Iago Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 I dag kjøpte jeg potesokker og noen poser med godbiter! Også kjøpte jeg en bok om aktivisering, lek og mosjon 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Akkurat kjøpt råååååsa cordura denier 330 og svarte 500-sokker til Chessea fra dogbooties. Gleder meg allerede. Brukt disse i 5-6 år nå, og er bare fornøyd strl. XS *gleder meg* Bruker du XS til Chessea? Jeg var inne å tittet på de nemlig,og så meg ut en large eller XL til Ludde men da burde jeg kanskje revurdere det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 De er store i størrelsen. I den varianten vi selger på jobben, som likner veldig, må hun ha small. Men Chess har små poter altså. Det er jo hele årsaken til at hun ikke er noen utstillingshund, hun har så spinkel benstamme Men at Ludde må ha XL tror jeg neppe. Kanskje M eller L? Sjekk målene. Jeg gjorde det første gang og traff på det altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 for det matcher nomsela hans som er blå og sort, det er veldig viktig å matche og siden jeg var på matching så bestilte jeg også 4 stykk blå potesokker ååå, siden jeg først holder på med matching, burde jeg egentlig bestille nytt halsbånd og kobbel som matcher hverdags sela hans..men får kanskje vente litt.. men det er jo kjedelig... samboer sier at jeg ikke trenger å vente, jeg trenger visst nemlig ikke å kjøpe i det hele tatt .. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 27. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2013 I love Ebay! 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 27. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2013 [img=https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/59488_10151415335626411_855693531_n.jpg] I love Ebay! Herlighet å søt han var med slips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 27. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2013 Herlighet å søt han var med slips! Jaaa Samboeren min hadde bursdag i dag så han måtte jo pynte seg :D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 27. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2013 1 stk "sikkerhets belte" til bil som festes i en sele. 2 stk hundefløyter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 Gladiator sele svart å sånn ser de ut på Bella er kjempe fornøyd med de Så kjøpte æ universalkobble i lær, sefølglig rødt Lit stivt, men håper det blir litt mykere etter vert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 Flott sele, shira! Så kraftig og solid ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 3. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2013 Falt helt for dæm så skal vi på brukshund kurs snart. Så da hadde ø unskyling for å kjøpe Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Fått en stor leveranse av nye prodkuter i dag. Ballen med lys som flyter frisbee med lys og lys til å feste på halsbånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 5. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 5. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2013 120kg V&H 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeraHiromi Skrevet 5. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2013 Jippiiiiiii! Skal snart få Berlingo eller Partner og et dobbeltbur til to store hunder :D Gleder meg veldig Min helt egne hundebil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2013 Kjøpt en vw touran to seter til hundene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 5. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2013 En pipegris/basketball- som sprakk med en gang i skjøten samt ett dobbeltbur og ett enkeltbur til blåbæra- henter om 2 uker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mian14 Skrevet 6. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2013 Mitt siste kjøp var et dekken.. http://www.dyresjappa.no/products/dekken-softshell-buster Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 Utstilligsbånd fra Moria Show Leads & Collars (5mm x 60cm) Kommer i posten om noen dager. (Jeg skulle eegentlig ikke ha med perler på siden jeg ikke har så veldig "pyntehunder", men så ble det til det allikevel ) Og halsbåndet er sånn, bare i mørkebrunt som båndet og samme farge på kjettingen som kroken på båndet har: (Samboeren bare rista på hodet... ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 8. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2013 To rosa ringkobbel med refleks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 8. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2013 Tre pakker godis, en pakke med tre tennisballer m/pip, bæsjeposer, tre grisehaler, tre tørka kjøttstenger og tre oksepeniser. (En venninne med to hunder skal passe Ozzy. Så da må jeg sende med tre av alt ) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havalapp Skrevet 8. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2013 Mitt siste kjøp var ein skinneeez. Både eg og Alvin er fornøgde med den! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IngeborgOgMira Skrevet 9. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2013 Dagens innkjøpa: Lær halsbånd, lang lina, matskål som ikkje skal velta så lett, tau knute og hunde seng Håpar senga faller i smak:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 Halsbånd med brodering fra http://www.minipina.com som står i stil med selen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 12 agility slalompinner, også lagde jeg ett bånd med hull i så det er lett å finne rett avstand 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts