Lola Pagola Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 HAhAHAHA jeg dør! fantastisk avslutning på denne episoden, trekløveret er jo helt geniale og så er det merkelig søte sammen. Har skikkelig sansen for dem jeg. Christina er helt på bærtur. Det ER jo et spill? Alle vil være til slutten? Alle vil vinne? Hvorfor bli fornærmet over at folk vil sørge for at det skjer liksom... herlighet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Spoiler, please? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Christina blir bare verre og verre for hver episode.. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Mali har jo en fredning , så hun blir nok en uke til Åja. Neste uke da. Takler ikke den jenta jeg, hun gjør jo så lite utav seg og virker samtidig så utrolig treig og kjedelig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Christina er blitt i overkant bitter nå synes jeg. Makan til dårlig stemning i hun skulle lage i dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Christina er så ufattelig usmakelig. Jeg irriterer meg halvt ihjel over hu, og jeg skjønner ikke hvordan andre lar henne snakke til dem på en så utrolig nedlatende og bitchy måte. Hun fremstiller seg som et skikkelig ufyselig menneske. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Episoden i morgen: Stian klarer oppdraget, og sender Mali hjem. Christian reiser hjem på parsermonien 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 9. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Skjønner ikke at det går an å snakke sånn, hun snakker alltid som et furtent lite barn som ikke får vilja si, med skikkelig anklagende tonefall. Mali har helt rett, med en gang ting ikke går Kristina sin vei så er det krig og helvete skal slippes løs. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Episoden i morgen: Stian klarer oppdraget, og sender Mali hjem. Christian reiser hjem på parsermonien Skal det spoiles i denne tråden?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Skal det spoiles i denne tråden?? Ja, det spoiles i denne tråden. Velger selvfølgelig helt fritt om du ønsker å lese spoilerene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2012 Selvfølgelig spoiler vi men det ligger jo faktisk i spoiler og man behøver ikke lese de ;-) hat hatt litt mye å gjøre siste dagene så har ikke rukket å sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IdaC Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2012 DIGGER MARIA! ! ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2012 DIGGER MARIA! ! ! Hvorfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IdaC Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2012 Hvorfor? Fordi hun er fra Tromsø :-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2012 Haha, må jo følge med på det her selv da, men ja, min klare favoritt blant guttene er Stian. Han tar ting som en mann og føler han er ganske så fair. Miguel han er jo ganske så kul da, han tørr å lage liv å gå litt imot gruppa, men på en annen side er han ikke veldig flink til å diskutere og tar ting så veldig personlig synes jeg. Blant jentene er jeg mer usikker, Vida Lill er jo ganske så kul og jeg digger trekløveren; Mads, Stian og Vida Lill.. Litt morsomt er det jo at Mads og Stian kjemper om noe helt annet enn å vinne Paradise akkurat nå. Men personlig synes jeg det har vært lite utfordringer og oppdrag i år, og ganske tamt. Men paradise er jo ikke over enda, så mulig det skjer litt mer nå etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2012 Skal det spoiles i denne tråden?? Dette er andre gang du spør om det, hadde du fulgt med så hadde du sett at vi deler spoilere hele tiden, istedet for å komme med en delvis anklagende tone mot Marthe? Og siden du (tydeligvis) ikke leser tråden uansett, så hvorfor bry seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2012 Dette er andre gang du spør om det, hadde du fulgt med så hadde du sett at vi deler spoilere hele tiden, istedet for å komme med en delvis anklagende tone mot Marthe? Og siden du (tydeligvis) ikke leser tråden uansett, så hvorfor bry seg? Gretten eller? Du må være så snill å ikke tillegge mine innlegg andre meninger enn det jeg gjør. Var aldri snakk om noen delvis anklagende tone, jeg spør fordi jeg var sikker på at det fantes en egen PH-tråd som het noe med PH Spoiler, og at denne tråden kun var ment for andre ting. Jeg både leser og skriver i denne, selv om jeg ikke har fått med meg svar tidligere. På samme vis som du ikke har fått med deg at jeg har hatt innlegg her før. Betyr det at du ikke leser tråden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2012 Jeg håper Christina ryker ut på en kjip måte, slik at hun blir ekstra furten *gni seg i hendene* Er det en som ikke fortjener å vinne så er det henne altså. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2012 Gretten eller? Jepp! Beklager at det gikk utover deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2012 Miguel er litt vinglete eller? (og en smule umoden) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2012 Ååååå! Maria MÅ velge Kristian! Han er mcawsome jo! Miguel er sutreunge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2012 KNURR! Hvor dum er Maria egentlig!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2012 LOL Mads! HVA er det for en ting å si? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2012 Mads altså, han er blitt en av mine favoritter lurer på hvem som hopper ut av den kaken jeg! Gutt iallefall! Dennis kanskje? Han har jo lang rygg iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts