Gå til innhold
Hundesonen.no

Ventetråd for rynkefjes. Oppdatert: Ingen valp denne gangen :(


Mirai
 Share

Recommended Posts

Jeanette, du skjønner dette tydeligvis bedre enn meg, hjeelp? :P Sånn jeg har forstått det så har han fått en veldig bra score på både albuer og hofter? 0/0 på den ene og 5/6 på den andre?

Altså hans totale score er 5 på ene siden av hofta og 6 på den andre, som ut av 53 jo er veldig lavt, og dermed bra? Er det korrekt?

Det er regnet som fri i følge tabellen ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Idag er dagen da mamma Lillie har termin, og jeg akter å lage tråd! Nå har jeg ventet i over to måneder for å kunne lage tråd, så nå tar jeg en råsjans, selv om valpene ikke har kommet ut enda. For e

Ventetråd ja! Det er kanskje det jeg skulle laget meg også Jeg har ventet i tre uker nå, og det er fem laaange venteuker igjen. Jeg har ingen erfaring med bullmastiff selv ( guri, jeg håper jeg ik

Hehe, opplever selv at tid er nokså relativt desto eldre jeg blir, selv om jeg tror nok at de neste to månedene kan bli lange... Pappaen har kortere snute/flatere, og mye større hode enn moren ja,

Gleder meg til å følge med. Gamle sjefen min drev oppdrett av bullmastiff i Norge, og hadde en 8-9 stykker. De var bare så fine! Skikkelig gentle giants! Krysser fingrene for at det blir valp til deg, og da vil vi se masse bilder!

EDIT: La til litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeanette, du skjønner dette tydeligvis bedre enn meg, hjeelp? :P Sånn jeg har forstått det så har han fått en veldig bra score på både albuer og hofter? 0/0 på den ene og 5/6 på den andre?

Altså hans totale score er 5 på ene siden av hofta og 6 på den andre, som ut av 53 jo er veldig lavt, og dermed bra? Er det korrekt?

Å ja, da tok jeg helt feil. :D

Ikke visste jeg at det gikk helt opp til 53 heller. :P (trodde det gikk til 6)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdretter har visst ringt meg tidligere idag, men ikke komme gjennom.

De måtte ta keisersnitt sent i går kveld, og kun tre av valpene var det liv i. To jenter og en gutt. De klarte ikke å holde liv i tispene, men hannhunden overlevde. Han var stor, ca 550 gram, og tispene var visst en del mindre. De vil såklart beholde hannhunden selv, mtp. at de ikke kan ha flere kull på tispa og har sett veldig frem til denne kombinasjonen.

Så ja, utrolig triste nyheter, og jeg føler meg så trist :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa at om de vet om noen som har kull, hvor de kan forsikre oss om at mentaliteten er bra, så tar vi mer enn gjerne imot tips. Jeg er jo betatt av Doolie og Lille som foreldre, jeg syns de er helt fantastiske. Så lenge de kan hjelpe oss å finne en oppdretter de vet er god, og med gode foreldre, så er jeg villig til å høre på dem. Det er veldig kjipt i og med at vi har fått god kontakt, og de bare bor ca 40 minutter unna oss, men.... Åååeh. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...