Gå til innhold
Hundesonen.no

De røde farers EFIT 01. mars 2012


SandyEyeCandy
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Trenger da ikke kaffe! :aww: Fin dag! :D Fine shibaer! Skulle ønske jeg var som deg, og kunne holde koken hele tiden! Må bli flinkere til det jeg.... :P

Nå må du huske på at jeg er på jobb fra 8-16, og derfor har et ganske stort behov for å veie opp for at de for det første er aleine hele dagen, og for det andre bruker den tida på å sove. Jeg følte ikke at jeg MÅTTE gjøre noe med dem hele tida mens jeg var student og jobba deltid. :) Nå har jeg forøvrig fått beskjed om at betennelsen i bekkenleddet høyst sannsynlig kommer av at jeg har kjørt meg for hardt, så jeg skal i alle fall slutte å ha dårlig samvittighet for at hundene ikke blir aktivisert nok. :P

De to der altså.. må være noen av verdens vakreste hunder :wub:

Åh, tusen takk, Irene! :hug:

Fine jentene :wub:

Og ler meg ihjel av treningsbildene. Takk for at du tok med Ellie :lol:

Ellie hører med! :heart:

Koselige bilder :ahappy: Så ut som en kjempekoselig dag! Veldig søtt med valpefeiringen :thumbsup:

Ja, klart vi måtte feire! :)

Viste bildene av de røde farene til sønn, og han syntes dem så nyyydelige ut. :D

Takk for det, de ER nemlig så nydelige! :wub:

Super EFIT, og gud de er vakre de to jentene dine :heart: (og ser ut som om de har bøtter av personlighet og :lol: )

Altså, personlighetene til de to frøkenene der er så store at den bare bobler helt over innimellom. :D
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...