pippin Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Å! Alt for mange valper på sonen for tiden..! Har du kjøpere til alle? Gudameien så herlige...! Gleder meg til å se bilder av de vokse. SH som ikke blir søtere jo mer de nærmer seg 8 uker osv da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Gratulerer så ufattelig mye! Skjønne små! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Nydelig! Og jeg likte kjønnsfordelingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LittleLight Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Awwwh! Så nydelige små! Og for en nydelig mamma! Gratulerer med småtasser i hus, gleder meg til flere bilder når de vokser litt til og blir sånn.. Uimotståelige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Gratulerer så masse Så søte små nurk Gleder meg til flere bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Vakre navn og fine valper . Nesten så man får lyst på - og det er ikke ofte jeg føler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Gaad, sorte huskyer! Håper ingen av de har blå øyne Nydelige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Gratulerer så mye med bebiser - jeg gleder meg VILT til å se bilder av de ettersom de vokser til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Gratulerer med jentene! Kjempeskjønne hele gjengen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Grattulerer Herlige små ting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 :heart: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Gu så nydelige da! Og fantastiske navn, de kommer virkelig til å skille seg positivt ut Jeg fikk lyst til å stjele en av de røde jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Snøfrost Lune Fønvind Bare tisper skal man vel ikke klage på, eller hva? Fantastisk! Jeg likte den røde som lå der helt alene med det vakre blisset Den skal hete Lune Fønvind, tenk! Også kalles hun for Lune! Selvfølgelig! Det hadde passet perfekt! Gleder meg til bilder når de vokser til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Herreguud, så nydelige! Likte også den røde som ligger alene, noe så skjønt! Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100007 Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Gratulerer! Nydelige. Må si at jeg falt for de røde, jeg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 1. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Tusen takk for alle gratulasjoner med de små. Det er verdens beste underholdning å sitte å se på de små, selv om de ikke gjør så fryktelig mye ennå Moro at flere av dere liker de røde. Synes "alle" har svarte som favorittfarge til vanlig Å! Alt for mange valper på sonen for tiden..! Har du kjøpere til alle? Gudameien så herlige...! Gleder meg til å se bilder av de vokse. SH som ikke blir søtere jo mer de nærmer seg 8 uker osv da.. Jeg har antagelig kjøpere til alle, men det er ikke helt sikkert. Er ikke ferdig med silingen, og for noen er ei tispe feil kjønn Gaad, sorte huskyer! Håper ingen av de har blå øyne Nydelige Blå øyne er det ikke store sjansen for. Men man skal aldri si aldri. Bare tisper skal man vel ikke klage på, eller hva? Fantastisk! Jeg likte den røde som lå der helt alene med det vakre blisset Den skal hete Lune Fønvind, tenk! Også kalles hun for Lune! Selvfølgelig! Det hadde passet perfekt! Gleder meg til bilder når de vokser til! Alle har et hvitt bliss, de er ganske like i maska hele hurven. Men heldigvis er det andre tegninger på de som gjør at jeg kan skille de fra hverandre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Moro at flere av dere liker de røde. Synes "alle" har svarte som favorittfarge til vanlig Alle har et hvitt bliss, de er ganske like i maska hele hurven. Men heldigvis er det andre tegninger på de som gjør at jeg kan skille de fra hverandre Jeg liker litt sånn svak rødfarge best. Slik som denne Jeg liker vel egentlig den svake sort/grå fargen best også. Vet ikke hvorfor, men de ser bare smashing ut slik! Slik som den du la ut i Westminister dog show tråden. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Plaskende Regn! Så kan hun hete Plask til vanlig! De ser helt fantastiske ut, og gratulerer med festlig kjønnsfordeling. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 1. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Moren til Denali er lyserød, men det visste jeg ikke kom i denne kombinasjonen da begge foreldrene har monokrom farge (svart). Lys svart som du kaller det er grå Monokrom farge er recessivt for agouti farge, så ingen overraskelser der 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Gratulerer så mye! Nydelige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Jeg må holde meg laaangt unna denne tråden når de nærmer seg 5-6 uker.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Jeg må holde meg laaangt unna denne tråden når de nærmer seg 5-6 uker.... Haha, du er i ferd med å bli sånn hundesamler, du! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Haha, du er i ferd med å bli sånn hundesamler, du! Hadde jeg ikke hatt noe imot! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krokus Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Hælledussen for noen søte små nurk! Liker at det er så mange kull på sonen nå og gleder meg til å se flere bilder etterhvert. Synes forøvrig at Plaskende Regn skal havne i Bergensområdet, hehe. Og bli sonenhund, sånn at hun kan bli med på fellesturer her etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Gratulerer så mye med valpiser - også røøød, da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts