Gå til innhold
Hundesonen.no

Rare ting du elsker


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

Jeg lager denne tråden bare så jeg ikke skal føle meg alene :innocent:

Jeg har alltid elsket strå. Jeg vet ikke hva det er med de som gjør at jeg elsker de sånn, men jeg bare gjør det! Ser jeg bilder, eller film fra en stor kornåker med gule strå på, så kjenner jeg at jeg bare MÅ dra til en slik fantastisk åker en gang! Jeg vet det er sært og rart, men det bare er sånn! Det er det vakreste som finnes i naturen, i mine øyen :lol: Av trær, blomster, steiner, himmel osv altså.

http://www.youtube.com/watch?v=SCXElyO4Lmw

Noen må jo sette pris på stråene også, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Rare ting du elsker".... Øhm... Da-ah:

9jpg.jpg

:lol:

Neida. Jeg har masse sånne ting, og det er vanskelig å bare velge noe. Greit om jeg lager en liten liste?

Jeg elsker ting som glitrer. Spesielt om det glitrer i hvitt.

Jeg elsker lukten av en fyrstikk i det man blåser den ut.

Jeg elsker øynene og blikkene til dyr.

Jeg elsker "fargene" grå og hvit.

Jeg elsker Peter Pan.

Jeg elsker sko som er ment for veldig små barn.

baby_shoes.jpg

Å, har så mye mer! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundeører. Gjerne de som er litt uproposjonalt store i forhold til hodet. Også skal de være myke.. akkurat slik som Kuma sine.

Dogear2.jpg

Også disse karene da. Ikke det at det er så rart å elske dem, men at de er litt rare og elskbare (one piece for de som ikke visste det):

One-Piece-Wallpapers-077.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker (noen kanskje litt rare?):

- Acsessories! Spesielt sølv, hvitt gull og "diamanter", får aldri nok. :queen:

- Den barnslige humoren kun jeg og min kjære tør å dele med nettopp hverandre. :wub:

- Hundesuss! :kiss: Spesielt av min egen hund selvsagt, om han gir meg det blir jeg så glad.

- Å høre på lydbøker, spesielt krim av Unni Lindell, Karis Fossum eller Jo Nesbø. :geek: Alltid foretrukket det fremfor å lese selv.

- De originale Disney-filmene som jeg vokste opp med, blir aldri voksen på det punktet!

- Sommer eller senvår, nydelig vær og å være i skogen med hunden. :heart:

- Når blikket til en liten unge eller baby fester seg helt i deg, skjedde senest tidligere i kveld og betattheten var gjensidig. :baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker fjell. Jeg er faktisk helt avhenging av å ha fjell rundt meg. Jeg er helt forelsket i omgivelser med vakre fjell, og jeg blir aldri lei av synet. Når jeg er på ferie i sør, savner jeg fjellene utrolig mye.

Og så elsker jeg månen. Har alltid gjort det. Blir aldri lei av den heller og syns den er helt nydelig. Tenk da kombinasjonen av disse to :heart:

Sleng på litt nordlys og jeg føler meg som den heldigste personen i verden. :heart:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker fjell. Jeg er faktisk helt avhenging av å ha fjell rundt meg. Jeg er helt forelsket i omgivelser med vakre fjell, og jeg blir aldri lei av synet. Når jeg er på ferie i sør, savner jeg fjellene utrolig mye.

Og så elsker jeg månen. Har alltid gjort det. Blir aldri lei av den heller og syns den er helt nydelig. Tenk da kombinasjonen av disse to :heart:

Sleng på litt nordlys og jeg føler meg som den heldigste personen i verden. :heart:

Som dette da eller ? :D

nordlys-rornestind.jpg

(Stjålet fra Naturinordtroms med fantastiske bilder av Jan R Olsen)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Jeg eeeelsker fleecetepper! Vet ikke hvorfor,men når jeg går forbi dem i butikken,så roper de etter meg " Kom å kjenn hvor god og myk jeg er! Ta meg med hjem!"

*Lukten av grønnsåpe,kan sniffe i eeeeveigheter :jump:

*Jeg elsker ting som er endten forminsket eller forstørret i forhold til hvordan produktet orginalt er:

great-big-stuff-3.jpg

Screenshot-2.png

Elsker også små babysko,spesielt sånne som ser ut som voksensko :D

Legger til når jeg kommer på mer :sweat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker rapsåkere :heart:

Raps_Field.jpg

Sånne her landskap :heart:

83406-004-7F7A78C2.jpg

Pokemon :heart: (litt i skjul vel å merke)

pikachu3.jpg

Skiløyper :heart:

skil%C3%B8ype.jpg

Lukten av røkelse

r%F8kelselampe2.jpg

Iskaffe :heart:

tine-iskaffe-produktene.jpg

Gresk salat :heart:

gresk-salat212.jpg

Kinamat :heart: Gah, vann i munnen bare jeg skriver dette..

chinese-food.jpg

Ehmn, jo en ting, ganske sært, jeg elsker lukta av hundepoter! :blink:

Puppy_Anatomy___Dog_Paw_by_FantasyStock.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok like sær som deg, MegaMarie... Jeg simpelthen elsker å kjøre buss over lange avstander, på stooore motorveier (som i Tyskland f.eks), mens himmelen sakte men sikkert blir mørkere og "gatelysene" langs motorveien lyser opp asfalten foran deg og man ser ellers bare en stripe med røde baklys som danner fine kurver fremover <3 Det er vakkert, det. Opplevelsen kan faktisk ikke bli stort bedre hvis man i tillegg hører på fin musikk på iPoden! Sær, jeg??

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukten av hundepoter her også! Det finnes ikke noe bedre :heart: Et megapluss om hunden nett har vært i skogen! Åh!

De spesielle lundehundlydene! Omg da altså, da sitter jeg som fortrollet! Og gjett hvem som er heldig å ha en lundis med maaasse lundislyder :bananas::heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKER lyn og torden, av HELE mitt hjerte!

En gang jeg var i Bulgaria i 10ende etasje på et hotell kunne jeg se lynet slå ned bortover hele stranden, det var det nydeligste jeg noen gang har sett.

Ala sånn som dette

Lightning%201-RF-CD.JPG

Det var så nydelig, jeg ble helt lammet! Elsker å kjøre bil i lyn og torden og.... og gå ute på tur!

edit: endret bilde

Endret av Hapzen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...