Toril Skrevet 5. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2012 Han er helt skjønn ,også nesten uten fløff . De som mener det er slitsomt med valp har aldri møtt en Jäger.Perfekt fra dag en han!! 1 Siter
Gjest Skrevet 6. August 2012 Rapporter Skrevet 6. August 2012 Grattis, han er så vakker! Anna fikk trekk for tennene Underkjeven som er litt sen med å utvikle seg. Vet dere om dommerne på Moelv bryr seg mye om tenner? Siter
Toril Skrevet 6. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. August 2012 Tusen takk Marie . Han som dømte de voksne sa ikke noe om Gross sine små fortenner. Korrekt bitt sto det bare . Siter
Monab88 Skrevet 7. August 2012 Rapporter Skrevet 7. August 2012 Må bare vise fram noen bider av nærmeste slekta tatt i helgen! Pappa Ch. Ola Odelsgutt av Hiselfoss "Ola": Han ble mestvinnende bernerhannhund i 2007, 2008, 2009 og 2010. I 2011 ble han nummer 2, og så langt i år leder han lista med sønnene Nøklebyåsen's Ådne og Nellyvill's Fifty Fifty som nummer 2 og 3! Fantastiske mamma Ch. Nellyvill's Easy Joy "Dropse": Hun er definitivt en av mine aller største favoritter, hun er så lekker! Søster Nellyvill's Joyride "Shushi" 7 måneder og så velbygd og harmonisk for alderen at det er en fryd for øyet! Gammelt bilde, men her er et av søster Nellyvill's Just Dropped In To Bernemcourt "Kari" som bor hos en oppdretter og dommer i Irland: Hun har gjort det veldig bra på utstillinger så langt og har allerede vunnet 3 såkalte "Green Stars" som jeg tror tilsvarer cert her i Norge og vunnet over alle de voksne tispene. (De har litt andre regler der borte og valper fra 6 måneder konkurerer mot de voksne) Da dette bildet ble tatt ble hun BIR, BIG og BIS2 valp og BIR og BIG4 i voksengruppene. Jeg er stolt av fineste familien til den lille, han har mye å leve opp til 2 Siter
Monab88 Skrevet 21. August 2012 Rapporter Skrevet 21. August 2012 Jäger var på nytt valpeshow på lørdag, på NKK Bjerke, og hentet sitt åttende BIR Samt en fjerdeplass i gruppa.. Ikke det beste bildet, men det får duge 5 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 22. August 2012 Rapporter Skrevet 22. August 2012 Så gøy at den stjerna dere ønska dere faktisk "leverer"! 2 Siter
Snøfrost Skrevet 22. August 2012 Rapporter Skrevet 22. August 2012 Fine Jäger og de andre hundene i slekta 2 Siter
Guest Belgerpia Skrevet 22. August 2012 Rapporter Skrevet 22. August 2012 Han er helt skjønn ,også nesten uten fløff . De som mener det er slitsomt med valp har aldri møtt en Jäger.Perfekt fra dag en han! Jeg kjenner det rykker i fotonerven min jeg... Siter
Toril Skrevet 24. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 24. August 2012 (endret) Så gøy at den stjerna dere ønska dere faktisk "leverer"! Om han ikke hadde "levert" på utstilling,så overgår han alle uansett han .Og utgangspunktet mitt var ikke en stjerne ,men en Ola-sønn og endelig en ny valp . At han i tillegg er flott og har flere nydelige slektninger er bare en bonus . Belgerpia,at det rykker i DINE fotonerver tar jeg som et digert kompliment! Tusen takk Endret 24. August 2012 av Toril 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 24. August 2012 Rapporter Skrevet 24. August 2012 Om han ikke hadde "levert" på utstilling,så overgår han alle uansett han Det veit jeg så godt, er derfor jeg skreiv "levert", da! 1 Siter
Monab88 Skrevet 9. September 2012 Rapporter Skrevet 9. September 2012 Lille fløffen har blitt stor og var på sitt aller siste valpeshow i går! 14 utstillinger ble det til sammen, med 9 BIR, 3 BIM og 2x2bhk som resultat:-) Kun en gang har han vært alene i rasen. Ekstra glade er vi selvsagt for BIR'ene på Trønderspesialen, Moelvspesialen og Østfoldtreffet, samt NKK Trondheim og NKK Bjerke! Nå står juniorklassen for tur... (Bilde tatt av Belgerpia her inne) Bilde fra i går, hvor han ble BIR på ene spesialen vår med 21 påmeldte valper! 5 Siter
Toril Skrevet 9. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. September 2012 Herlige lille sutrefløffen som har blitt diger . Vi er spente på fortsettelsen . 1 Siter
ida Skrevet 9. September 2012 Rapporter Skrevet 9. September 2012 Herlige lille sutrefløffen som har blitt diger . Vi er spente på fortsettelsen . Det er vi også 2 Siter
Mirai Skrevet 9. September 2012 Rapporter Skrevet 9. September 2012 Digger løpebildet! Du kan se at han er ganske så mye større der han kommer bakfra, ja.. Gratulerer med BIR valp også! 2 Siter
Monab88 Skrevet 16. September 2012 Rapporter Skrevet 16. September 2012 BIR og BIM bilde fra spesialen: BIM ble halvsøster Janis Joplin av Hiselfoss og deres pappa Ola ble BIR voksen. Begge søstrene til Jäger har vært på utstilling i helgen og gjort det veldig bra! Kari i Irland tok sin fjerde "Green Star" (cert) blandt de voksne og ble BIS 2 valp i går! Sushi i Norge ble BIR, BIG og BIS2 valp for dommer Arne Foss i dag Sushi: 1 Siter
Monab88 Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Jäger har blitt 9 måneder gammel og debuterte i juniorklassen i dag Og for en debut det ble, første certet er allerede i boks! Han endte opp som 2bhk, slo blandt annet 2 championer (At det var Fredik og Gross han slo trenger vi ikke snakke så høyt om ) Veldig førnøyd med lille fløffen 6 Siter
Stine Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Oj oj! Gratulerer så utrolig mye! 2 Siter
Toril Skrevet 6. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Han er en fiiiin gutt han :heart: .Kjempefornøyd! 1 Siter
Siri Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Gratulerer så mye med en flott debut . 2 Siter
Guest Limo Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Gratulerer så masse Han er nydelig! Siter
Guest Belgerpia Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Gratulerer så mye - han er superfin fluff er han Siter
Guest LXT Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Gratulerer så mye, det var moro Han er kjempekjekk Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.