SiriEveline Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Her:http://www.showdogjewelry.com/ Masse fint jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Mitt siste kjøp var et orange paracord bånd med refleks fra etsy... Superfornøyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Et spesialsydd dekken til Felix. Kjempefornøyd Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Et spesialsydd dekken til Felix. Kjempefornøyd Kjempe fint Rappfoten? Har kjøpt nytt dekken til dvergpinscheren. Hun burde egentlig hatt 25 i rygglengde, men da blir det for trangt rundt brystet (aner ikke hvorfor Hurtta har så korte brystreimer på de nye dekkenene sine), så har kjøpt 30 til henne. Tok rosa, sånn at hun syns litt (bt DP), men syns egentlig det sorte er finest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Kjempe fint Rappfoten? Har kjøpt nytt dekken til dvergpinscheren. Hun burde egentlig hatt 25 i rygglengde, men da blir det for trangt rundt brystet (aner ikke hvorfor Hurtta har så korte brystreimer på de nye dekkenene sine), så har kjøpt 30 til henne. Tok rosa, sånn at hun syns litt (bt DP), men syns egentlig det sorte er finest. Rappfoten ja. Kommer til å bestille mer derfra for å si det sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Rappfoten ja. Kommer til å bestille mer derfra for å si det sånn Hun er kjempe flink Vi har regndekken, vinterdekken og fleecedekken derfra. Alt sitter perfekt, også i whippetfart Nå sist hadde hun sendt oss feil størrelse på det ene fleecegenseren, og da var det ikke noe problem å returnere og få nytt (greit og vite at de er seriøse også når det oppstår problemer liksom). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Denne boxerknaggen klarte jeg ikke å motstå på DOgs4All i helga Kjøpte også denne på D4A, i Havanaismotiv. Kjempekupp! I tillegg kjøpte jeg en dokumentmappe fra Agria, til alle hundens papirer. Kjempefornøyd med den og. Omega-3-olje. Og så kjøpte jeg kalender fra Solplassen (denne var mest til meg, men). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Den var dyr men värdt pengarna, mycket nöjd med den 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Mitt siste var til meg selv og kom i posten i dag. En sølvring med et lite hode av korthåret collie på. Åh, så fin! Kikket innom siden, og det er sjelden jeg ser pent utførte papillongreier som det der! Som oftest ser det ikke ut som papillon engang, og tenker ikke en halv gang på å kjøpe, men denne gangen fikk jeg grusomt lyst til å bestille et smykke med papillonhodet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JørgenK Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Kjøpte meg denne og er superfornøyd! God passform og veldig praktiske åpninger til både halsbånd og sele. Anbefalles Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Har du fått prøvd den enda? Planen er å kjøpe en sånn en til Angus. Hvordan kjennes kvaliteten? Plass? Passform? Reguleringsmuligheter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Rundsydd lærkobbel til bare 109,-. Fantastisk deilig! http://www.skoies.no/rundsydd-larkobbel--p-4140-c-569.aspx 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Siden sele nr. 1, 2 og 3 har blitt for små.. "Han blir nok ikke så mye større". Ah. Men nå har vi i hvert fall fått oss Rukka-sele, og den kommer han aldri til å bli for stor for. :Grin: (Ved mindre han blir smellfeit, da). 30% hos tropehagen-zoo, så den ble superbillig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Siden sele nr. 1, 2 og 3 har blitt for små.. "Han blir nok ikke så mye større". Ah. Men nå har vi i hvert fall fått oss Rukka-sele, og den kommer han aldri til å bli for stor for. :Grin: (Ved mindre han blir smellfeit, da). 30% hos tropehagen-zoo, så den ble superbillig. Ikke si sånt a. Kjøpte jo min til full pris :-P nesten så jeg vurderer å ha to. En i bilen og en inne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 ......kan ikke få for mye refleks i disse tider 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Potesokker i fleece. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 :D De to nederste bukkene, 400gr og 650gr (tror jeg) 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 :D Åå, hvorfor er Kifani sine tjenestedekken de fineste? Jeg har ikke lyst til å støtte de.. Kjempe fin farge på det! Mitt siste kjøp var denne (sånn utenom hundemat, bæsjepose, grisehaler og tyggebein) Edit: Jo, også non stop sele da Bildet er stjålet fra Google. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 Åå, hvorfor er Kifani sine tjenestedekken de fineste? Jeg har ikke lyst til å støtte de.. Kjempe fin farge på det! Mitt siste kjøp var denne (sånn utenom hundemat, bæsjepose, grisehaler og tyggebein) Hva er galt med kifani? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 Hva er galt med kifani? Det var en sak om de for en del år siden hvor de avlivet valper som manglet ridgen.. Ikke mennesker jeg ønsker å støtte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 @MegaMarie CM Design (tror jeg det var) lager også fine tjeneste tegn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 Jeg kjøpte mitt hos Kennel Truxelis. Og synes både kvalitet og passform er mye bedre enn Kifani sitt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 Jeg kjøpte mitt hos Kennel Truxelis. Og synes både kvalitet og passform er mye bedre enn Kifani sitt. Har du bilde? Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 Har du bilde? Pris? Betalte 500 SEK for det. Det er kraftigere stoff på det, og kraftigere strikker enn Kifani sitt (har Kifani til Vida). Det sitter også bedre i fronten. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts