Gå til innhold
Hundesonen.no

Nellyvill's Just a Flirt. Jäger


Toril
 Share

Recommended Posts

  • Svar 280
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Får ikke quoted, men han er litt for mørkt tegnet i ansiktet I morgen fyller han 14 måneder og han fortsetter å sparke godt fra seg i ringen! For to uker siden stilte han på en dobbelutstilling

NÅ kommer Jägerspam! :wub: Boing! Helt! Bein! Snø! Hoppsann!

HURRA, Jäger er FRI for HD (A)!!

Posted Images

Jeg må jo ha vært helt bortreist idag, jeg glemte å spørre om du hadde han med :o

Tenk om du hadde det a? *dælje meg selv i hodet med en fisk*

Ellers så ser det ut som dere koser dere glugg ihjel :D:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo ha vært helt bortreist idag, jeg glemte å spørre om du hadde han med :o

Tenk om du hadde det a? *dælje meg selv i hodet med en fisk*

Ellers så ser det ut som dere koser dere glugg ihjel :D:wub:

Han var med han ja Marie,slå en gang til med fisk du :D

Åneeeeei, så søøøøøøt da Toril! :wub: Endelig ble det bernervalp på deg! :D Jeg tror jammen jeg må ta meg en tur og hilse på en dag. :ahappy:

Jaaaaa,dere er veldig velkommen :banana: :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med ny spam nå! Og siden jeg helst prøver å redde alle morsomme eller fine motiver så blir det noen. *host*

Wony er fin leketante

IMG_8948.jpg

Gross er god å sove på

IMG_8960.jpg

Soon.

IMG_8954.jpg

Gutta på tur, lille stuttbeint holder følge så godt han kan

IMG_8964.jpg

IMG_8969.jpg

Slitsomt, a gitt!

IMG_8971.jpg

Weee!

IMG_8979.jpg

IMG_8980.jpg

IMG_8984.jpg

IMG_8986.jpg

IMG_8991.jpg

GærnerGross

IMG_8996.jpg

Stakkars lille etterslenger'n :wub:

IMG_9000.jpg

IMG_9008.jpg

IMG_9001.jpg

IMG_9012.jpg

:lol:

IMG_9021.jpg

:wub: :wub:

IMG_9022.jpg

IMG_9025.jpg

IMG_9031.jpg

IMG_9032.jpg

IMG_9045.jpg

"Ordentlige" bilder av en veldig trøtt (og litt skjeiv) gutt

IMG_9048.jpg

IMG_9058.jpg

IMG_9060.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige gutter som koser seg på skogtur! :wub:

For noen herlige gutter :D:wub:

Halvsøskentreff Søndag første april forresten? Var det ikke den helgen Mona skulle komme?

Vi feirer 60 årsdag Lørdagen. :)

Ja! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen nye bilder idag,men det kommer. Han har vært hos veterinær og fått stikk i nakken,noe som var helt greit.Stå på vekten var kjedelig,men 16,2 store kilo ble resultatet :D .Han er en fantastisk herlig fyr med selvtillit så det holder i massevis :D .

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det kan ikke være en brist i en tå eller noe sånt da? Små sår har jeg også oppdaget at de blir fryktelig utilpass av, selv om de nærmest er mikroskopiske. Min hund ble tilnærmet invalid når hun hadde et bittelite gnagsår mellom to tær, ville ikke legge vekt på den foten i det hele tatt 🙈
    • Jeg forstår hva du mener, og jeg kan sette meg inn i situasjonen din. Om det hadde vært en hunderase som ikke var tallrik; der foreldredyr og linjer bakover utmerket seg, f.eks ved å ha god mentalitet og fantastiske brukshundsegenskaper ville jeg kanskje kunne ha firet noe på krava. Men om det er en tallrik rase (som schæfer, rottweiler, belgisk fårehund, golden eller labrador) ville det måtte en god del overtalelse til for at jeg hadde takket meg til en hund med potensielle leddsjukdommer eller mentale brister.  Hunder er levende vesener og vi er selvfølgelig ikke garantert at de holder seg friske. Og det kan jo hende at du uansett ender opp med en hund med både HD og svak mentalitet for det jeg vet. Men hvorfor ta sjansen? Om det så skjer, kan du i minste trøste deg med at du gjorde det du kunne for å få en frisk hund, og at bare har hatt uflaks. 
    • Det er en vanskelig balanse. Jeg er godt i gang med å analysere alt han gjør for å unngå skader og slikt. Går han rart, virker han mer sliten enn normalt. Spiser han som han burde? Hvis han begynner å røyte mer enn vanlig, er det tegn på stress og at han har ondt, eller er det på grunn av årstidsskifte? Mange krisetanker etter hvert, ja 😪 Enn så lenge tror jeg at jeg trykte på alarmknappen unødvendig.. Sikkert ikke siste gangen, i og med at han ikke er noe ungdom lengre.  Tusen takk svar, setter pris på at dere setter av tid til å hjelpe meg ❤️ 
    • Det er skummelt med godt voksne hunder. Hva er filleting og hva er viktig å legge merke til, liksom. God bedring, håper dette bare var en filleting!
    • Takk for svar, @simira❤️ er veldig nøye på å ta på ulldekken når vi har vært på trening/tur og han skal i bilen. han ligger mjukt og varmt inne buret. skal se på back on track dekken. Har jo lest og hørt mye bra om disse dekkene gjennom årene.  6 tenner er en del, men merker at han er mye mer oppesen etter operasjonen. Han virker mye mer fornøyd med livet   Den gode nyheten nå er at jeg *kan* ha vært en smuuule hysterisk. Etter tannoperasjonen nå i april ser jeg etter tegn til vondter på ham, jeg er kjemperedd for å overse ett eller annet. som jeg gjorde med tennene.. Jeg mistenker at det "kun" er våteksem som har oppstått innimellom tredepotene 😅 Kan hende et eller annet har vært kilt innimellom der, som jeg ikke har sett. Jeg syntes det gir mening i og med at vi har gått i mye vått terreng, og at jeg ikke har vært spesielt flink til å tørke ham. Pluss, han er allergiker og får fort sår og eksem av tilsynelatende ingenting. Har begynt behandling og håper det fort går over 😊 Har en bulldog med utypisk smerteterskel for kan ikke skjønne at det lille greiene kan gjøre *så* vondt. Blir om eieren: Dramaqueen!! Tusen takk for gode ønsker ❤️  Enn så lenge puster jeg letta ut. Men, vil fortsatt begynne med tilskudd til leddene. Noen forslag? Hva skal jeg se etter i et godt tilskudd, eller er det bortkasta pæng? 🤷‍♂️
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...