Ozzy Skrevet 23. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Fikk inn ny kong wubba og klarte ikke å la vær... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Fikk saks og kam i posten i dag, og hundebok. Og har bestillt utstillingstelt. Trodde aldri at jeg kom til å kjøpe et slikt….men ser nå nytteverdien i det. Og kommende soble skal stilles. Såkrøp til korset og bestillte telt - like godt først som sist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Siste kjøp som har komt i posten er vinterdekken til bruningen. Ellers ventar eg på regndekken, polarfleecedekken og tre ID brikker Hvor har du kjøpt dekkenet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Hage til Thorvald og tomannsbolig til oss 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2013 Hvor får dere tak i billige, greie og enkle barnegrinder??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2013 Hvor får dere tak i billige, greie og enkle barnegrinder??? IKEA Vi har en veldig god en derfra, men de har ikke akkurat den modellen lengre. Men går av å titte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2013 I'm a proper doglady now Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2013 Hvor får dere tak i billige, greie og enkle barnegrinder??? LekMer har bra utvalg og bra grinder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2013 Må slutte å ta med lommebok på jobb tror jeg.... Hva syntes du om dette Hurtta-beltet? Jeg er fortsatt på jakt etter det perfekte beltet og har sett litt på dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2013 Hva syntes du om dette Hurtta-beltet? Jeg er fortsatt på jakt etter det perfekte beltet og har sett litt på dette. Jeg skal selge mitt om du er intressert Jeg har litt for sterke hunder til å stole på den klipsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 25. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2013 Hva syntes du om dette Hurtta-beltet? Jeg er fortsatt på jakt etter det perfekte beltet og har sett litt på dette. Syntes den er ålreit jeg! Liker at kroken er på venstre siden. Behagelig å bruke sånn ellers. Men om det er det perfekte beltet aner jeg ikke altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 25. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2013 Jeg skal selge mitt om du er intressert Jeg har litt for sterke hunder til å stole på den klipsen Da skal jeg ha det i bakhodet, må bare få prøvd det på før jeg er sikker. Syntes den er ålreit jeg! Liker at kroken er på venstre siden. Behagelig å bruke sånn ellers. Men om det er det perfekte beltet aner jeg ikke altså Mitt største problem er at de sklir opp, f.eks. gjør Baggen-beltet mitt det. Særlig et problem når jeg har hunder som ikke trekker så mye. Har du noen erfaring med Hurtta sitt, på hvor mye det sklir opp og slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 25. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2013 I'm a proper doglady now du er ikke i elite'n enda! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 25. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2013 du er ikke i elite'n enda! 1003.jpg Det bittelitt igjen til elite Her med plass til treningsbok og leker i siden 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 25. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2013 Det bittelitt igjen til elite Her med plass til treningsbok og leker i siden du får en ben benstøtte også, den tror jeg er elite versjonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 25. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2013 du får en ben benstøtte også, den tror jeg er elite versjonen Enda tilgode å se en med benstøtte som ikke er i veien, men det er jo en smakssak, jeg liker dem ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 25. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2013 Kjøpte en oljefri pelskurs hos vet, egentlig litt i desperasjon for tørr og sprø pels hos yngstemann, funker supert så langt, bare sprayer den direkte på hver dag, og pelsen blir ikke kjempeseig eller noe. Skal finne navn på den etterpå! EDIT; Humilac, oljefri hårkur til tørr pels Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 25. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2013 En sekk med frysetørket vom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100011 Skrevet 25. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2013 Badebasseng til Abby. Vi har 29 grader i dag og hun har bare ligget pal i skyggen. Frøkna kviknet til gitt! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 25. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2013 Hey, gi meg litt cred da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 25. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2013 Sånn litt på siden: Kjettingstrup str 50 til utstilling fikk jeg ta i i dag. 45 var akkurat for lite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 25. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2013 Da skal jeg ha det i bakhodet, må bare få prøvd det på før jeg er sikker. Mitt største problem er at de sklir opp, f.eks. gjør Baggen-beltet mitt det. Særlig et problem når jeg har hunder som ikke trekker så mye. Har du noen erfaring med Hurtta sitt, på hvor mye det sklir opp og slikt? Det sklir litt tror jeg men ikke sånn veldig mye. Har ikke tenkt så mye over det, kan bruke det på kveldstur så blir det litt lettere å svare. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flyingunicorn Skrevet 25. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2013 Mitt siste kjøp var en lekegris som gryntet, STORE hundeskåler og en ny sele til Mutte. lekegrisen er mutte fornøyd med, litt redd i begynnelsen, men nå er den morsom Skålene og selen har vi enda ikke prøvd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 25. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2013 Idag ble det er Hunter halsbånd i turkis med metallspenne. Trengte er reservebånd til å ha i bilen. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 26. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2013 Da skal jeg ha det i bakhodet, må bare få prøvd det på før jeg er sikker. Mitt største problem er at de sklir opp, f.eks. gjør Baggen-beltet mitt det. Særlig et problem når jeg har hunder som ikke trekker så mye. Har du noen erfaring med Hurtta sitt, på hvor mye det sklir opp og slikt? Brukte det jo i går, og syntes ikke det sklir så mye opp. Nå har jeg litt valpefett på hoftene ovenfor der beltet ligger som kanskje litt holder igjen, men det sklir bare til sidene hvis ozzy plutselig bytter vei. Har ikke prøvd f.eks baggen så veit ikke hvor mye hurtta sklir i forhold til det.. Hvis du er i Tønsberg i sommer kan du låne det en tur? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts