bikkjene Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Hvor mange hunder har du? Hvor mange andre dyr har du og hva slags dyr? Bare lurer jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 8. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Får begynne her da Jeg har en hund, ni marsvin, to rotter og to kaniner akkurat for øyeblikket nå men plutselig får jeg nye i flokken en gang i ny og ne hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Oi, litt av en familie du har da! Jeg har "bare" en hund jeg.. Vurderer en hund til, men det blir nok ikke noe av med det første Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Huff, dette burde jeg eeegentlig ikke svare på. Men ok, here goes. Hos meg bor det nå: 2 hester (en er bare "min" da, han har en annen eier ) 3 hunder 3 katter, en er dyrebeskyttelsen sin, men tror de venter på at jeg skal bli lei og bare beholde henne 5 høner 1 hane Ok, det var ikke så ille egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Godless Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 En hund Gaia, kattene Fauna, Aurora og Cuda, tarantellen Doffen (lasiodora parahybana), fosterhjemskatten Fiona (bengal) og så hadde vi inntill nylig en solomon island ground boa ved navn Sekhmet, men den er i slangehimmelen nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Her bor det 2 hunder (snart 3?) og 10 katter. Katteantallet går litt opp og ned siden jeg er oppdretter av rasekatter og jevnlig pensjonerer noen avlsdyr som får sine egne nye hjem, tar inn noen nye avlsdyr, har noen kattunger i ny og ne osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 En hund, bare! Forhåpentligvis blir det en til i løpet av neste år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Én hund, én katt og det er fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Tre hunder og en undulat. Og en liten husmus som flyr litt inn og ut av kjøkkenet av og til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 2 hunder 3 Huff, dette burde jeg eeegentlig ikke svare på. Men ok, here goes. Hos meg bor det nå: 2 hester (en er bare "min" da, han har en annen eier ) 3 hunder 3 katter, en er dyrebeskyttelsen sin, men tror de venter på at jeg skal bli lei og bare beholde henne 5 høner 1 hane Ok, det var ikke så ille egentlig? Var da egentlig ikke så ille det Her hjemme bor det: 2 hunder 3 katter 1 kanin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 2 hunder 3 katter 2 ildere 1 tarantell forøvrig synker antallet med to individer i løpet av nyåret da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 2 hunder 3 katter 2 ildere 1 tarantell forøvrig synker antallet med to individer i løpet av nyåret da Næmmen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 4 hunder (neste mann kommer om 5 uker.) 2 katter 1 hest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Her bor det 3 hunder og ikke noe annet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Næmmen? Ilderne... Avlivet ei pga sykdom 12.10, nå må andre tispa også avlives pga sykdom ingen finner utav... Hun sover bort livet sitt og er egentlig bare slapp og vil ingenting... Og da sitter vi igjen med Kompis, som overhodet ikke vil tåle å være aleneilder. Pga kattene må det rulleres på hvem som får være i stua. Dermed blir det en del for mange timer ensom på store rommet, for lille herremann som er så ekstremt sosial. Hadde det vært Vitani hadde det funket, for hun har alltid vært mindre sosial og hadde klart seg med de timene hun hadde fått (di sover jo til vanlig ekstremt mye), men Kompis krever litt mer... han er nesten som en hund Det har funket hittil siden han har hatt ildere å være med, men ikke når Vitani må avlives nå... Så da skal ei bekjent av oss få han, siden hennes Kompis og vår Kompis er verdens aller beste venner og hun lenge har drømt om at di to skulle få leve livet sammen, da ble valget lett... Selv om det river heftig i hjertet å miste en frisk ilder, så kan vi ikke tenke på oss selv der.. Denne delen av dyreholdet er den verste delen av alt, og jeg hater det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 3 hunder, to katter og 10 fugler bor her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cams Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 2 hunder 11 slanger 7 gekkoer 2 frosker 3 tarantellaer 8 Afrikanske syvsovere Nå bor jo halvparten av disse dyra hos venninner for øyeblikket da, ettersom vi har hatt en litt lei bosituasjon i det siste. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Jeg eier 5 hunder, men kun 2 bor her. Også sommerfuglen Karina Merethe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 HAR hatt tilsammen 2 katter, 4 marsvin, 1 kanin, 2 undulater, 1 kråke, 1 spurv, 1 gråtrost, 1 kanadisk jordekorn/chipmunk, 5 rotter, 4 hamstre, x antall pinnedyr, x antall akvariumsfisk og 2 salamandre. Utefuglene var kun hos meg for "helbedring" til de var friske nok til å bli sluppet igjen, men kråka måtte bli en god stund (forstuet vinge og ekstremt underernært), så vi hadde en kjempemorsom tid sammen i barndommen, satt på skulderen min når jeg syklet utendørs o.l. Og det kanadiske jordekornet fikk vi fra en bekjent som ikke hadde kapasitet til å ha henne lenger (krevde mye stimuli og plass), så vi overtok henne, aner ikke hvordan han som hadde henne fikk henne inn til landet. Men nå har jeg altså bare en hund, men drømmer om en til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Jeg har: 2 Katter (Egentlig 3, men Timmi er blir kidnappet av naboen Skal ned å kjefte på hun å få katten min tilbake... Er bare veldig treg) 3-4-6-7? Rotter i kjelleren 1 flue (Utrolig nok, så den tidligere i dag) Og det var vel det.. Alle hybelkaninene er så sjenert så de tar jeg ikke med da de blir lett flau (Skal ha en hund i fremtiden når tid og sted tilsier det! Vet egentlig hva jeg vil ha også : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 En hund og en undulat, og masse hybelsauer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 1 hest 2 hunder 2 katter ca 20 høns 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 For øyeblikket har jeg kun 2 hunder. Men tidligere har jeg hatt en ilder, tre kaniner, roborowski dverghamstere og et ukjent antall fisk og akvarier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottisembla Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 1 hund 1 sau (bur såklart fleir her) 1 ku ( blant fleirmen berre ei som er mi) ei mus i taket Når eg flytter blir det pusekatt og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Vi har voff og mjau, som de så populært blir kalt her. Voffen Monti og mjauen Tequila. Ja, også har jeg samboern da. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts