Gå til innhold
Hundesonen.no

Healer


Malamuten
 Share

Recommended Posts

Ja, helt siden jeg snublet over en healer som faktisk 'virker' har jeg vært på leting etter flere. Han jeg har vært til før holder til på Kvål, men han har fullt opp og har ikke tatt inn nye passienter på flere år, desverre. Jeg vet at hans metode funker for han, og håper det finnes flere som han der ute, siden jeg har en del muskelspenninger, samt depresjon og angst som ikke vil slippe taket. Men jeg vil tro at en stor prosentandel av de som driver med healing bare driver med juks og fanteri. Noen som har prøvd? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stålsett deg. :lol: Her på Hundesonen er det drøss av folk som ikke tror (og med god grunn) fordi de har erfart den bønsjen som driver med juks og fanteri. Dessverre er det mange som bare driver og juger og tuller og kaller seg healer.

Jeg har prøvd og har god erfaring, men det er kun ett menneske som jeg har trua på og tillit til, h*n har evner og er seriøs og har hjulpet meg mye. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg vet, og jeg forstår dem godt. Hadde det ikke vært for at jeg selv har opplevd Bjørn på kvål som er sånn ala snåsamannen, så hadde jeg ikke trudd på det jeg heller. Men per dags dato så er han den eneste som har fått plagene mine til og løsne og det etter en behandling, med umidelbar effekt. Det satt i lenge også, men har dessverre kommet krypende tilbake ettehvert. Men noe annet hadde vell bare vært rart. Han er jo som sagt fullt opp hefra til evigheten så det hjelper ikke meg så mye at han vet hva han driver med :P Send meg gjerne en PM med navn på *din* healer om du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stålsett deg. :lol: Her på Hundesonen er det drøss av folk som ikke tror (og med god grunn) fordi de har erfart den bønsjen som driver med juks og fanteri. Dessverre er det mange som bare driver og juger og tuller og kaller seg healer.

Jeg har prøvd og har god erfaring, men det er kun ett menneske som jeg har trua på og tillit til, h*n har evner og er seriøs og har hjulpet meg mye. :)

*Rekke opp ei hånd* :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Det er mer mellom himmel og jord enn det vi vet og godt er det. Men der det er mulig å tjene penger er det altid folk som setter pengene først desverre. Håper du finner en Healer som kan hjelpe deg videre. Kjenner desverre ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner mange healere, og er også i slekt med noen med evner. En av dem fikk ned hevelsen i Timmi sitt bakbein når han knakk beinet. Virket kanskje 5 min etter telefonsamtalen. Og beinet grodde perfekt, selv om dyrlegen var veldig negativ. Har også fått hjelp selv mange ganger, nylig fikk jeg tatt vekk intense magesmerter, som legen ikke hadde svar på.. Fantastisk :)

Så jeg har ihvertfall troa. Men tror jo at det er mange som lyver på seg evner også.. :/

Edit; Her hvor jeg bor er det veldig uvanlig å ta betalt, folk gjør det med godhet. :)

Endret av Snickers
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaaa, psykolog, medisinering og fysioterapi - med en lang ferie og et nytt livssyn kan jo også anbefales. Men om man ikke gidder og vil jukse litt så er sikkert healing "enkleste" utveg?

Duverden så sjarmerende du er innimellom :lol:

At du ikke tror på det er greit nok, men at du kategorisk bentekter at det finnes mennesker som har evner ut over det du og jeg og hvermannsen har, er jo i beste fall ignorant. Ja, det finnes mange kvakksalvere der ute, men ikke riktig alle ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Kjenner mange healere, og er også i slekt med noen med evner. En av dem fikk ned hevelsen i Timmi sitt bakbein når han knakk beinet. Virket kanskje 5 min etter telefonsamtalen. Og beinet grodde perfekt, selv om dyrlegen var veldig negativ. Har også fått hjelp selv mange ganger, nylig fikk jeg tatt vekk intense magesmerter, som legen ikke hadde svar på.. Fantastisk :)

Så jeg har ihvertfall troa. Men tror jo at det er mange som lyver på seg evner også.. :/

Edit; Her hvor jeg bor er det veldig uvanlig å ta betalt, folk gjør det med godhet. :)

Enhver healer med respekt for seg selv vil nok anbefale skolemedisin og gips om en har brukket benet. Healer kan nok hjelpe men ikke med somatiske plager tenker jeg, mer på tankemønstre og blokkeringer. Dog er det mye psykisk som henger sammen med fysiske plager som smerter? Igjen, har du brukket beinet, ring legen. Jeg har litt erfaring med healer og sendt PM.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enhver healer med respekt for seg selv vil nok anbefale skolemedisin og gips om en har brukket benet. Healer kan nok hjelpe men ikke med somatiske plager tenker jeg, mer på tankemønstre og blokkeringer. Dog er det mye psykisk som henger sammen med fysiske plager som smerter? Igjen, har du brukket beinet, ring legen. Jeg har litt erfaring med healer og sendt PM.

Det var hunden min som brakk beinent, og ja, han var selvfølgelig hos veterinæren og fikk gipset det - men det kom en hevelse i det som vet'en ikke kunne gjøre noe med. Dette hjalp en healer oss med - og hevelsen gikk ned.

Kan godt hende smerter henger sammen med psykiske plager, men i mitt tilfelle var det nok ikke det, uten at jeg ønsker å utdype det mer på sonen :)

Somatiske plager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Det var hunden min som brakk beinent, og ja, han var selvfølgelig hos veterinæren og fikk gipset det - men det kom en hevelse i det som vet'en ikke kunne gjøre noe med. Dette hjalp en healer oss med - og hevelsen gikk ned.

Kan godt hende smerter henger sammen med psykiske plager, men i mitt tilfelle var det nok ikke det, uten at jeg ønsker å utdype det mer på sonen :)

Somatiske plager?

Somatiske plager som fysiske ja, hadde magesmertene dine vært f.eks blindtarmbetennelse ville legen funnet det sant?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Somatiske plager som fysiske ja, hadde magesmertene dine vært f.eks blindtarmbetennelse ville legen funnet det sant?

Tja, kan nok stemme. Men har eksempler på folk som har fått kurert somatiske plager. :)

Men ofte kan det være slik at healeren kun tar vekk smertene, sånn at man ikke merker sykdommer lenger, som likevel er der. Derfor skal man være litt forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ikke han kunne fikse deg på stedet da, så du slapp sykemeldingen?

Tror sykemeldingen er "just in case", satser jo på at jeg er fin i morgen.

Og jeg ble tilbudt å ta kontakt hvis jeg trengte healing :P

(healing skulle jeg vel hatt forrige fredag da jeg ramla ned trappa på jobb, og ble sykemeldt ut denne uka :wacko: )

Vurderer å aldri gå ut igjen... forfulgt av uflaks :|

Helt seriøst så har jeg lite tro på healing :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsøkte healing, etter å ha brukt flere år hos kiropraktor og fysioterapeut for vond rygg. Det meste annet var allerede prøvd, som homeopati, akupunktur, naprapat o.l og tenkte at det hvertfall ikke ville skade.

- Og det angrer jeg ikke på! Etter én behandling var jeg smertefri. :ahappy: Det har kommet snikende tilbake i ettertid, men jeg var fin i veldig lang tid (flere år). Har sendt PM med navn :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaaa, psykolog, medisinering og fysioterapi - med en lang ferie og et nytt livssyn kan jo også anbefales. Men om man ikke gidder og vil jukse litt så er sikkert healing "enkleste" utveg?

Det er(og blir fortsatt) brukt, selvsagt, men uten stort hell så langt. Så det er ikke enkleste utvei, men et håp om og kanskje bli frisk, eller i det minste bedre, når 7 år med vanlig medisinsk behandling, psykolog og fysioterapi osv som ikke har virket, tvert i mot blir situasjonen verre.

Jeg tuller ikke :(

Bilen må på verksted, og jeg ble sykemeldt...

(Hodet slang en runde da bilen smalt i hekken på min bil)

Ironisk nok var sjåføren healer :P

Hehe, litt gøy uansett. :P men håper det går bra med deg og nakken :)

Takk for PM dere, har litt mer og gå på nå og så blir det spennende og se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...