LinL Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 Ja, det er et dovendyr. Vet ikke om det er 2-fingret eller 3-fingret for så godt kjenner jeg ikke til artene. Mye merkelige ting med dovendyr. Blant annet gror det gjerne alger i pelsen deres så de ser ofte ganske grønne ut. Det på bildet er vel det mest velstelte dovendyret jeg har sett så langt Jeg googla de i sta, og da var de første som kom opp 'mindre pene'. Var litt langpelset og pjuskete. Men makan til søte dyr da! De smiler jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 Denne tråden er fantastisk! Keep'em coming! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarpeSkrotum Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 Hahaha! Kass dyr er det der? Hehe, jeg vil gjerne se hvilke Boobies det dreier seg om, for DET må være noe til syn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 6. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 Hehe, jeg vil gjerne se hvilke Boobies det dreier seg om, for DET må være noe til syn Sikker? Jeg har sett mange mannfolk med sånne øyne - og det er ikke nødvendigvis noe ekstraordinært som skal til. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaffe Skrevet 7. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 7. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2012 Til ære for 2ne og soon to be (håper vi) puddel 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 7. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2012 Noen som trenger en avatar? Måtte bare, den passet så godt til flere her *dukker* 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva86 Skrevet 7. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2012 Ikke ett bilde, men vææældi morsom! http://izismile.com/...ountryside.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 7. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 7. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2012 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 9. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banshee Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2012 Haha, herlige bilder! Jeg samler på sånne, men orker ikke legge opp til photobucket akkurat nå. Fikk ikke med meg quoten, men... Buffy, jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
busy Skrevet 17. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2012 Endelig hælg 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 17. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 17. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2012 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 17. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2012 Ler så jeg griiiner! Elsker sånn humor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 17. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2012 Den beste hittil!! Denne var bare trist, den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 17. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2012 Ikke noe bilde, men definitivt god underholdning! http://www.youtube.com/watch?v=pru1H63KB5g&feature=related 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2012 Facebook florerer jo av morsomme fyrebilder og da spesielt av dyr. Fant ingen lignende tråd her. Jeg starter: Og dette var litt snedig: Hahahahaha jeg ler så HØYT a den der... Jeg bare ELSKER det... haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2012 Og jeg bare elsker Dagfinn Lyngbø. Jeg har sett det klippet der maange ganger, og når han kommer til FLOKKÆÆÆÆÆÆÆÆN! EG E ÅLEINÆÆÆÆÆÆÆ! FLOKKÆÆÆÆÆÆN! så knekker jeg. Hver bidige gang. Hahahaha. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts