Symra&Pippin Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Å, så gøy å se dem skikkelig! Blir alle solgt? Jeg har fått med meg at du ikke vil ha mer enn to hunder hjemme, men har du tenkt å deleie/ha noen ut på for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Hadde aldri trodd jeg skulle synes at et døgn gamle valper er søte, men når det gjelder dette kullet har jeg tydeligvis endret enten mening eller syn. Se de små hvite potene, da! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Hadde aldri trodd jeg skulle synes at et døgn gamle valper er søte, men når det gjelder dette kullet har jeg tydeligvis endret enten mening eller syn. Se de små hvite potene, da! Næmmen følger du med i denne tråden du også da Ingvild? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Næmmen følger du med i denne tråden du også da Ingvild? Ja, enn det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Å, så gøy å se dem skikkelig! Blir alle solgt? Jeg har fått med meg at du ikke vil ha mer enn to hunder hjemme, men har du tenkt å deleie/ha noen ut på for? En skal ut på tispe på halvför og en tispe skal hannhundeier ha ut på för selv. Så "noe" blir muligens brukt i avl til jeg selv skal ha en til Og alle er solgt ellers. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Tenk at hun har tapi! Jeg synes det er så morsomt at de har ståører når de blir født, som så begynner å henge litt, og så står igjen, akkurat som shibaer (og sikkert alle andre hunder med ståører, hehe). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Så utrolig nydelige alle sammen! Kjekt å få sett bilder av dem en og en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Så utrolig nydelige alle sammen! Kjekt å få sett bilder av dem en og en Skal du ha tispe eller hannhund? Du skal ha du eller surrer jeg? Hvorfor finner jeg ingen valpetråder til sonenvalpene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Skal du ha tispe eller hannhund? Du skal ha du eller surrer jeg? Hvorfor finner jeg ingen valpetråder til sonenvalpene? Ingen av de vet hvem de får enda annet enn kjønn, og det er enda noen uker til de får vite mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Skal du ha tispe eller hannhund? Du skal ha du eller surrer jeg? Hvorfor finner jeg ingen valpetråder til sonenvalpene? Det blir tispe på meg Og tråd kommer når jeg vet hvem frøken som blir min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Fine søte små! Jeg tipper de hvite tærne forsvinner etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Herregud jeg blir valpesyk... De er så fine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Jeg blir også valpesyk... veldig veldig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Kjære vene så aldeles nydelige - jeg sier det igjen - heldige heldige valpekjøpere!! (Og ja.. blir litt valpesyk.. men hvor mye skyldes valpene og hvor mye skyldes de utrolig kule navnene er jeg litt usikker på!) Men jeg lurte på - er Talli mer mamma denne gangen enn forrige gang? At hun er mer eiersyk etc? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Men jeg lurte på - er Talli mer mamma denne gangen enn forrige gang? At hun er mer eiersyk etc? Hvis hun er slik hun var når LOTR var nyfødte, så hadde hun ikke tid til å gå på do engang når jeg passet de, skulle bare ligge hos valpene og stelle med de og tok morsrollen 120% seriøst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Å smelt! *dåne* Skal TO fra sonen ha valper fra dette kullet?? Jeg vil og haaa Jeg må henge med flere kelpiefolk og møte flere kelpier, slik at jeg kan se om det er noe for meg neste gang jeg skal ha hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Men jeg lurte på - er Talli mer mamma denne gangen enn forrige gang? At hun er mer eiersyk etc? Hvis hun er slik hun var når LOTR var nyfødte, så hadde hun ikke tid til å gå på do engang når jeg passet de, skulle bare ligge hos valpene og stelle med de og tok morsrollen 120% seriøst Hun er hakket mer mor enn sist faktisk. Sist "plaget" det ikke henne når jeg håndterte de. Nå vil hun ha de tilbake med en gang, helst i går. Har klart å "overtale" henne til å bæsje to ganger i dag. Så hun er nok litt mer eiersyk enn sist, uten at det gir noen negativ atferd. Det er også mer ro enn sist, hører nesten ikke ett knyst fra de unntagen den normale knirkingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Hun er hakket mer mor enn sist faktisk. Sist "plaget" det ikke henne når jeg håndterte de. Nå vil hun ha de tilbake med en gang, helst i går. Har klart å "overtale" henne til å bæsje to ganger i dag. Så hun er nok litt mer eiersyk enn sist, uten at det gir noen negativ atferd. Det er også mer ro enn sist, hører nesten ikke ett knyst fra de unntagen den normale knirkingen. Tenkte det da du nevnte du ikke ville merke valpene med en gang. Så lille Tallimor er mor med stor M! Så herlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Fine søte små! Jeg tipper de hvite tærne forsvinner etterhvert Klørne er jo også lyse. Tror du det hvite på potene blir borte, men at de beholder de lyse klørne? Nei, det var da litt rart. Hun er hakket mer mor enn sist faktisk. Sist "plaget" det ikke henne når jeg håndterte de. Nå vil hun ha de tilbake med en gang, helst i går. Har klart å "overtale" henne til å bæsje to ganger i dag. Så hun er nok litt mer eiersyk enn sist, uten at det gir noen negativ atferd. Det er også mer ro enn sist, hører nesten ikke ett knyst fra de unntagen den normale knirkingen. Det er ingen vakrere lyd på jord enn nyfødtknirking,om det er valper eller menneskebarn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Klørne er jo også lyse. Tror du det hvite på potene blir borte, men at de beholder de lyse klørne? Nei, det var da litt rart. Klarer faktisk ikke finne noe svar på om det fins noen som har blitt født med det. Eller jo en i Australia viste at hun hadde snakket med noen som hadde fått det en gang Så ikke så mye fakta å hente. Men det meste av hvite flekker blir mindre på omtrent alle raser jeg vet om. Så det blir nok ikke så tydelig med tanke på str på flekkene nå. Men de beholder de nok, tror ikke de blir magisk borte bare mindre synlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Herregud jeg blir valpesyk... De er så fine Jeg føler meg så heldig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Klørne er jo også lyse. Tror du det hvite på potene blir borte, men at de beholder de lyse klørne? Nei, det var da litt rart. Klørne kan jo bli mørke(re) de også, slettes ikke uvanlig Jeg tror også det hvite blir så godt som borte, det er iaf min erfaring fra andre raser når det hvite er såpass lite. Men med ekornbarn derimot, der kan alt skje. De har jeg ikke så mye erfaring med gitt JeanetteH: du har fått deg en nydelig gjeng altså.... Kanskje de må sosialiseres på snill campinghund & co etterhvert? Valper ER stas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Klørne er jo også lyse. Tror du det hvite på potene blir borte, men at de beholder de lyse klørne? Nei, det var da litt rart. Jeg tror det siden sorte mops valper kan bli født med hvite tær og klør,men de blir sakte men sikkert sorte, både tær som klør. Det er min erfaring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 unntagen den normale knirkingen. Åååå, valpeknirking Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Der fikk jeg høre fra oppdretteren i DK at hun hadde hatt det i ett kull, og det ble mer og mer borte. Jeg har sett på de bildene 1000 ganger ettersom jeg vurderte broren til denne en stund. Og jeg har faktisk ikke lagt merke til det en eneste gang Bildene er fra Kennel Skovfarmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts