Arielle Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Skrevet 3. Desember 2012 Jeg ser nesten sånn ut. Litt lengre hår nå ellers er lite forandret Litt mer sånn ca og de siste 8mnd har jeg tilbragt på dette viset og det skal jeg fortsette med en god stund til 2 Siter
Wanderlust Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Skrevet 3. Desember 2012 Finnes nesten bare bikinibilde av meg, av nyere bilder Men fant noe brukanes, så her er nå meg: 2 Siter
MegaMarie Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Skrevet 3. Desember 2012 Et av de nyeste bildene av meg 8 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Skrevet 3. Desember 2012 Meg med naturlig hårfarge og litt mørke striper Meg med mørkt hår 2 Siter
SFX Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Skrevet 3. Desember 2012 Ett av to bilder som er tatt av meg i år, som jeg vet om, utenfor en utstillingsring. Fineste X'en min... Som synes det var teit å ta stille poseringsbilder etter noen innkallinger, for DET er jo mye morsommere. Fotograf er JeanetteH. 3 Siter
borderen Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Skrevet 3. Desember 2012 Mitt nåværende FBbilde Så fin du er men pannelugg! Det kledde du Dette er et av de nyere av meg (t.v.): Hahaha! Tatt på samme fest som bildet til Maria regner jeg med Sånn her ser jeg ut til vanlig (det var tull, for de som ikke skjønte det) 4 Siter
Annegru Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Skrevet 3. Desember 2012 Her er ett av meg og Robert da han var.... 3 måneder gammel Og her er ett fra 25. august i år 4 Siter
Teserere Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Skrevet 3. Desember 2012 Så fin du er men pannelugg! Det kledde du Taakk Eneste som er irriterende er at den må klippes hele tiden! Siter
Gjest Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Skrevet 3. Desember 2012 Nye bilder? Hm, det tror jeg nesten ikke finnes... Okda. *ta bilde* Siter
Guest Michellus Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Skrevet 5. Desember 2012 Meg: "Angus, hva er det du egentlig driver med?" Angus: Siter
Bård Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Skrevet 6. Desember 2012 Fra sjøprøve i gulehavet i juni. (Jeg er vanligvis ikke skjeggemann). 5 Siter
13de Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Skrevet 6. Desember 2012 Er ikke vant til å poste noe bilder, men får ta steget ut i det digitale univers og sette mine første fotspor (har ikke Facebook;-)) Fikk meg til og med Photobucket konto i går, wow, blir jo helt digitalisert her... Bildene er vel ca 2 år gamle, det blir sjelden kameraet blir tatt frem her. Morsomt å se hvordan alle ser ut da, det er ofte man har helt andre bilder i hodet sitt. 5 Siter
Maren Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Skrevet 6. Desember 2012 17.mai i år I sommer en gang 4 Siter
Guest 2ne Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Skrevet 6. Desember 2012 Veskehunden min og meg, september i år Siter
Ozzy Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Skrevet 6. Desember 2012 Veskehunden min og meg, september i år Så koselig bilde! Siter
Siri Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Skrevet 6. Desember 2012 Det er vel fortrinnsvis sånn jeg fanges på bilder... ellers står jeg stort sett bak kamera . Evt. sånn... 3 Siter
Djervekvinnen Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Skrevet 6. Desember 2012 Bård du kledde skjegg! Koselig at vi har så kjekke mannfolk her på forumet! Det trengs Ellers, artig å se flere bilder av folket! 1 Siter
Bård Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Skrevet 6. Desember 2012 Bård du kledde skjegg! Koselig at vi har så kjekke mannfolk her på forumet! Det trengs Ellers, artig å se flere bilder av folket! Haha, takk. Men prøv å si det til Kine.. At jeg kler skjegg altså. 4 Siter
Djervekvinnen Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Skrevet 6. Desember 2012 Jeg mener de fleste menn kler skjegg. Da blir de skikkelig mandige og maskuline! Men igjen, så stikker det jo endel da. haha. Men hver sin smak. Noen liker ikke skjegg i det hele tatt. 1 Siter
Mirai Skrevet 6. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Desember 2012 13de: var helt sikker på at du var dame, haha! 2 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Skrevet 6. Desember 2012 Jeg ser ganske lik ut som sist, altså, men liker disse bildene av meg og hundene veldig godt, så jeg deler de her: Dette er tatt av Irene Nyrud, og viser hvor glad Marvin og jeg blei da han blei BIR og Norsk vinner 2012 på Dogs4 All, hvor jeg var så heldig å få vise han: Samme utstilling, annen dag, egen hund. Bilde tatt av May-Iren Nordnes. Synd den peneste bare viser rompa si. 6 Siter
Sprettballen Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Skrevet 6. Desember 2012 Er ikke så veldig aktiv her på forumet, men kan jo legge ut noen bilder for det Her er et av meg og Nemi, tatt i forrige uke 5 Siter
Recommended Posts