Djervekvinnen Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2012 Nydelige hunder du har! Kunne tenkt med siberian hvis jeg ville hatt den type hund Og nydelig valp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2012 Gud, de er så nydelige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2012 Nææ, så nydelig! Ser ut som om han har bommet litt med sminken Nå har jeg lest gjennom hele tråden, og siklet over alle bildene, og guri for noen vakre dyr! De gir meg litt lyst til å droppe alle by-planer, og fllytte ut på landet og ha en slede og være lykkelig med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2012 Herregud så utrolig skjønn!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2012 Knallskjønn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2012 Åh, så herlig Bonfire! Elsker sibbene dine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 20. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 Herlig nå er det blitt firrerbande av dm altså Ja, da er de 4. Så bare valpene har blitt store nok så blir det tur med 4-spann. Må visst få tak i en slede til vinteren 2013 seinest Jeg synes Bonfire er et kjempekult navn til hverdags også, jeg, men så tåler jo jeg litt lange hverdagsnavn pga knertmonsteret mitt som aldri kunne hett noe annet enn Imouto. Han er nydelig, og så fint med sånn tan-farge i ansiktet! Ja, jeg fant ut at det måtte blir Bonfire til daglig jeg også. Fjellbris er jo ikke akkurat kort det heller Alle grå Siberians (så og si) har en krem farget underpels her og der, så de partiene du nå tydelig ser er krem, vil nok bare se grå ut når han er litt eldre Nææ, så nydelig! Ser ut som om han har bommet litt med sminken Nå har jeg lest gjennom hele tråden, og siklet over alle bildene, og guri for noen vakre dyr! De gir meg litt lyst til å droppe alle by-planer, og fllytte ut på landet og ha en slede og være lykkelig med det. Hehe, ja Siberians har mange varianter av masker. Denne lille fyren her vil antagelig først bli litt mørkere i ansiktet, og deretter vil det lysne. Jeg trives veldig godt med galingene mine, og ville ikke bodd i byleilighet med de for å si det slik. For en nydelig, liten tass Vakker,vakker,vakker Nydelige hunder du har! Kunne tenkt med siberian hvis jeg ville hatt den type hund Og nydelig valp! Gud, de er så nydelige Herregud så utrolig skjønn! Knallskjønn! Åh, så herlig Bonfire! Elsker sibbene dine! Tusen takk alle sammen. Moro at dere synes de er pene. For meg er de selvsagt verdens beste og peneste hunder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 kommer ned for å kose mose dem men må bare vente på at såret skal gro skikkelig. Har ikke lyst til å være redd for hopp hihi det blir liksom feil når en besøker gjengen din hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 Utrolig pene og flotte hunder du har, alle 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 Det er deisdert den peneste hunderasen som finnes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 28. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2012 kommer ned for å kose mose dem men må bare vente på at såret skal gro skikkelig. Har ikke lyst til å være redd for hopp hihi det blir liksom feil når en besøker gjengen din hihi Det er bare å komme så snart hopping og viltre valper ikke er noe problem Utrolig pene og flotte hunder du har, alle 4 Det er deisdert den peneste hunderasen som finnes! Tusen takk begge to Bonfire og Fjellbris har blitt skikkelige kompiser nå. Bonfire er mye varmere i trøya og dermed også mer morsom synes Fjellbris. Han er en herlig gutt. Og Fjellbris er en super valp hun også. Så er hun jo litt ekstra spesiell siden hun er "hjemmegrodd". Klikk på bildet for å se en liten videosnutt 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 29. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2012 Nydelige hunder du har! Hvordan fester du linen når du sykler med hunden foran sykkelen? Springer funker ikke her i gården så vi må finne en annen løsning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 29. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2012 Nydelige hunder du har! Hvordan fester du linen når du sykler med hunden foran sykkelen? Springer funker ikke her i gården så vi må finne en annen løsning Har de i en glassfiberstang foran sykkelen, kjøpt på seleverkstedet. Funker supert Har sykla mye med springer før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 29. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2012 Har de i en glassfiberstang foran sykkelen, kjøpt på seleverkstedet. Funker supert Har sykla mye med springer før. Takk for svar, da skal jeg ta en titt på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 29. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2012 For en nydelig gjeng du har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 8. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Jukser litt og slenger inn en link til bloggen istedet for å oppdatere her http://kimburu.blogspot.no/2012/07/det-vate-element.html 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Dem er jo blitt kjempesøte og herlige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nickaro Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Så ufattelig nydelig sibber! Hvis en Siberian hadde passet inn i min livsstil, og jeg kunne gi den det den krevet hadde det ikke vært tvil om hvilken rase jeg hadde hatt Er Fjellbris datter av Denali? De er så like Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 8. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Så ufattelig nydelig sibber! Hvis en Siberian hadde passet inn i min livsstil, og jeg kunne gi den det den krevet hadde det ikke vært tvil om hvilken rase jeg hadde hatt Er Fjellbris datter av Denali? De er så like Ja, Fjellbris er Denalis datter Fargene er jo veldig like, og fordelingen av de. Men de er ellers ikke så veldig like Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 10. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2012 Gratulerer med 3-års dagen Denali 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 15. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2012 Det har vært noen dager i juli kjølige nok til å sykle en tur 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 15. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2012 Ser jo nå at jeg skulle hatt meg ett tospann som kunne motivert hverandre litt! Bruker du stang forran sykkelen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 15. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2012 ER det rart jeg har lyst på SH liksom Kjempeherlige hele gjengen! Er du ikke litt redd for at de plutselig skulle løpe til sida, istedet for rett frem? Jeg ser for meg hund som plutselig løper mot venstre, og så kommer det bil. Huff! Kommer til å være paranoid med kickbiken jeg, haha! Det ser gøy ut da. Og skulle ønske jeg hadde lange strekninger, med lite biler i nærheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Ser herlig ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 16. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Ser jo nå at jeg skulle hatt meg ett tospann som kunne motivert hverandre litt! Bruker du stang forran sykkelen? Ja, har en glassfiberstang foran fra seleverkstedet. ER det rart jeg har lyst på SH liksom Kjempeherlige hele gjengen! Er du ikke litt redd for at de plutselig skulle løpe til sida, istedet for rett frem? Jeg ser for meg hund som plutselig løper mot venstre, og så kommer det bil. Huff! Kommer til å være paranoid med kickbiken jeg, haha! Det ser gøy ut da. Og skulle ønske jeg hadde lange strekninger, med lite biler i nærheten. Nei, det er jeg faktisk ikke redd for Denali er veeeeldig flink til å holde helt til høyre, og Freke har blitt ganske flink han også. De er såpass fokusert på å løpe fremover at de begynner ikke å virre sånn uten videre. Men jeg må jo være våken da. Ser jo på bikkjene om det er noe intreressant før de svinger. Så da får jeg fint stoppa dem fra å gå til siden, men det er noe jeg veldig sjelden må gjøre. Men det var litt skummelt å ha de foran de første turene. Men nå er det bare moro! Ser herlig ut! Takk, det er kjempegøy! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts