Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater My Dog, Gøteborg 5.1.12


SandyEyeCandy
 Share

Recommended Posts

SFX og jeg har tatt med oss gærnerne og knertmonsteret til søta bror, og stilte ut alle tre i dag. SFX vil oppdatere når hun kommer hjem, men jeg til gjerne bare fortelle at sjøl etter en grusom natt hvor verken Imouto eller jeg har sovet stort, klinte knertis til og fikk excell. og ck! Jeg blei SÅ glad, for hun har jo fått VG de siste to utstillingene vi har vært på. Vi kom tilbake til beste tispe, løp og løp, og fikk følgende nøkterne beskjed fra dommer: "Grattis, du vann!" :blink:

Tårene spruta og jeg klarte ikke å slutte og le, og midt inni det hele forbanna jeg at Imouto ikke gikk i unghund og tok med seg cacibet. :P Vi blei BIM mot en flott black'n tan, japansk import, helt vanvittig morsomt! Dette er hennes tredje cert, 15 mnd gammel!

Lille Hermines oppdretter skulle stille rottis i håp om å få cacib, og mens Tine løp seg inn til en imponerende (men irriterende) andreplass, hørte jeg Hermine grynte entusiastisk i buret og heie veldig. :lol:

  • Like 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

SFX og jeg har tatt med oss gærnerne og knertmonsteret til søta bror, og stilte ut alle tre i dag. SFX vil oppdatere når hun kommer hjem, men jeg til gjerne bare fortelle at sjøl etter en grusom natt

Tusen takk for en kjempetrivelig tur, Sandra, og gratulerer igjen med cert og BIM - fineste knertetrollet, det! Jeg har stilt begge jentene - som fra nå av i fellesskap kan kalles FoeX'en, etter en

Diger gratulerer igjen til Knertmonsteret og herlige lille Foenix . Like diger gratulerer til nydelige Oliver :berner: Such idag :bow: Vi bøyer oss i støvet :berner: . Tjukkågo :berner: ble 4b

Takk, alle sammen! Det er veldig gøy å gjøre det så bra når det er så sinnssykt uventa. :) Jeg blir så veldig, veldig glad, og da trur jeg andre blir veldig glade på mine vegne også, for alle kom bort og gratulerte på ektefølt vis, og det synes jeg er veldig hyggelig.

Gratulerer så mye! Blir den jenta svensk champion før hun blir norsk montro? :D

Takk for tiltroen om at hun en dag vil bli norsk sjampinjong, hehe! Mtp at hun nå har to svenske cert fra internasjonale utstillinger, og man "bare" trenger tre vilkårlige svenske for å bli svensk sjampinjong, så blir hun kanskje det først, ja. :)
  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SFX og jeg har tatt med oss gærnerne og knertmonsteret til søta bror, og stilte ut alle tre i dag. SFX vil oppdatere når hun kommer hjem, men jeg til gjerne bare fortelle at sjøl etter en grusom natt hvor verken Imouto eller jeg har sovet stort, klinte knertis til og fikk excell. og ck! Jeg blei SÅ glad, for hun har jo fått VG de siste to utstillingene vi har vært på. Vi kom tilbake til beste tispe, løp og løp, og fikk følgende nøkterne beskjed fra dommer: "Grattis, du vann!" :blink:

Tårene spruta og jeg klarte ikke å slutte og le, og midt inni det hele forbanna jeg at Imouto ikke gikk i unghund og tok med seg cacibet. :P Vi blei BIM mot en flott black'n tan, japansk import, helt vanvittig morsomt! Dette er hennes tredje cert, 15 mnd gammel!

Nå fikk jeg et stort glis og nesten en liten klump i halsen (og en sambo som ser litt rart på meg!). Så deilig når dommer er enig i at knertmonsteret er en skikkelig vakker shiba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...