Gå til innhold
Hundesonen.no

N SE UCH PBIS Meisterhaus Puzzle'n'Play


Benedicte
 Share

Recommended Posts

  • Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

...NEI, de er ikke stille at all når de skal gjennom sikkerhetskontroller! Jeg vet brått ALT om volumet på de små, vakre krekene! ...men hun er jo spinnvill og løper over alt - og er supersøt!

Pim tok storcertet på NKK Bergen i helgen! Stilte henne i unghundklasse og ikke junior denne gangen. Kritikken: Lovely size and body shape, beautiful head, short muzzle, super earset and carriage.

Haha, så herlige dere er! Pia skal få lov til å oppdatere om flyturen Pim var visst "litt" for stor for bagen sin, klagde "litt" når hun måtte låses inni der og sov visst ellers hele turen. Jeg

Posted Images

Pim har et FANTASTISK nydelig vesen- det var herlig å bli bedre kjent med henne! HUn oppførte seg eksemplarisk og vel så det hele veien-

Og så pistrete som hun så ut ute der det regnet sidelengs med liten orkan er jeg imponert over den knallfine kritikken - men så ER hun jo fin da! Med FANTASTISKE glidende, pendlende bevegelser :)

...og hun har forøvrig en morsom "stack" (Vi måtte inn for å få til dugandes bilder, ute ser hun mer ut som en italiensk mynde. Selvom jeg undres om hun ser mer schäfer-aktig ut inne? :lol:)

:ahappy:

Er det kaldere enn 25+ ute så er det fryktelig synd i henne må du vite! :lol: :lol:

Knis, fantastisk blinkskudd! :lol: Og grattis masse igjen til deg, Yodel og fine Pim!

Gratulerer så mye! :D

Tuusen takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bildet er så herlig! :D

Gratulerer med alle gode resultater så langt, sikkelig velfortjent - hun er jo super pen!

Jeg synes hun har blitt direkte lekker, altså. Hun framstår så komplett på et vis, jeg liker alle linjene hennes. :)

Åååh, tusen takk dere :flowers: Det varmer veldig :ahappy:

Ellers må jeg bare legge ut denne filmen... Det er en liten forskjell på de tre andre i flokken og på maskoten :lol:

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Pim har forandret seg de siste ukene! Montro om hun er innbilt? Hun er blitt fryktelig kosete (for å være henne vel å merke :P ), mye mer kontaktsøkende og ikke minst mye mer glad i mat. Tidligere har det vært ganske vanskelig å se når hun er glad. Hun ble litt oppspilt og en gang i ny og ne kunne hun jodle. Hun kunne f.eks sitte på armen min og stirre ut i luften når kjæresten min kom hjem, for så å sette i gang med verdens lengste jodleul før hun var ferdig og stirret overlegent ut i luften igjen. Men i det siste har hun begynt å virkelig logre MYE (igjen, for å være Pim vel å merke :lol: ) og danser rundt når hun er glad.

Ellers er hun bare sååå kul! Så lett å skjemme bort, for hun gjør så lite ut av seg. Hun bare elsker å ligge der det er varmest og mykest, og veldig lett å ta med seg overalt. Hun er veldig trygg og miljøsterk, elsker andre hunder, barn og fremmede. Vi var også på skytebanen en dag uten at hun brydde seg noe om skuddene der :)

Hun har også begynt å legge på seg!

Prøvde å få tatt bilde av henne innendørs, men det var ikke lett uten hjelp, og bildene blir jo dårlige... Men i morgen skal vi ut i høstværet og prøve å få knipset litt da også :)

545322_10151272617776303_2005972585_n.jpg

63184_10151272618881303_188060153_n.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamar sier at han lovet at han ikke smelte henne på tjukka i Rogaland! :lol: Fine Pim!

Han bare prøvde- iherdig- og hellig overbevist om at hun var heeelt på høyden av en innbilt løpetid.

Og det er forøvrig en helt normal sittestilling på basselusker. Jeg skjønte først ikke hvorfor det skulle være rart? :lol:

Søte Pimmelim!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer Pim :)

561871_10151285833521303_605298857_n.jpg

Ser dere at hun har lagt seg mer ut i det siste?

Pim sin nydelige bror Puzzle har også debutert i ringen. I USA får de delta offisielt fra 6 mnds alder, og Puzzle debuterte på en basenjispesial 8 mnd gammel. Han ble Best of Winners (beste hund som kan motta championpoeng, altså konkurrerer ikke championene om denne plasseringen) og tok med seg 5 poeng! :)

67189_10151054907887531_1935395804_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...