Teserere Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Halsbånd til Aïda. Lilla fleece, og staffekringlen i sølv. Har et i rosa fra før som jeg er kjempefornøyd med. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Har bestilt ny sele, forhåpentligvis blir det julegave til hunden. Merke Puppy Angel. Synes ikke på disse bildene bortsett fra litt på det første, men liker disse mye bedre enn f.eks Puppia da ryggstykket er annerledes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2014 Valpeutstyr.... Tre seler, tre halsbånd og endel leker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2014 Valpeutstyr.... Tre seler, tre halsbånd og endel leker Haha! Idag klarte jeg å unngå å falle for fristelsen til å kjøpe ruta, men kun fordi de ikke hadde rett farger 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2014 Haha! Idag klarte jeg å unngå å falle for fristelsen til å kjøpe ruta, men kun fordi de ikke hadde rett farger Må vel innrømme at jeg kanskje ikke hadde hjulpet deg med å la være heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veromob Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2014 Neville har fått seg genser Frå forrige Åsane shopping-tur Har kjøpt ein del anna også i det siste men har ikkje bilder, tar seinere 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mona Karolin Skrevet 7. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2015 Siste kjøp til mine hunder. Endelig kan jeg ta dem med i bilen igjen 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 Valpeutstyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2015 Valpeutstyr (leker, halsbånd og seng). En god del kjøpt på ebay, det har fram til torsdag på komme. *krysse fingrene * Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 2 stk non stop pro varmedekken til en fin pris. Sjanset å kjøpte et som jeg håper passer til valpis når hun blir voksen også. Et jackson fleecedekken til valpis mens hun vokser og 3 nye skåler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Denne. Bikkjedyrene så den da jeg pakka den ut. Alle lys ble øyeblikkelig tent og de var alle tydelig villig til å myrde for å få den Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 2 stk non stop pro varmedekken til en fin pris. Sjanset å kjøpte et som jeg håper passer til valpis når hun blir voksen også. Et jackson fleecedekken til valpis mens hun vokser og 3 nye skåler. Hva synes du om fleecedekkenet? Har kjøpt det til min, men har ikke vært kaldt nok til å bruke det enda! Har kjøpt ny sele til Luna Svindyr. Den gamle gnagde og hun hadde bare den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Passet bra, så nå er jeg happy Gamlemodellen, men frøkna er fin i grønt 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Hva synes du om fleecedekkenet? Har kjøpt det til min, men har ikke vært kaldt nok til å bruke det enda! Har ingen å bruke det på før valpen kommer i hus så jeg vet ikke hvordan det er på, men det virker nå greit nok ellers. Lurer på om det var et slikt et ei jeg kjenner hadde på whippet valpen sin på en tur vi gikk sammen og det virket greit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrsnipp Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 ImageUploadedByTapatalk1423040372.388365.jpgDenne. Bikkjedyrene så den da jeg pakka den ut. Alle lys ble øyeblikkelig tent og de var alle tydelig villig til å myrde for å få den Sent from my iPhone using Tapatalk Den så ut som noe min også hadde likt! Kan jeg spørre hvor du kjøpte den? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Den så ut som noe min også hadde likt! Kan jeg spørre hvor du kjøpte den? :-) Her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 5. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2015 Hurtta Outdoor Summit Parka 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 10. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2015 Disse laksegodbitene... De lukter helt fryktelig og bikkja nekter til og med å smake på dem. Bortkastede penger, med andre ord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 11. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2015 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 9. April 2015 Rapporter Share Skrevet 9. April 2015 Nytt innebur til Koda. Det gamle var litt trangt, så kjørte like greit på med det største jeg fant, da jeg skulle kjøpe nytt. Det er 122 x 76 x 88, så det er virkelig svært. Skal kun brukes når han må være alene hjemme (siden han spiser opp alt), og han får god plass. Baggen softbelt X2. Var utrolig deilig å gå på tur uten å kjempe imot valpetrynet hele veien og bli dratt overende hver gang han nådde enden av lina. Med tiden får jeg vel lære ham å trekke når det passer meg, men i mellomtiden sparer den kroppen min når han vimser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. April 2015 Rapporter Share Skrevet 9. April 2015 Diverse godbiter og snacks fra canider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 (endret) (Ops, sorry Rørlegger'n, når jeg så hvor fin fargen var glemte jeg at Damir har baller og at du vil at jeg skal slutte å kjøpe jente-ting. ) Endret 10. April 2015 av Ozzy 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 10. April 2015 Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 (Ops, sorry Rørlegger'n, når jeg så hvor fin fargen var glemte jeg at Damir har baller. ) Å så? Hannhunder kan fint ha rosa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Å så? Hannhunder kan fint ha rosa Ikke i følge den barske manne-mannen min. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. April 2015 Rapporter Share Skrevet 13. April 2015 Kjøpte rundsydd lær halvstrup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts