Gå til innhold
Hundesonen.no

Hannhund med våte drømmer


Carro92
 Share

Recommended Posts

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Om gutta her begynner med sånt, så får de enveis billett ut av senga mi Har ikke vært borti våte drømmer på hanhunder, men bikkja til brodern brukte onanering som stressavløser, han gav seg med de

æsj!

Tispene stikker jo av til kondomeriet og kjøper dildoer da... synes det er hakket verre egentlig.

Guest Gråtass

Det er da naturlig!? Emil er inne i en onaneringsperiode nå (var 5 mnd på torsdag som var), og husker Dennis hadde seg noen hyrdestunder alene i samme alder...unger går også gjennom sånne perioder ;)

På menneskebarn er det helt naturlig at de har en utviklingsfase, på hunder er jeg ikke like sikker.. Vi har hatt hannhunder like lenge som Susanne og har heller aldri vært noe tema med noen hannhunder (av 9-10 stk)av tre forskjellige raser. Jeg har forøvrig diskutert dette med andre hundefaglige folk og de fleste som har erfaring med dette sier at det er mest typisk med alene-hunder som eies av jenter som ikke er tydelige på å sette grenser.. Jeg aner ikke om det er tilfellet, jeg.

Tispene stikker jo av til kondomeriet og kjøper dildoer da... synes det er hakket verre egentlig.

:D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt tre hannhunder, og det nærmeste vi kom var at sjefshannhunden - en shih tzu - besteg sjefstispa - en berner sennenhund - da hun var høyløpsk, rei på henne og tømte seg. I nakken hennes, det var liksom der han kom til når hun la seg ned for ham. Men vi lot ikke det bli et rituale, og jeg kan ikke huske at det ellers var tilløp til tilsvarende situasjoner som beskrevet her. Klart tissen kan være på luftetur ved stress, men det roer seg jo.

Og til dere som er så glad for at dere ikke har hannhund - er det så himla mye mer appetittelig med tisper som vasker og vasker seg bak så det skummer rundt munnen, de klaprer med tennene og myser med et salig blikk når løpetiden nærmer seg?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er bedre enn å se snopp og sæd bli gnidd rundt omkring.

Meeen, begge deler er ikke akkurat herlig. Jeg pleide å stoppe min da hun lå og slurpet og slurpet i evigheter. Hvertfall midt på natta når man prøver å sove! :rofl:

Hahaha, ja, sånne lyder er killers for nattesøvnen, så de avbrytes lett! Uansett om det er vasking av fot eller annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha nå kom jeg på noe! Jeg dro jo faktisk til veterinæren med Casper da han var tenåring, fordi han slikket og bet så mye på tissen, og lagde lyder. Veterinæren kjente på ham og sånn, og sa at det var nok ikke pga. han hadde vondt nei :lol: Men kom aldri noe ut heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha nå kom jeg på noe! Jeg dro jo faktisk til veterinæren med Casper da han var tenåring, fordi han slikket og bet så mye på tissen, og lagde lyder. Veterinæren kjente på ham og sånn, og sa at det var nok ikke pga. han hadde vondt nei :lol: Men kom aldri noe ut heldigvis.

:lol:

Jeg har aldri opplevd det med mine hunder, og det er jeg meget glad for :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de 6 hannhundene jeg har hatt i hus har jeg kun opplevd det med 1 av de.

Det var en Working Springer som gjor det 2 ganger i søvne som jeg kan huske, og jeg har aldri sett en hund våkne så fortvila :lol:

Var bare de to gangen jeg kan huske. Han var en kennelhund som kom til oss som voksen.

Jeg vil nok ikke annse det som normalt, men at det kan skje er det jo ikke tvil om :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min jokker heller aldri på noe eller noen. Han sover bare helt rolig, plutselig spretter han opp fordi det skjedde "noe".

Skjønner ikke helt at det er så veldig ekkelt. Det er da bare å vaske litt. Merker man det ikke så har man ikke vondt av det :lol: Det er akkurat som helt luktfri urin. Hadde vært mer ekkelt om det var "menneskekonsistens" på det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Har lest hele tråden og hele veien tenkt at sånt har aldri jeg opplevd! Men så kom jeg på at.... Jo... Tufani sølte ned sofaen til en kompis en gang :P Han var våken da, tror jeg. Men det var ikke akkurat et problem. Bare å tørke av, og det skjedde aldri igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til hvis jeg roper boris med ut direkte fra søvn har han rett og slett "morrabrød" han jukker i løse luften, kommer og står ute på trappen med ett salig glis og smatter fornøyd...

Tre minutter etter jeg skrev dette jukket boris hektisk og lykkelig rundt uti snøen... Håper ingen av ungene i nærheten er typiske snøspisere.... :ermm:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at damer sier æsj til noe sånt og ikke vil ha hann-hund ... som at løpetid til tispe er noe bedre. Sperm er kilden til liv, mensen-blod er vasking av noe som sjelden blir vasket ... æsj ;)

Nå er jo mensen og løpetid heller motsetninger enn sammenlignbare kroppssystemer da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset er det stort sett bare hygienevask som foregår - trur eg??? :lol: OK - guttungen blir litt hårny når jeg skal foreta forhudsrens på'n, men det har jeg gjort bare to ganger, så nei, noe problem er det vel i grunnen ikke? Jeg synes faktisk det er verre når Babs slafser i slufsa (:lol:) når hun har løpetid, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karpe: Jeg syns ikke sperm i seg selv er ekkelt, men jeg ville ikke latt hverken hund eller mann skyte det rundt i stua eller rulle rundt på teppet for å gjøre seg ferdig! :P

Som noen nevnte, det er litt som med barn når de finner ut at de kan gjøre det, det er noe man gjør litt mer privat enn når det sitter kaffegjester rundt bordet. For all del, hunden må gjerne spønke rundt i senga si innimellom, men det er tider som er mer passende enn andre.

Siri: Var det ikke du som renset og renset en gang og lurte på hvorfor han aldri sluttet å gugge? :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motsetninger? Poenget er vel at løpetid = mensen. Uansett,- hæslig i forhold til sperm, men sånn blir det kanskje av subjektivt syn i forhold til eget kjønn kanskje?

Løpetid er vel det stikk motsatte av mensen, sånn rent fysiologisk: kvinner kan ikke bli gravide når de har mensen, mens tisper kun kan bli drektige når de har løpetid - ganske stor forskjell vil jeg påstå :P

Siri: Var det ikke du som renset og renset en gang og lurte på hvorfor han aldri sluttet å gugge? :whistle:

*Fnis*... Jepp, det er en grunn til at jeg IKKE har gjort det mer enn to ganger, sant? *ler*. Andre gangen gikk greit uten ekstra "gugge" da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motsetninger? Poenget er vel at løpetid = mensen. Uansett,- hæslig i forhold til sperm, men sånn blir det kanskje av subjektivt syn i forhold til eget kjønn kanskje?

Løpetid er vel det stikk motsatte av mensen, sånn rent fysiologisk: kvinner kan ikke bli gravide når de har mensen, mens tisper kun kan bli drektige når de har løpetid - ganske stor forskjell vil jeg påstå :P

What she said.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...