Gå til innhold
Hundesonen.no

Nellyvill's Just a Flirt. Jäger


Toril
 Share

Recommended Posts

  • Svar 280
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Får ikke quoted, men han er litt for mørkt tegnet i ansiktet I morgen fyller han 14 måneder og han fortsetter å sparke godt fra seg i ringen! For to uker siden stilte han på en dobbelutstilling

NÅ kommer Jägerspam! :wub: Boing! Helt! Bein! Snø! Hoppsann!

HURRA, Jäger er FRI for HD (A)!!

Posted Images

Jeg må bare få si at jeg har sett ham live, jeg - og han er en kul fyr! Hvordan han sto stram og oppmerksom da noen oppbundne meter med plastikkbånd begynte å bråke og blafre i vinden, før han struttet selvsikker bort for å sjekke det ute på gårdsplassen her uten nøling her ga meg frysninger - lekker inni og utenpå hodet sitt, den der!

Jeg gleder meg til å bli bedre kjent med ham!

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, han ser jo ut som en miniatyrberner (voksen, men fortsatt valp, liksom), jo! Han ser jo perfekt ut på alle mulige måter? En skikkelig søtsak (søt sak også, men mest søtsak!)!

Akkurat det jeg tenkte også! Så stor den hånden var og så lite det gjerdet var :lol: Bra kropp på den karen! :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange uker er det til at du ikke kan ha han på armen lengre? :lol:

Lekker sak!

Kan jeg bare spørre om det er noe trekk grunnlag at ikke "blissen"ikke er "komplett" fullføres til helt ut på nesen?

(glad i lommebrukshundene mine kjenner jeg *flirer*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Til dere som syns han er såååå gossin og nuttete, kan jeg si at det er bare utenpå.. Inni er det syyyyyylskarpe piayatenner som sitter i tær og fingre som en annen gjedde. Jepp han biter, livsfarlige monsteret :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heerrrlige bilder av lille, skjønne Jäger-gutten! :wub:

Han har ikke blitt noe mindre pen, akkurat. Full kontroll på besøket hadde han også.. :lol:

Gleder meg til jeg får treffe han, og det håper jeg blir i denne måneden.. :berner:

...og så synes jeg at bildet av Toril, Jäger og kattene er utrolig koselig.:)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Og det er faktisk bare et halvt år mellom disse to, og begge er per definisjon valp enda. De valpene forsvinner altfor, altfor fort! I hvert fall kroppslig :whistle:

Måtte se 3-4 ganger jeg :o Kjente ikke igjen valpen, den var jo STOR jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...