Ingidano Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Gratulerer! Og ikke noe press eller noe altså, men det burde ikke vært lov å gå og legge seg uten å ha postet minst ett bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Gratulerer! Og så rød/hvit da! Jeg har en spesiell forkjærlighet til de, så si fra om du ikke få hjem til alle da! *mumle noe om at en hund er nok akkurat nå* Så morro! Gleder meg til bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sillychampion Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Så koslig! Gratulerer så mye! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Åh, så fantastisk! Gratullerer så masse! Nå er det jo driiitlenge siden du sa at de var født, så nå har du sikkert summa deg og kan se på tissemenner og ta bilder og sånn og dele med oss, sant? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Gratulerer så mye Gleder meg veldig til bilder merker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Gratulerer så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Grattis Her kommer jeg til å slite.. En av mine all time favorittraser. Trenger ikke bilder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Enig med Loke, nesten da, for jeg trenger bilder Gratulerer med de søte små Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Gratulerer så mye! Jeg gleder meg også til bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 BILDER BILDER BILDER . Gratulerer med finfint kull! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Gratulere med de små Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Gratulerer med et fint kull Gleder meg til bilder! Spesielt av de røde og hvite De er lekre de! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 29. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Takk for alle gratulasjoner! Ble ikke rare søvnen. Får ta det igjen nå snart Det går bra med mor og valper. Kvikke og livatte små valper de som har kommet. Jeg har slept mor Denali ut på do 3 ganger i løpet av dagen. Men siste gang gikk hun ganske frivillig. Tror hun begynner å forstå at valpene har det trygt og godt i kassen så hun i alle fall kan komme seg på do! Spist og drukket litt har hun også, på tross av 5 morkaker som gled ned på høykant og de har ikke kommet i retur heller. Tro det eller ei med alle 6 er tisper! hvis jeg ikke har blingsa fullstendig i min trøtthet, men nå har jeg sjekka 2 ganger så det bør stemme Så noen bilder av de små og mamma Denali Nå skal mor og valper få være i fred for kameraet i noen dager, men det blir bildespamming når de har vokst litt og har fått øyne. Siden jeg antar alle er jenter så blir dette navnene deres: Snøfrost Gnistrende Iskrystall Snøfrost Kjølige Fjellbris Snøfrost Svale Dis Snøfrost Lune Fønvind Snøfrost Plaskende Regn Snøfrost Isende Rim men jeg har ikke bestemt hvem som skal hete hva ennå, og det gjør jeg nok heller ikke på noen uker. 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siljus Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Så skjønne små nurk! Blir jo valpesyk av alle valpene på sonen nå jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Så nydelige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 awww så herlige!! jeg falt for den brune med hvitt på ryggen Blir spennende å følge tråden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Så utrolig søte Gratulerer! Også 6 tisper da... hva er oddsen for det liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Nydelige Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Åherregud ,så fantastisk skjønne GRATULERER med ett flott kull, og så heldig med så mange jente-plente Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sillychampion Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Så utrolig nydelige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Gratulerer så mye ! Gleder meg til bilder framover de blir skjønne de små damene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 NYDELIGE Gleder meg på flere bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Herlige, søte små Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts