Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bris har fått seg Fanagenser

Hage til Thorvald og tomannsbolig til oss

Dyreste hundeutstyret jeg noen gang har kjøpt

Posted Images

Skrevet

Hvor mange dekken har den bikkja di egentlig? :lol:

Sånn eeegentlig??? :D

Jeg blir mobbet for det på privaten av venner og familie, OG nå skal dere på sonen begynne også *furte* :angel:

Viktig at man er fin i tøyet når kroppen er skrall vet di :P

Fra spørk til alvor...jeg tørr ikke telle, det eneste jeg vet er at hun har en ganske stor garderobe som tar opp flere hyller i skapet :twitch:

-og for å gjøre galskapen komplett så MÅ jo halsbånd og kobbel matche dekkenet i farge, herregud...jeg er sjuk...hundeutstyrdilla lenge leve.

(Kanskje en grunn til at jeg vant maaange "best presentert" priser med galopphestene, utstyr galskapen var komplett da også)

  • Like 3
Skrevet

Sånn eeegentlig??? :D

Jeg blir mobbet for det på privaten av venner og familie, OG nå skal dere på sonen begynne også *furte* :angel:

Viktig at man er fin i tøyet når kroppen er skrall vet di :P

Fra spørk til alvor...jeg tørr ikke telle, det eneste jeg vet er at hun har en ganske stor garderobe som tar opp flere hyller i skapet :twitch:

-og for å gjøre galskapen komplett så MÅ jo halsbånd og kobbel matche dekkenet i farge, herregud...jeg er sjuk...hundeutstyrdilla lenge leve.

(Kanskje en grunn til at jeg vant maaange "best presentert" priser med galopphestene, utstyr galskapen var komplett da også)

Skal ikke erte :innocent: Jeg forstår galskapen!

Hadde jeg ikke hatt en mann jeg deler økonomi med og som ikke lar meg bruke for mye( mannfolk forstår tydeligvis ikke at man må ha forskjellige dekken,halsbånd osv. til forkjellige situasjoner :hmm: ),så hadde Zara hatt større klesskap en meg :aww:

Skrevet

Vi (hihi) har kjøpt 2 halsbånd til den kommende valp, bilde kommer.

Han (jeg får låne) har kjøpt Garmin GPS med halsbånd til den kommende valp, samt Rio skal få låne den :)

Skrevet

Var og shoppet litt i dag, de hadde ikke det jeg skulle ha så da ble det noe annet i stedet :P

en stk golden stripe seng til varga:

055092_01.jpg

Den var skikkelig go. Litt upraktisk stoff, men det kan taes av og vaskes så da er det ikke så ille lell.

Så kjøpte jeg et nytt biteskinn og en bitepølse (herregud så dyrt) og et par gode varme vintersko :)

1040488_1_medium.jpg

Skrevet

White on White giga bøtte.

Thicl n thickener

Tynnekniv

Kam

Tjick n thickener spray.

Kalk

Store hauger med okseører, strupe osv

Sele til doff

Stort fint Lær halsbånd til doff.

Liten karde

Upsie...

Skrevet

Sånn eeegentlig??? :D

Jeg blir mobbet for det på privaten av venner og familie, OG nå skal dere på sonen begynne også *furte* :angel:

Viktig at man er fin i tøyet når kroppen er skrall vet di :P

Fra spørk til alvor...jeg tørr ikke telle, det eneste jeg vet er at hun har en ganske stor garderobe som tar opp flere hyller i skapet :twitch:

-og for å gjøre galskapen komplett så MÅ jo halsbånd og kobbel matche dekkenet i farge, herregud...jeg er sjuk...hundeutstyrdilla lenge leve.

(Kanskje en grunn til at jeg vant maaange "best presentert" priser med galopphestene, utstyr galskapen var komplett da også)

Jeg elsker folk som ligner på meg selv :D :D :D

Skrevet

Jeg elsker folk som ligner på meg selv :D :D :D

Danne en sånn gruppe for oss som er avhengig, godt det er flere av oss?

MEN jeg vil IKKE avvennes, for jeg liker denne "lasten" ;)

  • Like 3
Skrevet

Danne en sånn gruppe for oss som er avhengig, godt det er flere av oss?

MEN jeg vil IKKE avvennes, for jeg liker denne "lasten" ;)

Du? Avhengig av hundeutstyr shopping?? Trur jeg aldri noe på. :P

Skrevet

Du? Avhengig av hundeutstyr shopping?? Trur jeg aldri noe på. :P

:angel:

Nå har jeg satt opp akvarie...og jeg ser jo det at det var dumt av meg å sette opp "bare" 60literen, for nå får jeg dårlig samvittighet for at de bor såpass trangt, så på nyåret når jeg har litt mer penger så skal det komme et mye større akvarie inn i huset, det skal bli gøy :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...