Benedicte Skrevet 21. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Oktober 2012 På toget på vei til Sandefjord. Pim spydde Legg merke til bitemerkene i selen og kobbelet. Høyt forbrukt på slikt her i huset Pim, Ikke og Tia Alltid tid til å posere litt underveis "Ta bilde av meg nå a, mens jeg titter naturlig ut i luften" Siter
MegaMarie Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2012 Er Puzzle helbror fra samme kull? Heter de alle noe med Puzzle eller? Og ja, hun har lagt seg ut! Når er neste utstilling? Siter
Benedicte Skrevet 21. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Oktober 2012 Er Puzzle helbror fra samme kull? Heter de alle noe med Puzzle eller? Og ja, hun har lagt seg ut! Når er neste utstilling? Neste utstilling blir neste helg. Helgen etterpå er det Dansk og Nordisk vinner, men vi konkurrerer mot en veeeldig fin tispe i JK som mest sannsynlig tar juniorvinnertitlene. Etter det er det NKK Lillestrøm, muligens svensk vinner (må se hvordan det går mot denne tispen i danmark) og kanskje Romjulsutstillingen Hehe, jeg tror Puzzle er oppkalt etter Pim sitt navn 1 Siter
MegaMarie Skrevet 22. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2012 Neste utstilling blir neste helg. Helgen etterpå er det Dansk og Nordisk vinner, men vi konkurrerer mot en veeeldig fin tispe i JK som mest sannsynlig tar juniorvinnertitlene. Etter det er det NKK Lillestrøm, muligens svensk vinner (må se hvordan det går mot denne tispen i danmark) og kanskje Romjulsutstillingen Hehe, jeg tror Puzzle er oppkalt etter Pim sitt navn Spennende Så det er bare han og Pim som heter noe med Puzzle? Så mange fine bilder du har kommet med i det siste Pim kler høstfargene! 1 Siter
Yodel Skrevet 22. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2012 Flotte bilder! Og duu? Hun har lagt seg masse ut- og kler det! Tror ikke du skal avskrive henne helt fra noen tittel jeg 1 Siter
TonjeM Skrevet 23. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2012 Uuuuu masse bilder av basenji-plaging - både våt vei og faktisk sitte på gress - vet dereegentlig hvor mye gress kiler og stikker i en sart basenji-rompe? Men hun er nyydelig lille pimmelim! 2 Siter
Benedicte Skrevet 30. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2012 Pim var på Leto i helgen med 12 påmeldte basenjis, og hun ble 2BTK med cert! Bildet tatt av Yodel Bildet er tatt av Anders Bildet tatt av Yodel 3 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2012 Nå synes jeg hun begynner å bli veldig flott, altså! Siter
Benedicte Skrevet 30. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2012 Nå synes jeg hun begynner å bli veldig flott, altså! Tusen takk! Siter
Whoopsis Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2012 Så flott hun har blitt i det siste! Heia heia! Siter
Benedicte Skrevet 30. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2012 Hun er bare sååååå søt :D Så flott hun har blitt i det siste! Heia heia! Takk! Siter
Lola Pagola Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2012 Nydelig! Gratulerer med cert! Har hun lengre pels enn "vanlig"? Hun ser liksom så myk og deilig ut. Siter
Benedicte Skrevet 30. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2012 Nydelig! Gratulerer med cert! Har hun lengre pels enn "vanlig"? Hun ser liksom så myk og deilig ut. Hun ser litt fluffy ut på det ene utebildet syns jeg, men tror bildet juger litt, for den er fortsatt kort. Og tusen takk Siter
Stine Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2012 Hun er rett og slett vakker 2 Siter
Djervekvinnen Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2012 Gratulerer med cert. Hun er bare helskjønn! Fine farger på henne 2 Siter
Benedicte Skrevet 30. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2012 Tusen takk begge to Siter
Benedicte Skrevet 30. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2012 Hva står PBIS for? Det er uoffisielle titler som er vanlig i statene. PBIS = puppy-BIS, BISS = BIS på rasespesial og så bare BIS da Siter
Benedicte Skrevet 4. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. November 2012 Bildene er tatt av Kathrine Gunstad :-) 3 Siter
simira Skrevet 4. November 2012 Rapporter Skrevet 4. November 2012 Det er uoffisielle titler som er vanlig i statene. PBIS = puppy-BIS, BISS = BIS på rasespesial og så bare BIS da Burde vært PuBIS da. 1 Siter
Benedicte Skrevet 4. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. November 2012 Burde vært PuBIS da. Siter
Benedicte Skrevet 5. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. November 2012 Takk! Alle bildene ovenfor er også tatt av Kathrine Gunstad Pim får en noe ufrivillig nuss etter godt arbeid Og Pim får mozerella-ost etter godt arbeid. Kresne dyret Pim hadde ikke helt helgen i Danmark. Lørdag: flat rød og nr 4 i klassen, fordi hun trengte sterkere kryss. Hun løp bra, men hadde ingen planer om å stå rolig Søndag: CK og nr 3 i klassen. Dommeren gikk bort til oss og sa at han likte henne svært godt, men hun var enda for valpete i uttrykket. I dag stod hun fint, men ville ikke trave Dommeren sa også at dette var den beste juniorklassen han hadde hatt i dag (alle fikk CK). '11 months old female. Excellent typical head. Correct bite. Compact body rich in substance. Good fore and hind angulations. Good coat and pigmentation. Good movements" 3 Siter
Recommended Posts