Stine Skrevet 3. Februar 2013 Rapporter Skrevet 3. Februar 2013 Han er vakker! Men hva er "galt" med tegningene hans? Siter
Teserere Skrevet 3. Februar 2013 Rapporter Skrevet 3. Februar 2013 Har han mindre hvitt enn ønskelig? Nydelig er han uansett! Siter
Monab88 Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Skrevet 24. Februar 2013 Får ikke quoted, men han er litt for mørkt tegnet i ansiktet I morgen fyller han 14 måneder og han fortsetter å sparke godt fra seg i ringen! For to uker siden stilte han på en dobbelutstilling i Exporamahallen. Begge dagene vant han juniorklassen og på lørdag ble han i tillegg 2bhk med cert! Den største overraskelsen kom likevel i går. På NKK Bø, med 58 påmeldte bernere, slo han til å ble beste hannhund med cert!!! For ung for cacibet, som gikk til halvbroren på plassen bak. Det var så uventet og så utrolig gøy! Det var så mange flotte hanner som stilte og de tre plasserte bak han var alle blandt topp 6 på mestvinnendelista i fjor! Han endte opp som BIM for ei flott championtispe Veldig gøy var det også at hans søster Sushi ble 3btk, også hun med cert. Hun er til nå stilt 4 ganger i Norge og har allerede to store og ett lite cert. Jäger har nå fem små og ett stort Ikke værst av søskenparet på knappe 14 måneder! OG.. Foreløpig så leder han faktisk mestvinnendelista så langt i år!!! Vet det kommer til å endre seg utover, så vi skal bare nyte det så lenge det varer Vakkerungen 11 Siter
Shlush Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Skrevet 24. Februar 2013 Han er nydelig :-D Gratulerer! 2 Siter
Toril Skrevet 24. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Februar 2013 Han er helt fantastisk lille Fløffen 1 Siter
Vimsan Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Skrevet 25. Februar 2013 Hurra! massa grattisar till finaste Jäger 2 Siter
Monab88 Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Skrevet 18. Mars 2013 Må skryte litt av søsteren hans i Irland, Nellyvill's Just Dropped In To Bernemcourt "Kari", som vant "Green Star Bitch" aka cert her i Norge og ble BIR på Celtic vinnerutstilling i helgen! Hun ble også nr 2 i "Pet Plan Junior Stakes", aner ikke hva det er, men det er sikkert bra Og fikk i tillegg titlene Celtic Juniorvinner 2013 og Celtic Vinner 2013.. 3 Siter
Monab88 Skrevet 30. Mars 2013 Rapporter Skrevet 30. Mars 2013 Siden fløffen har lang utstillingspause og Toril er for dårlig til å legge ut bilder som hun tar av han ( ) så får jeg skryte litt mer av søsteren hans.. Dette er kopiert fra eieren sin FB status i dag: "...and "Kari" Nellyvill's Just Dropped In To Bernemcourt completed her Irish Junior Champion Title by winning her 5th Junior Class in a row with an excellent grade and went on to win the Green Star. Kari also went 4th in the Junior Stakes." Også et bilde av den andre vakre søsteren deres, Sushi: Edit: Også et av den vakreste av de vakre, mamma Dropse 2 Siter
Toril Skrevet 30. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mars 2013 Fløffen har snart bare pels på halen og ørene han. I dag har han gjort sitt beste for å leke med en voksen St.Bernard hann..... ikke enkelt Siter
Monab88 Skrevet 13. April 2013 Rapporter Skrevet 13. April 2013 Ny tittel for søster Kari i Irland! Hun er nå også Irsk champion og vant i dag sitt cert (Green Star) nummer 7 og ble BIR og BIG 4. 4 titler på de tre siste utstillingene sine - bare 15 mnd. gammel Fløffen har startet bikinisesongen allerede, men vi håper han kan få på seg litt pels til rasespesialen han er påmeldt til den 9 mai. Han egner seg best på sånne bilder for tiden Første gang med kløv på ryggen! 6 Siter
Toril Skrevet 13. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 13. April 2013 Flink Mona som får delt bilder her!!!! Han er en fantastisk herlig fyr vår Jäger ,jeg har nesten ikke ord som beskriver ham godt nok. Enn så lenge har han overgått alle forventninger,ja han er pen,men gemyttet hans er helt ubeskrivelig .Det kan ikke finnes maken han takler verden med en ufattelig ro.Uansett hva liksom..... Spent på hvilke overraskelser som dukker opp på mh'n når den tid kommer. Superfløffen :wub: 7 Siter
Toril Skrevet 15. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. April 2013 Tusen takk til SFX og jentene som lånte bort utstyr og vogn . 1 Siter
Monab88 Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Jäger har hatt et lite "comeback" i ringen i dag etter å ha hatt en liten pause siden NKK Bø i slutten av februar. Vi hadde bernerspesial på Eidsvoll i dag og det var hele 9 juniorhanner påmeldt, og alle møtte. Fløffen mangler fortsatt en del pels, men Toril sto opp tidlig i dag og badet han så han skulle se best mulig ut med det han har. Og det fikk hun belønning for, for fineste Jäger'n VANT hele klassen med CK! Senere ble han uplassert i beste hannhundklasse, men i kampen om reserve certet trakk han det lengste strået. Godt å se at han fortsetter å utvikle seg i riktig retning! Beste hannhund og BIR ble forøvrig hans pappa Ola, 2bhk ble halvbror Fredrik og 3bhk med cert og ny norsk, svensk og finsk champion ble halvbror Baltus. Nye muligheter kommer på hovedspesialen neste helg 5 Siter
Monab88 Skrevet 27. Juni 2013 Rapporter Skrevet 27. Juni 2013 Jeg må dessverre meddele dere at fløffen har blitt stygg Han var på utstilling i Kristiansand sist helg og kom ut av ringen med en GUL sløyfe!! Dommeren var i overkant opptatt av tegninger, og selv om han syntes at Jäger var flott ellers så holdt det altså ikke til mer enn en good... "It breaks my heart, but he lacks white in the head" var kommentaren da han så ansiktsuttrykket mitt over den gule sløyfa Lørdagens dommer var også veldig streng på tegningene, men hun hadde i alle fall vett til å gi han en excellent Spiller for så vidt ingen rolle, for Jäger er verdens vakreste fløff uansett han 2 Siter
Stine Skrevet 27. Juni 2013 Rapporter Skrevet 27. Juni 2013 Gul!?!? Nei og nei, han er jo den vakreste fløffen jo :wub: 2 Siter
Monab88 Skrevet 27. Juni 2013 Rapporter Skrevet 27. Juni 2013 Gul!?!? Nei og nei, han er jo den vakreste fløffen jo :wub: Jaa, han er det for tenk Ble så overrasket over hvor MANN han har blitt siden jeg så han sist! Glemte å legge ved kritikken: "Male with good mask head. Good eyes. Should have more light markings on the muzzle,admiss. Proper hight/lenght. Well pronounced whiters. Good topline. Deep chest. Good forechest. Stands well on legs. Good bone and angulations. Good tail. Moves with good gait, slightly loose in front. Due to lack of colour on the muzzle: good." 2 Siter
Toril Skrevet 27. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juni 2013 (endret) Det finnes ikke finere Fløff enn han der! Endret 27. Juni 2013 av Toril 2 Siter
Monab88 Skrevet 30. Juni 2013 Rapporter Skrevet 30. Juni 2013 I dag gikk det hakket bedre - første gang ut i unghundklassen hvor han vant med ck og ble 3. beste hannhund med reserve cert 1 Siter
Monab88 Skrevet 6. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2013 Hjelpes, her er det lenge siden sist oppdatering! Toril får ta seg av å skrive om han i det daglige, jeg har bare ansvaret for å skryte av utstillingsresultatene Siden sist har han vært på 4 utstillinger: - I Ransäter i Sverige i juli vant han unghundklassen med CK. - På NKK Bjerke i august vant han unghundklassen med CK og fikk reserveCERT - På dag 1 av den doble spesialen i Halden i september ble han nummer 2 i unghundklassen med CK. - På dag 2 vant han unghundklassen med CK og ble 2 beste hannhund med sitt sjuende CERT, kun slått av pappan sin Og ekstra moro var det at mamman hans ble beste tispe og BIR! Fra spesialen med rundt 100 påmeldte bernere. Mamma Dropse BIR, Jäger 2bhk med cert og pappa Ola BIM. Fine familien Men fløffen er ikke bare vakker, han er stødig og fin i hodet sitt også! Han har gjennomført en K-test dag - og besto selvfølgelig med glans! Han reagerte som ønsket, hadde flott og kjapp avreagering, og skuddene var da ingenting å bry seg om Det lover bra for MH'en om 2 uker! Her sammen med halvbror Fredrik, som også fikk bestått Til slutt et par bilder av happyFløff stjålet fra fb'en til Toril: 5 Siter
Toril Skrevet 6. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Oktober 2013 Flink jente Mona!! Og fortsatt verdens fineste Fløff Veldig stolt av ham i dag,særlig da skuddene smalt Siter
Emilie Skrevet 6. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2013 Fine, flinke, fløffy Jæger (får ikke til sånn a med to prikker over her på moben)! 1 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.