Marthe Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 Jammen. Kan du gjøre det for meg? Er på ipoden, serru! Og i senga. *Flir* det kan jeg arlatindra SoppenCamilla! JeanetteOH teapig monicato! sarabsteine supertonje enits26 anettebuind idaemell paranoidparrot bøllefrøken mushi1234 Kaostrio lolapagola juliesta ExtraAction ch.evensen. Tyranniken akita85 kathrinegu Fløan Pusetut Bananadama akita85 Katzara Snjeet Krutsi malinck whiteveso moccasjokka toffogfarlig! Bee_123 Havregrynsgrøt Palmas2010 bluebell_123 AnnChristin86 Europiiia soelvd SanneUllteppe! KZSH kristinhoyem her l.addams EDirgni 1 Siter
Synnikken Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 Da må du kopiere hele listen, og tilføre deg selv *streng* Går ikke via iPhone. Siter
Troika-09 Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 arlatindra SoppenCamilla! JeanetteOH teapig monicato! sarabsteine supertonje enits26 anettebuind idaemell paranoidparrot bøllefrøken mushi1234 Kaostrio lolapagola juliesta ExtraAction ch.evensen. Tyranniken akita85 kathrinegu Fløan Pusetut Bananadama akita85 Katzara Snjeet Krutsi malinck whiteveso moccasjokka toffogfarlig! Bee_123 Havregrynsgrøt Palmas2010 bluebell_123 AnnChristin86 Europiiia soelvd SanneUllteppe! KZSH kristinhoyem her l.addams EDirgni troika76 Siter
Monica123 Skrevet 31. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 Da har jeg lagt til alle sammen trur jeg,men hva mener su med at du ikke spiller random Line? Siter
IdaC Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 rlatindra SoppenCamilla! JeanetteOH teapig monicato! sarabsteine supertonje enits26 anettebuind idaemell paranoidparrot bøllefrøken mushi1234 Kaostrio lolapagola juliesta ExtraAction ch.evensen. Tyranniken akita85 kathrinegu Fløan Pusetut Bananadama akita85 Katzara Snjeet Krutsi malinck whiteveso moccasjokka toffogfarlig! Bee_123 Havregrynsgrøt Palmas2010 bluebell_123 AnnChristin86 Europiiia soelvd SanneUllteppe! KZSH kristinhoyem her l.addams EDirgni troika76 endamindre LikersvarMultisitat Siter
SaraS Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 rlatindra SoppenCamilla! JeanetteOH teapig monicato! sarabsteine Jeg har byttet nick til *stjerner*Sara*stjerner* (stjernene er symboler fra iphone) supertonje enits26 anettebuind idaemell paranoidparrot bøllefrøken mushi1234 Kaostrio lolapagola juliesta ExtraAction ch.evensen. Tyranniken akita85 kathrinegu Fløan Pusetut Bananadama akita85 Katzara Snjeet Krutsi malinck whiteveso moccasjokka toffogfarlig! Bee_123 Havregrynsgrøt Palmas2010 bluebell_123 AnnChristin86 Europiiia soelvd SanneUllteppe! KZSH kristinhoyem her l.addams EDirgni troika76 endamindre LikersvarMultisitat Siter
xxx12345 Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 Da har jeg lagt til alle sammen trur jeg,men hva mener su med at du ikke spiller random Line? Man kan velge mellom normalt og random oppsett av spillebrettet. Normalt følger da et standard scrabblebredd når det gjelder DL, TL, DW og TW, slik at disse blir plassert jevnt utover brettet i et bestemt mønster. Random bare slenger dem utover og man kan gjrene få klynger av poengruter. Dette fører til at dersom man er heldig så kan man få flere hundre poeng for et or, noe som ødelegger spenningen i spillet. Med normalt oppsett blir spillet vanligvis mye jevnere fordi man ikke vil kunne oppnå like mange poeng på et ord. 3 Siter
Aymee Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 Wah, jeg får ikke sitere SaraS, så får ikke lagt meg selv til listen. Hjelp? deltalusk vil gjerne være med på den nemlig Siter
Wanderlust Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 Wah, jeg får ikke sitere SaraS, så får ikke lagt meg selv til listen. Hjelp? deltalusk vil gjerne være med på den nemlig rlatindra SoppenCamilla! JeanetteOH teapig monicato! *stjerner*Sara*stjerner* (stjernene er symboler fra iphone) supertonje enits26 anettebuind idaemell paranoidparrot bøllefrøken mushi1234 Kaostrio lolapagola juliesta ExtraAction ch.evensen. Tyranniken akita85 kathrinegu Fløan Pusetut Bananadama akita85 Katzara Snjeet Krutsi malinck whiteveso moccasjokka toffogfarlig! Bee_123 Havregrynsgrøt Palmas2010 bluebell_123 AnnChristin86 Europiiia soelvd SanneUllteppe! KZSH kristinhoyem her l.addams EDirgni troika76 endamindre deltalusk Siter
Tonje Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 rlatindra SoppenCamilla! JeanetteOH teapig monicato! *stjerner*Sara*stjerner* (stjernene er symboler fra iphone) supertonje enits26 anettebuind idaemell paranoidparrot bøllefrøken mushi1234 Kaostrio lolapagola juliesta ExtraAction ch.evensen. Tyranniken akita85 kathrinegu Fløan Pusetut Bananadama akita85 Katzara Snjeet Krutsi malinck whiteveso moccasjokka toffogfarlig! Bee_123 Havregrynsgrøt Palmas2010 bluebell_123 AnnChristin86 Europiiia soelvd SanneUllteppe! KZSH kristinhoyem her l.addams EDirgni troika76 endamindre deltalusk Vipps86 Siter
Sanne Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 Forøvrig SanneUllteppe uten utropstegn Og jeg taper ca like mye som jeg vinner, men er et par her innefra og ei søster som gruser meg hveeer gang *ler* Ikke at det gjør noe, er bare gøy å spille^^ Siter
mushi Skrevet 1. Februar 2012 Rapporter Skrevet 1. Februar 2012 Wordfeud kom til Windows-phone idag Koster 21,- Siter
Monica123 Skrevet 1. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2012 Man kan velge mellom normalt og random oppsett av spillebrettet. Normalt følger da et standard scrabblebredd når det gjelder DL, TL, DW og TW, slik at disse blir plassert jevnt utover brettet i et bestemt mønster. Random bare slenger dem utover og man kan gjrene få klynger av poengruter. Dette fører til at dersom man er heldig så kan man få flere hundre poeng for et or, noe som ødelegger spenningen i spillet. Med normalt oppsett blir spillet vanligvis mye jevnere fordi man ikke vil kunne oppnå like mange poeng på et ord. Hvordan får man satt den på normal da? Siter
xxx12345 Skrevet 1. Februar 2012 Rapporter Skrevet 1. Februar 2012 Hvordan får man satt den på normal da? Under der du velger språk. Siter
Mirai Skrevet 1. Februar 2012 Rapporter Skrevet 1. Februar 2012 Bare sier ifra nå at jeg vil ikke spille random brett lenger, bare normal! Line, jeg følte liksom første gangen at jeg hadde en sjanse, men den siste runden her har jeg fått helt umulige bokstaver! :angry: Siter
Zitka Skrevet 1. Februar 2012 Rapporter Skrevet 1. Februar 2012 Mitt mål er å slå Line Det er mitt mål også.. Går ikke så bra enda da Siter
Mirai Skrevet 1. Februar 2012 Rapporter Skrevet 1. Februar 2012 Ja, men da må jeg jo stå over en runde og ikke få noen poeng Også er det irriterende når det eneste man kan gjøre er å legge ordene sånn at den andre personen får nesten gratis DW eller TW.. Siter
PsychoLynx Skrevet 1. Februar 2012 Rapporter Skrevet 1. Februar 2012 psycholynx her. Spiller et par ganger om dagen, så det kan ta litt tid. Men det er det som er det geniale med dette spillet syns jeg. At man ikke MÅ sitte klistret hele tiden! Siter
xxx12345 Skrevet 1. Februar 2012 Rapporter Skrevet 1. Februar 2012 Ja, men da må jeg jo stå over en runde og ikke få noen poeng Også er det irriterende når det eneste man kan gjøre er å legge ordene sånn at den andre personen får nesten gratis DW eller TW.. Det er heeeeelt greit det altså Siter
Monica123 Skrevet 1. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2012 Under der du velger språk. Thank you Siter
Synnikken Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Skrevet 2. Februar 2012 Haha! Spiller med random fyr, hittil har vi stavet fis, feis og fes! Jeg ler! 1 Siter
IdaC Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Skrevet 2. Februar 2012 Ahh, trykker play så legger den til ordet. står ikke at jeg har lagt det til men det er på brette så kommer det nye bokstaver-.- Siter
Recommended Posts