Justisia Skrevet 9. Februar 2012 Rapporter Skrevet 9. Februar 2012 Eier "skulle bare" og lot nøklene stå i bilen ... Heldigvis kom hundene kjapt til rette da. Siter
Shlush Skrevet 9. Februar 2012 Rapporter Skrevet 9. Februar 2012 Oisann! ALDRI gå fra bil med nøkkel i Men heldigvis fikk de hundene tilbake da, bare det at tyven tok seg bryet med å ringe og sørge for at bikkjene kom tilrette er jo ganske utrolig da HELDIGVIS en tyv som muligens var dyrevenn! Får håper de finner bilen også da... Ellers står det i artikkelen "En flatcoat og en golden retriever valp", en golden retriever er vell feil hehe! Siter
ida Skrevet 9. Februar 2012 Rapporter Skrevet 9. Februar 2012 Svært spesiell den goldenvalpen, da Siter
Jankaa Skrevet 9. Februar 2012 Rapporter Skrevet 9. Februar 2012 Har rasestandaren for golden endret seg siden sist jeg leste den? Forøvrig en 'allright' tyv, da. Siter
Bellare Skrevet 9. Februar 2012 Rapporter Skrevet 9. Februar 2012 Godt det var ein tyv med hjerte når det kom til hundane då. Men synd med bilen som han stakk av med Siter
:)Kine Skrevet 9. Februar 2012 Rapporter Skrevet 9. Februar 2012 Hehe.. Jeg tror det her må være min favoritt-tyv. 1 Siter
Snøfrost Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Så bra hundene fort kom til rette! Jeg hadde driti i bilen om jeg bare fikk tilbake hundene selv om jeg bor svært upraktisk til uten bil... 2 Siter
giggi Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Hehe.. Jeg tror det her må være min favoritt-tyv. Samme her, skal noen stjele min bil i fremtiden med hunder i håper jeg virkelig det er han. Synd med bilen, men alt i alt en "happy-ending" for hundene hvertfall Siter
Mud Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Han parkerte de på utsiden av dyrebutikken fordi han kjøpte nye bånd til de faktisk. Noen ansatte nå da ha sett noe? Men snill tyv... Siter
MonicaT Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Jeg fatter ikke at folk tør å gå fra bilen med nøkler i/ulåst uansett hvor kort tur man skal i butikken. Jeg låser alltid bilen min, både med og uten hund i. Flaks at det var en så snill tjuv. Siter
Hampus Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Enig Monica! Uskikk å gå fra bilen åpen med nøklene i, det er jo som å servere bilen og innholdet på sølvfat til tyver. Har en bekjent som ofte gjorde dette da barna var små, lot de sitte i ulåst bil, med motoren i gang mens han var inne på kiosken og spilte på automater. Det er jo ren galskap... Godt det var en dyreglad tyv i denne saken, å miste hundene på denne måten må være en fæl opplevelse som jeg ikke unner noen. Og forhåpentligvis har eiern lært nå. Meeen kan ikke si jeg synes så synd i eieren av bilen om den ikke dukker opp. Siter
Malamuten Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Tja, jeg synes heller det er en uting at man ikke skal kunne gå fra bilen i to minutter uten og låse. Men såklart, man må ta hensyn til den verdenen man lever i.. Godt hundene kom raskt til rette Siter
MonicaT Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Tja, jeg synes heller det er en uting at man ikke skal kunne gå fra bilen i to minutter uten og låse. Men såklart, man må ta hensyn til den verdenen man lever i.. Det er sant Men en må tilpasse seg verden man lever i Må passe på vesker/verdisaker, ikke sette fra seg ting, låse dører etc Egentlig en stor uting at folk må stjele fra andre - uansett hva det er. Siter
Carro92 Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Utrolig flaks at dette var en snill tyv! Jeg kunne aldri gått fra bilen ulåst.. må jeg på død og liv la bilen stå på tomgang, så har jeg reservenøkkel, så jeg kan låse også. Siter
Lola Pagola Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Jeg ble nesten litt rørt jeg ikke bare satte han dem fra seg, men han kjøpte nye bånd til dem og. *flir* Kan tenke meg han ble ganske stresset da han oppdaget hundene. Men å sette fra seg bilen med nøkkel i, det er jo så dumt som det kan få blitt, særlig om man har hunder i den! Om han bare skulle fort inn i butikken hadde det ikke rukket å bli ubehagelig kaldt i bilen uansett. Siter
Wednesday Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Jeg ble nesten litt rørt jeg ikke bare satte han dem fra seg, men han kjøpte nye bånd til dem og. *flir* Kan tenke meg han ble ganske stresset da han oppdaget hundene. Men å sette fra seg bilen med nøkkel i, det er jo så dumt som det kan få blitt, særlig om man har hunder i den! Om han bare skulle fort inn i butikken hadde det ikke rukket å bli ubehagelig kaldt i bilen uansett. Enig, haha Nesten så jeg møtte tørke en tåre. 1 Siter
Recommended Posts