Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunden bjeffer mens naboene har sex!


FranskDogge
 Share

Recommended Posts

Hei, jeg var ute og tok inn hunden istad så hørte jeg noe som lignet "akt" ifra nabohusene. Nå ligger hunden og bjeffer fordi akten pågår for fult hos naboene kan det se ut til om jeg forstår hunden rett. Er dette noe hunden kan høre? Er det flere som har dette problemet? Får prøve å få hunden til å legge seg, men hvorfor skjer dette? Jeg hører det ikke selv når jeg er inne.. Bare ute kommer disse lydene i smått lydnivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg var ute og tok inn hunden istad så hørte jeg noe som lignet "akt" ifra nabohusene. Nå ligger hunden og bjeffer fordi akten pågår for fult hos naboene kan det se ut til om jeg forstår hunden rett. Er dette noe hunden kan høre? Er det flere som har dette problemet? Får prøve å få hunden til å legge seg, men hvorfor skjer dette? Jeg hører det ikke selv når jeg er inne.. Bare ute kommer disse lydene i smått lydnivå.

Nei, mine hunder bryr seg verken om jeg eller andre har seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke et veldig problem, det skjer baren noen dager i uka så heldigvis er det noen slappe naboer jeg har. Nei, vil ikke ta meg av den nabojenta.. Ikke min smak, og ikke etter jeg ser hva slags folk som har stått før meg i køen.

Spør du virkelig om det er et utbredt problem at folk hører naboens sexliv?

:huh: Hva i alle dager har dette med hundesonen å gjøre egentlig?

Det er jo sjelden folk skriver om ting her inne som har med hundesonen å gjøre. De fleste problemer de snakker om er jo problemer som har med hunden, og ikke hundesonen å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva eksakt er det du trenger hjelp med da, FranskDogge?

Ja, det første jeg lurer på er om hunden kan høre dette.. At det er det hun reagerer på? Det har foregått lenge. 0g jeg fant at det måtte være noe sånt etter at jeg hørte noen lyder da jeg hentet hun inn. Ho startet bjeffingen da ho kom inn etter noen minutter, ikke konstant, men bjeff, pause og bjeff med en veldig høy desibel. Så jeg lurer bare på om det er dette hun reagerer på, at hun kan høre lyder komme inne ifra et nabohus? Jeg tror flere av dere har hatt lignende problemer, også de av dere lenger oppe som mener dette er uhørt. Hunden reagerer på lyder, men de kommer ikke utenifra, men inne ifra et nabohus om natten når det er helt stille ute. Jeg kan vel sikkert ikke gjøre annet enn å be hun legge seg. Merkelig nok er det bare hun som reagerer, hannhunden reagerer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykket feil på tasten. Jeg skulle redigere og legge inn sitat i forje innlegg men trykket Svar istedenfor..

Ja, det første jeg lurer på er om hunden kan høre dette.. At det er det hun reagerer på? Det har foregått lenge. 0g jeg fant at det måtte være noe sånt etter at jeg hørte noen lyder da jeg hentet hun inn. Ho startet bjeffingen da ho kom inn etter noen minutter, ikke konstant, men bjeff, pause og bjeff med en veldig høy desibel. Så jeg lurer bare på om det er dette hun reagerer på, at hun kan høre lyder komme inne ifra et nabohus? Jeg tror flere av dere har hatt lignende problemer, også de av dere lenger oppe som mener dette er uhørt. Hunden reagerer på lyder, men de kommer ikke utenifra, men inne ifra et nabohus om natten når det er helt stille ute. Jeg kan vel sikkert ikke gjøre annet enn å be hun legge seg. Merkelig nok er det bare hun som reagerer, hannhunden reagerer ikke.

Du får ta disse fantasihistoriene dine til Canis da vet du, om du synes du får så dårlig respons her.

Tror ikke jeg har kommet med noen fantasi historie her inne. Jeg tar historiene der jeg føler for å ta de. Mener du statusoppdateringene mine? De er ikke fantasi de heller. Dette er jo helt off topic.. Men noen må jo bare kommentere uansett hva det handler om :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LITT morosamt må vel folk innrømme at slike problemstillingar kan vere? :ahappy:

Men for å svare litt seriøst, så er det vel ikkje urimeleg at hunden høyrer og reagerer på slike lydar. Funkar det ikkje å seie NEI eller be henne leggje seg?

Min universalløysing på slikt er forresten å selje leiligheita og kjøpe einebustad i staden, fortrinnsvis på landet...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min universalløysing på slikt er forresten å selje leiligheita og kjøpe einebustad i staden, fortrinnsvis på landet...

Genialt, så enkelt kan det jo gjøres! :cool:

Alternativet er vel å få masse kvinnfolk/mannfolk med deg hjem fra byen, og mengdetrene bikkjen rundt slike lyder... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det første jeg lurer på er om hunden kan høre dette.. At det er det hun reagerer på? Det har foregått lenge. 0g jeg fant at det måtte være noe sånt etter at jeg hørte noen lyder da jeg hentet hun inn. Ho startet bjeffingen da ho kom inn etter noen minutter, ikke konstant, men bjeff, pause og bjeff med en veldig høy desibel. Så jeg lurer bare på om det er dette hun reagerer på, at hun kan høre lyder komme inne ifra et nabohus? Jeg tror flere av dere har hatt lignende problemer, også de av dere lenger oppe som mener dette er uhørt. Hunden reagerer på lyder, men de kommer ikke utenifra, men inne ifra et nabohus om natten når det er helt stille ute. Jeg kan vel sikkert ikke gjøre annet enn å be hun legge seg. Merkelig nok er det bare hun som reagerer, hannhunden reagerer ikke.

Selvsagt, hunder hører bedre enn oss mennesker. Har ikke hatt lignende problemer med mine hunder, sannsynligvis fordi jeg er allergisk mot boffing, så om de plutselig begynte å boffe, samme på hva, så hadde de fått beskjed om å holde kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kall andre troll selv om du kanskje selv ikke ser poenget med en problemstilling. Har slettet to innlegg fra tråden.

Husk at denne tråden ikke bryter med Retningslinjene på noen måte, så prøv å svar i henhold til emnet som er gitt.

Kommentarer til moderering gjøres på PM eller rapport, og ikke i tråden,

Moderator IW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt, hunder hører bedre enn oss mennesker. Har ikke hatt lignende problemer med mine hunder, sannsynligvis fordi jeg er allergisk mot boffing, så om de plutselig begynte å boffe, samme på hva, så hadde de fått beskjed om å holde kjeft.

Jaja, jeg har bare regestrert at jeg våkner av og til midt på natta... Og mens jeg våkner så ligger tispa å både bjeffer og boffer. Jeg pleier å få ho ut av rommet så sovner jeg igjen. Jeg har alltid lurt på hva det er, for jeg ser på ho at ho hører noe. I går fant jeg ut at det måtte være dette med nabohuset som gjorde det.... Ellers kan det bare være det er tispa mi som er blitt gal og bare gjør det for tull. Så er det ingen her som har hunder som bjeffer om nettene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...