Gullulven Skrevet 8. Februar 2012 Rapporter Skrevet 8. Februar 2012 ååå det svulmer over i øynene mine kondolere Siter
Toril Skrevet 9. Februar 2012 Rapporter Skrevet 9. Februar 2012 Fryktelig trist å miste en god venn Siter
Gjest Skrevet 9. Februar 2012 Rapporter Skrevet 9. Februar 2012 Så ufattelig trist, det er noe med at de som fortjener det minst fort blir rammet to ganger... Jeg leste bare fort starten av tråden her, og tenkte jeg skulle komme med en "godhistorie" om at halting, skjeivsitting, forkalkninger og betennelse ikke trenger å være enden på tråden for en hund - men at det skulle være SÅ ille Håper dere kommer dere gjennom den harde tida nå, finn styrke i sola og våren som sakte prøver å vinne over kulda. Siter
MonicaT Skrevet 9. Februar 2012 Rapporter Skrevet 9. Februar 2012 Kondolerer Det var trist å høre. Sender over en stor klem Siter
Mud Skrevet 9. Februar 2012 Rapporter Skrevet 9. Februar 2012 Uff * klemme masse på* Dette var fryktelig ufortjent Siter
Synnikken Skrevet 9. Februar 2012 Rapporter Skrevet 9. Februar 2012 *klem* Utrolig trist å lese! Siter
Symra&Pippin Skrevet 9. Februar 2012 Rapporter Skrevet 9. Februar 2012 Hadde ikke fått med meg dette. Klem til deg! Siter
Djervekvinnen Skrevet 9. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Februar 2012 Takk allesammen! Ja syns det er ganske kjipt å oppleve dette to ganger. Man tenker tanker om at har vi gjort noe unormalt eller overdrevet på noe vis, men vi har jo ikke det, bare helt vanlige aktiviteter og trim som en hund av denne sort bør tåle helt fint. Etterhvert som man har blitt kjent i miljøet har man funnet ut at dette er et reelt problem i ulike grader, og det er trist. Nå vet jeg godt hvordan folk med raser som har sykdomsproblemer har det. Jeg er nok også ganske uheldig rett og slett, og jeg skylder ikke på noen. Det blir galt i mine øyne. Man er jo uansett selv ansvarlig til en viss grad før man skaffer seg en hund. At dobermann kapittelet mitt skulle ende slik, hadde jeg ikke trodd, det endes med en smak av bitterhet. Men jeg er også veldig takknemmelig for alt jeg har lært og alle de flotte og artige stundene jeg har hatt med hundene mine. Det kan ingen ta fra meg. 1 Siter
Raksha Skrevet 9. Februar 2012 Rapporter Skrevet 9. Februar 2012 Stor klem herfra også! Fryktelit trist at det skulle gå slik. Siter
TonjeM Skrevet 9. Februar 2012 Rapporter Skrevet 9. Februar 2012 Dypeste kondolanser herfra også, sånt sliter i hjerteroten altså. Og setter spor. Jeg vet du ikke ville ha kommentarer vedr avgjørelsen, men jeg ville bare si at jeg bifaller den fullt ut - jeg bifaller alltid de som setter hundens ve og vel først! Siter
Benedicte Skrevet 9. Februar 2012 Rapporter Skrevet 9. Februar 2012 *Klem* Dette var trist lesing... Siter
Papillon Skrevet 9. Februar 2012 Rapporter Skrevet 9. Februar 2012 Uff, så dumt det skulle ende sånn! Klem Siter
Guest Yellow Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Forferdelig å høre, føler virkelig med dere! Sikker på at det var rett avgjørelse, hun lider iallefall ikke nå. Kondolerer så mye, og hvil i fred, gode og vakre Chanti. Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.