Bananen Skrevet 17. September 2012 Rapporter Skrevet 17. September 2012 Knis, fantastisk blinkskudd! Og grattis masse igjen til deg, Yodel og fine Pim! Siter
Benedicte Skrevet 17. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. September 2012 Pim har et FANTASTISK nydelig vesen- det var herlig å bli bedre kjent med henne! HUn oppførte seg eksemplarisk og vel så det hele veien- Og så pistrete som hun så ut ute der det regnet sidelengs med liten orkan er jeg imponert over den knallfine kritikken - men så ER hun jo fin da! Med FANTASTISKE glidende, pendlende bevegelser ...og hun har forøvrig en morsom "stack" (Vi måtte inn for å få til dugandes bilder, ute ser hun mer ut som en italiensk mynde. Selvom jeg undres om hun ser mer schäfer-aktig ut inne? ) Er det kaldere enn 25+ ute så er det fryktelig synd i henne må du vite! :lol: Knis, fantastisk blinkskudd! Og grattis masse igjen til deg, Yodel og fine Pim! Gratulerer så mye! Tuusen takk Siter
ToneS Skrevet 17. September 2012 Rapporter Skrevet 17. September 2012 Det bildet er så herlig! Gratulerer med alle gode resultater så langt, sikkelig velfortjent - hun er jo super pen! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 18. September 2012 Rapporter Skrevet 18. September 2012 Jeg synes hun har blitt direkte lekker, altså. Hun framstår så komplett på et vis, jeg liker alle linjene hennes. Siter
Benedicte Skrevet 18. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. September 2012 Det bildet er så herlig! Gratulerer med alle gode resultater så langt, sikkelig velfortjent - hun er jo super pen! Jeg synes hun har blitt direkte lekker, altså. Hun framstår så komplett på et vis, jeg liker alle linjene hennes. Åååh, tusen takk dere Det varmer veldig Ellers må jeg bare legge ut denne filmen... Det er en liten forskjell på de tre andre i flokken og på maskoten 9 Siter
borderen Skrevet 18. September 2012 Rapporter Skrevet 18. September 2012 Hahahaha! Den filmen! 1 Siter
Sanne Skrevet 18. September 2012 Rapporter Skrevet 18. September 2012 Hahaha! Seriøst jeg klarer ikke slutte le av den videoen! For et merkelig vesen 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 18. September 2012 Rapporter Skrevet 18. September 2012 Ellers må jeg bare legge ut denne filmen... Det er en liten forskjell på de tre andre i flokken og på maskoten Det er som å se Imouto! 1 Siter
Bananen Skrevet 18. September 2012 Rapporter Skrevet 18. September 2012 Ellers må jeg bare legge ut denne filmen... Det er en liten forskjell på de tre andre i flokken og på maskoten Sånn er det her óg. Pøbel er en slukhals, Kamar tar goood tid. Viktig å smake på maten! 1 Siter
TonjeM Skrevet 18. September 2012 Rapporter Skrevet 18. September 2012 Nå har jeg flirt meg fillete her.. først av oppstilling og så av ostespising - ser ut som hun har løstenner som "detter ned" jo Herlige lille pokerspillende Pim med løstennene.. 1 Siter
Benedicte Skrevet 18. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. September 2012 *Flir* Noen flere bilder: To uskyldige jenter "Æsj, bakken er fuktig. Best å stå oppå her" En av Pim sine mange outfits til vinteren. Hun elsker alle Og selvfølgelig, Pimster playin' poker 2 Siter
Benedicte Skrevet 3. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Oktober 2012 Pim er så raaaar 1 Siter
Raksha Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2012 Og kasko stiller seg totalt uforstående til at hun er rar. Hun er helt normal! Kanskje med untak av ostespisingen. Ost er nam! 1 Siter
Bananen Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2012 Kamar skjønner ikke hva du mener? Og ja, basenjier er ypperlige veskehunder! 2 Siter
Kaja Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2012 Rio sitter også slik, overalt! I trapper, sofa (med rompa på rygglenet) osv. HAn spiser ost på akkurat samme måte så han mener at Pim er helt normal 2 Siter
Poter Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2012 Haha, for en morsomt filmsnutt 1 Siter
Maria Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2012 Chessea er nok halvt basenji, for hun sitter alltid sånn og er generelt en rar type teite, søte dyra. Pim er kul! 1 Siter
Benedicte Skrevet 11. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2012 Pim har forandret seg de siste ukene! Montro om hun er innbilt? Hun er blitt fryktelig kosete (for å være henne vel å merke ), mye mer kontaktsøkende og ikke minst mye mer glad i mat. Tidligere har det vært ganske vanskelig å se når hun er glad. Hun ble litt oppspilt og en gang i ny og ne kunne hun jodle. Hun kunne f.eks sitte på armen min og stirre ut i luften når kjæresten min kom hjem, for så å sette i gang med verdens lengste jodleul før hun var ferdig og stirret overlegent ut i luften igjen. Men i det siste har hun begynt å virkelig logre MYE (igjen, for å være Pim vel å merke ) og danser rundt når hun er glad. Ellers er hun bare sååå kul! Så lett å skjemme bort, for hun gjør så lite ut av seg. Hun bare elsker å ligge der det er varmest og mykest, og veldig lett å ta med seg overalt. Hun er veldig trygg og miljøsterk, elsker andre hunder, barn og fremmede. Vi var også på skytebanen en dag uten at hun brydde seg noe om skuddene der Hun har også begynt å legge på seg! Prøvde å få tatt bilde av henne innendørs, men det var ikke lett uten hjelp, og bildene blir jo dårlige... Men i morgen skal vi ut i høstværet og prøve å få knipset litt da også 6 Siter
Bananen Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2012 Kamar sier at han lovet at han ikke smelte henne på tjukka i Rogaland! Fine Pim! Siter
Benedicte Skrevet 11. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2012 Kamar sier at han lovet at han ikke smelte henne på tjukka i Rogaland! Fine Pim! Lol! :lol: Pim snek seg som vanlig opp i sengen, og ble som vanlig ikke jaget ned igjen heller Ellers ønsker Pim seg eget sauseskinn eller gorillatøffel til jul! Morsommere leker finnes ikke Siter
Yodel Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2012 Kamar sier at han lovet at han ikke smelte henne på tjukka i Rogaland! Fine Pim! Han bare prøvde- iherdig- og hellig overbevist om at hun var heeelt på høyden av en innbilt løpetid. Og det er forøvrig en helt normal sittestilling på basselusker. Jeg skjønte først ikke hvorfor det skulle være rart? Søte Pimmelim! 1 Siter
Benedicte Skrevet 13. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Oktober 2012 Han bare prøvde- iherdig- og hellig overbevist om at hun var heeelt på høyden av en innbilt løpetid. Og det er forøvrig en helt normal sittestilling på basselusker. Jeg skjønte først ikke hvorfor det skulle være rart? Søte Pimmelim! 1 Siter
Benedicte Skrevet 21. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Oktober 2012 Mer Pim Ser dere at hun har lagt seg mer ut i det siste? Pim sin nydelige bror Puzzle har også debutert i ringen. I USA får de delta offisielt fra 6 mnds alder, og Puzzle debuterte på en basenjispesial 8 mnd gammel. Han ble Best of Winners (beste hund som kan motta championpoeng, altså konkurrerer ikke championene om denne plasseringen) og tok med seg 5 poeng! Siter
Recommended Posts