Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater My Dog, Gøteborg 5.1.12


SandyEyeCandy
 Share

Recommended Posts

OLIVER BLE 3BHK MED CERT og kunne smykke seg med tittelen SVENS UTSTILLINGSCHAMPION! :banana: :banana: :banana: Ååååhhhh, så utrolig GLAD jeg ble! Litt uvirkelig var det også, for jeg var 100% sikker på forhånd at han ikke kom til å få noe cert denne helgen. Det var rett og slett for godt til å være sant at han skullle klare det på første forsøk bare 25 måneder gammel! Særlig med 59 påmeldte bernere.

Så moro!

Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

SFX og jeg har tatt med oss gærnerne og knertmonsteret til søta bror, og stilte ut alle tre i dag. SFX vil oppdatere når hun kommer hjem, men jeg til gjerne bare fortelle at sjøl etter en grusom natt

Tusen takk for en kjempetrivelig tur, Sandra, og gratulerer igjen med cert og BIM - fineste knertetrollet, det! Jeg har stilt begge jentene - som fra nå av i fellesskap kan kalles FoeX'en, etter en

Diger gratulerer igjen til Knertmonsteret og herlige lille Foenix . Like diger gratulerer til nydelige Oliver :berner: Such idag :bow: Vi bøyer oss i støvet :berner: . Tjukkågo :berner: ble 4b

Fine bilder av Foenix, hun har blitt "litt" større siden jeg så henne live...

Hun er på størrelse med en voksen mellomstor hund - 27 kilo! Men veldig valp også, bare faker stor jente ;) Og er bare halvveis i vekta for å bli like stor som mamma'n sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...