Heidihj Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Nå sitter vi inne i hytta på fjellet og ser på stormen som herjer utenfor. Da tenkte jeg at jeg kunne bruke litt tid på å gå igjennom litt bilder som er tatt de siste dagene. Her kommer en liten smak av dronningene som storkoser seg med å springe rundt i snøen! Det var ca. 20 cm med pudder på lørdag (mye er nå blåst bort ..). Kjempe deilig! Gale mini-mutten! Pene frøkna! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Fine hunder Å ikke minst for en vakker plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Noe så flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Nydelige bilder, likte spesielt godt disse to! Flotte hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Det ser kjempedeilig ut! Hvor er denne hytta? (snøsulten!) neste frihelg skal jeg nok en tur på fjellet selv. Regner med at snøforholdene er OK ved Rjukan da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballong Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Så koselige bilder! Og nydelige hunder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Fine hunder og bilder! Vil ha snø! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 11. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Takk! Superdeilig med snø ja! Det ser kjempedeilig ut! Hvor er denne hytta? (snøsulten!) neste frihelg skal jeg nok en tur på fjellet selv. Regner med at snøforholdene er OK ved Rjukan da Hytta ligger i Hemsedal, et stykke fra sentrum og der folk flest ferdes Det er herlige forhold her! Har møtt på flere spann som kjører en løype som ligger rett nedenfor hytta. Gleder meg til den dagen jeg kan kjøre her med mitt eget spann! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Det så skikkelig herlig ut! Fin plass og fine hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Herlige bilder Jeg får lyst til å reise på hytta når jeg ser sånne bilder. Problemet er at vi må leie visel (skrives det sånn?) for å komme inn dit, så da blir det for mye styr og for langt for en helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quintinus Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Det så ut som en fantastisk fin fjelltur! Også så flotte pelsdyr :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 DET var litt av en plass å ha fotoshoot på ja NYDELIG! *Se for seg Mana på toppen der* Du er heldig som har et så fint sted å ha hytte på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 11. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 DET var litt av en plass å ha fotoshoot på ja NYDELIG! *Se for seg Mana på toppen der* Du er heldig som har et så fint sted å ha hytte på! Ja, jeg er veldig heldig! Hytta ligger på tomta til den gamle familiesetra fra farsiden. Veldig morro å ha mulighet til å tilbringe så mye tid på min oldemors seterområde ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 30. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Vi har nokm en gang vært på fjellet. Vi har kost oss masse med skiturer og mye tid ute i helt fantastisk deilig vær! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Herlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 For noen flotte bilder! Og nydelige hunder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Så fint det ser ut der! Skikkelig merkelig med granskog og spisse fjell samtidig, er jo ikke vant til sånt her nord Nydelige hunder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts