Evelzz Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Å herreguuud, hva skal man med bamser når det finnes sånne da?! 1 Siter
tm100021 Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Ååååååå! :heart: SNAKK om høy søthetsfaktor!! Ååå! 1 Siter
Gjest Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Weeee! Endelig! Så fantastisk søt Jeg elsker når de har mye brunt i ansiktet! Gratulerer :wub: :wub: Siter
Artemis Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Næmmen, for en liten skjønning dere har fått dere! :wub: 1 Siter
Toril Skrevet 16. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Å herreguuud, hva skal man med bamser når det finnes sånne da?! Helt enig,han ser ikke ekte ut. Meeen det er han i høyeste grad :heart: Weeee! Endelig! Så fantastisk søt Jeg elsker når de har mye brunt i ansiktet! Gratulerer :wub: :wub: Jeg er også veldig glad i sånne mørke skjønne fjes :wub: . Tusen takk!! Siter
[email protected] Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Ååååh for en nydelig liten søtnos! :wub: 1 Siter
Peers Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Så utrolig herlig Man ser til og med gjennom bildene at han har en herlig personlighet 1 Siter
Toril Skrevet 16. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 (endret) Han er ikke redd noe og har tatt huset med storm :berner: :snuser: :berner: :dog_running:mer lik de grå der enn den som ligger og logrer.... Endret 16. Februar 2012 av Toril 3 Siter
Sanne Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Omg for et vakkert vesen!! :wub: 1 Siter
Gullen Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 En herlig liten fyr! Du og Mona har sannelig vært heldige som fikk kjøpe den juvelen der. Det finnes ikke noe herligere enn Bernervalper. :berner: ..og så flott at de voksne gutta liker han også. Et flott trekløver du har der, Toril. 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Utrolig herlig likte flyvende Jäger jeg Siter
Toril Skrevet 17. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Februar 2012 Utrolig herlig likte flyvende Jäger jeg Veldig glad han fikk en myk landing,han fløy nemlig høyt Siter
Aslan Skrevet 17. Februar 2012 Rapporter Skrevet 17. Februar 2012 Oommmiiiiiinnn! Berner har vært en av ønskerasene mine siden jeg begynte å drømme om hund, det ble ikke bedre nå 1 Siter
Guest LXT Skrevet 17. Februar 2012 Rapporter Skrevet 17. Februar 2012 Å så utrolig nydelig Toril! Får lyst til å mose flat den lille bamsen (Stusselig uten ytrykksikoner på telefonen) Siter
SandyEyeCandy Skrevet 17. Februar 2012 Rapporter Skrevet 17. Februar 2012 Han er bare så søt, altså! Og veldig fint å se Gross så leken og fin ved siden av. 1 Siter
Kaja Skrevet 17. Februar 2012 Rapporter Skrevet 17. Februar 2012 Gratulerer med bamsen! Superherlig :wub: 1 Siter
rottmaneier Skrevet 17. Februar 2012 Rapporter Skrevet 17. Februar 2012 :wub: Elsker berner-valper. Og jeg syns det er såå fint når de har lite hvitt i ansiktet Gratulerer! 1 Siter
Guest Limo Skrevet 17. Februar 2012 Rapporter Skrevet 17. Februar 2012 Så utrolig nydelig liten tass Siter
simira Skrevet 17. Februar 2012 Rapporter Skrevet 17. Februar 2012 Bernervalper er såååå stygge! 1 Siter
Toril Skrevet 17. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Februar 2012 Han er bare så søt, altså! Og veldig fint å se Gross så leken og fin ved siden av. Veldig leken og glad igår.... Idag er det litt mer sånn...skal ikke noen hente han der styggen snart a?????? 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 17. Februar 2012 Rapporter Skrevet 17. Februar 2012 Veldig leken og glad igår.... Idag er det litt mer sånn...skal ikke noen hente han der styggen snart a?????? Aiko hilser til Gross og sier at det bare er å resignere og gå i gang med kjærlig reinhold av knerten så fort som mulig, for de kommer gjerne for å bli, og hvis en lærer dem å ligge rolig mens en klemmer dem fast med forpoten mens de er bebiser, så funker det i den vanskelige tenåringsperioden også. 1 Siter
Anette Skrevet 17. Februar 2012 Rapporter Skrevet 17. Februar 2012 Gratulerer masse og sååå søøøt Gleder meg til å møte han. 1 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.