Gå til innhold
Hundesonen.no

6 år gamle Tale - en kommende lydighetsstjerne!


Benedicte
 Share

Recommended Posts

Jeg også ble skikkelig rørt! Sånn unge skal jeg ha!

Når jeg var 6 år sleit jeg meg med på hundeleir med en nydelig sort schäfer, politihunden Putte. Husker at jeg var SÅ stolt :P Men når jeg tenker meg om gikk det alltid en instruktør sammen med meg... hehe. Klarte det kanskje ikke SÅ bra alene!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Utrolig kult! :D

Når jeg var 6 hadde jeg for det meste bare siklet på hunder på avstand, sånn om man ser bort i fra å kose med hundene i slekta, som jeg traff noen få ganger i året. :P

Samme her. Ja, også gå bort til en tilfeldig schæfervalp som noen hadde bundet utenfor butikken ( :angry: ) og kaste meg om halsen på den, så jeg ble bitt i ansiktet (jeg kom jo bort for å leke med den!?). Siden har jeg vært bitt av basillen, så og si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å finne min datter her inne ;)

Hun var også omtalt i siste nummer av hundesport og trener nå mot klasse 1 i slutten av måneden :)

Tale og Kaia er et super team og jeg er så stolt :)

Du har grunn til å være stolt! Det skulle egentlig vært barn&hund konkurranser i lp også synes jeg, for barn som ikke bar så flink som datteren din, men mer vanlig dødelige :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen , jeg videreformidler alle godord :)

Når det kommer til dette er jeg litt på sidelinjen, dette er noe "moste" (min mor) og Tale gjør sammen, min mor begynte å trene henne, men Kaia er veldig myk, så Kaia løp å gjemte seg :D

Det ble da bestemt, siden hun ikke skulle bli brukshund med mamma at hun fikk bli Tales første hund.

Tale viser stor innsikt ved å vise moste hva Kaia gjør og hva de må gjøre for å gjøre elementet bedre, fokuset er at dette skal være gøy for dem begge, og de trener i korte økter, og mestringsfølelsen er der hele veien.

Så nøyaktig hvor mye av innlæringen Tale har stått for kan jeg ikke svare på, men det er kun Tale som trener henne :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...