Gå til innhold
Hundesonen.no

De røde farers EFIT 01. mars 2012


SandyEyeCandy
 Share

Recommended Posts

Kl 07

Jeg står opp, og verken Imouto eller Aiko kan begripe at det er nødvendig. Men det er jo lyst ute, se!

Kl07a.jpg

Kl07b.jpg

Kl 08

Vi er ute på tur, og er noen skikkelig grisejenter!

Kl08.jpg

Kl 09

Jeg er på jobb og ringer en potensiell student som har spørsmål om opptakskrav til master. Etter å ha sett dette bildet, går jeg ut på badet og duser ut øyeskyggen min litt mer (sjøl om den slett ikke så verst ut forfra).

:P

Kl09.jpg

Kl 10

Jeg er på vei til Akademika for å kjøpe husleiekontrakt.

:banana:

Kl10.jpg

Kl 11

Jeg er på kontoret igjen og jobber med Åpen Dag. Tar bilde ut vinduet ut i hagen hvor jentene pleier å leke. Snart kommer sola og alle studentene.

Kl11.jpg

Kl 12

Jeg er ferdig med lunsjen og irriterer meg over at jeg ikke drikker kaffe når vi har så fin maskin som man kan drikke så mye man vil av.

Kl12.jpg

Kl 13

Det er tid for treffetid, så jeg endrer posisjon på dørskiltbindersen til "Welcome".

Kl13.jpg

Kl 14

Vi er ferdige med treffetida, og Marte og Kristin er fornøyde med dagens innsats. De er studiekonsulenter for henholdsvis betalingskurs i norsk og nordisk språkvitenskap.

Kl14.jpg

Kl 15

Jeg spiser ettermiddagskos, og venter på at juksestrøsukkeret på créme brûléen min skal smelte.

Kl15.jpg

Kl 16

Jeg kommer hjem til mine livs lys. Imouto lurer på hvorfor jeg ligger på gulvet (og jeg registrerer at det er på tide å ta vekk løpetidslakenet på sofaen).

Kl16.jpg

Kl 17

Vi ankommer Bogstad, og jentene koser seg som vanlig glugg på jordene. Vi går også en sveng innom skogen langs vannet (men der var det for mørkt til å ta bilder), og jeg oppdager helt nye turområder. Og ja, de var løse helt fram til vi skulle krysse bilveien.

:)

Kl17a.jpg

Kl17b.jpg

Kl 18

Vi er på treningsplassen og venter på Marie, Marianne og Anette. Aiko trener på enkeltdekk og snøspising, mens Imouto sitter pent og venter på at vi kan leke mer.

Kl18.jpg

Kl 19

Jentene har kommet, og vi feier ny valp og nytt hus med Anettes hjemmebakte (og varme!) boller og Mozell.

:wub:

Kl19a.jpg

Kl 19.30

Marvin lurer fælt på hvorfor Marianne må glo sånn mot hinderet. Veit a ikke hvilken retning det står i?

Kl19b.jpg

Kl 20

Ellie kan hoppe!

Kl20a.jpg

Kl 20.30

Marianne skulle bare hente noe i bilen, henne. Det syntes de røde farer var en god idé, for da kunne de ta seg en tur ut. Brått lå Marianne på bakken med shibaer overalt, istykkerklemt plastglass og kobler festa både her og der, for det er dumt å slippe løs de røde farer i mørket, nemlig! Vi lo så vi grein!

:lol: Du skal ha for innsatsen, kjære! :flowers:

Kl20b.jpg

Kl 21

Vi venter på banen fra Røa.

Kl21.jpg

Kl 22

Vi er hjemme, og jeg jobber med utstillingsannonsen til Japanspesialen. Imouto er trøttmonster.

:wub:

Kl22.jpg

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlige bilder! Jeg trenger litt shibakos snart jeg, kjenner jeg. :heart:

Ja, det trur jeg nok de ville satt pris på! Du er et veldig viktig menneske i følge begge to. :) Og jeg regner med at Clash sikkert vil være en del sammen med Dragen, så da blir de godt kjent alle sammen. Hagen full av ekorn og røde farer. :wub:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det trur jeg nok de ville satt pris på! Du er et veldig viktig menneske i følge begge to. :) Og jeg regner med at Clash sikkert vil være en del sammen med Dragen, så da blir de godt kjent alle sammen. Hagen full av ekorn og røde farer. :wub:

Jaa :wub: Nå som vi faktisk skal bo i samme kommune burde det være rom for å møtes litt oftere, syns jeg!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men duh, ordentlig gode kaffemaskiner har varm sjokolade også! ;)

Ja, det er helt sant, og jeg har kidnappa en kremboks i kjøleskapet som jeg som et ekte petimeter vasker og skyller nøye mellom hver gang jeg drikker kakao, men jeg får jo ingen oppkvikker av det, sant...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin dag du hadde!

Ja, det er helt sant, og jeg har kidnappa en kremboks i kjøleskapet som jeg som et ekte petimeter vasker og skyller nøye mellom hver gang jeg drikker kakao, men jeg får jo ingen oppkvikker av det, sant...

Det jeg gjorde før jeg begynte å like kaffe var å lage kakao, men lure oppi en skje med kaffe, også ta mer og mer etterhvert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...