg og elsker PM! Historien blir fantastisk Jeg håååper jeg får være med - pretttyprettyplease? Er ikke langt fra Kr. sand til Torp nemlig Siter
ida Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Skrevet 19. Mars 2012 Jeg og elsker PM! Historien blir fantastisk Jeg håååper jeg får være med - pretttyprettyplease? Er ikke langt fra Kr. sand til Torp nemlig Siden det ikke ser ut til at noen skriver videre, kan du jo hive deg rundt og skrive neste kapittel selv. Da får du en gylden anledning til å skrive deg inn. Kan du ta fra meg rødvinsglasset med det samme, tror du? Siter
Mirai Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Skrevet 19. Mars 2012 Jepp, stemmer for Aya som skriver neste episode! Det er jo bare å legge til ny del fra annen landsdel f. eks for å få inn flere folk, eller fortsette på en av de andre delene. Siter
SoppenCamilla Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Skrevet 19. Mars 2012 Jeg kjeder meg! Prøver å skrive neste del, okei? Ingen andre som holder på å skrive neste del? Hm? Og sorry hvis jeg stjeler noen ut av bussen nå, jeg tror jeg har ganske god kontroll på de som er der, men jeg har en idè, skjønner dere! 3 Siter
Mud Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Skrevet 19. Mars 2012 Jeg fikk være med! Veldig spent på hva slags syn som møtte meg i Polen Hurra for Soppen Siter
Recommended Posts