Guest LXT Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 navnene er jo nå egentlig mest for jeg liker gi de ett navn og ikke bare "lilla tispe" "rosa" o.l. Vurderer sterkt å bruke et av de jeg Jeg må helt ærlig si at jeg ikke har sett noen med hvite tosselosser før, men jeg hørte med eieren til Enzo nå (som er oppdretter) og hun sa hun hadde hatt noen med endel hvite hår på tærene som hadde blitt borte. Har ikke sendt henne bilde enda av det ettersom jeg ikke har tatt bilder Hvitt i bryste er godkjent, men de skal ikke være "tegnet" om du skjønner. Det hvite i bryste krymper veldig, så jeg tipper tærene gjør det også. Balrog hadde feks en stripe i bryste som bebis Det er vel mer en smal stripe i dag Ja okei, den stripen ble det ikke mye ut av nei. Men fy så søt valp! (Ja jeg synes faktisk småtrollene er søte selv når de er så små jeg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer så mye til oppdretter - og til dere kommende valpeeiere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulere med valper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer så mye, Jeanette! Og Ingvild, jeg gleder meg sånn til du får din lille hannhund! Jeg skal forresten være med deg opp på kelpie-kosing etterhvert Mange klemmer til Talli og valpene fra meg og tante-Ikke 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer!! Gleder meg til bildespam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer med valp Marvin! Og veldig synd at det ikke ble på deg denne gang Marie Vet selv hvor leit det er, men du finner deg nok en perfekt valpis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Så når vi vente på at blubba til RTL finner det for godt å vise hva hun har inni lilla kaggan sin! Den blubba har ingen planer den. Men kanskje jeg skal lage egen tråd til henne? 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Hurra for de nye verdensborgerne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Åååh! Gratulerer! Enn at jeg ikke fikk med meg dette igår da! Så fint at alt gikk bra og gratulerer med hele kullet! Jeg er litt (bare LITT!) misunnelig på de som skal ha Bare å sende over hvis noen ombestemmer seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Gratulerer med et friskt og velskapt kull, gleder meg til bilder jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Ooo! Tror jeg vet om en som skal ha en av valpene Er vel ikke mange kelpier som ble født akkurat i går Fin kjønnsfordeling og bra det har gått bra med både mor og barn! Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Gleder meg til skummelt søte valpebilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Gratulerer med valpebebiser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Nå må du lage valpetråd til dem altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Gratulerer med vellykket fødsel av terrorbanden. Asha er favoritten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Stemmer for EFIT i morgen med bare valpebilder 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Nå må du lage valpetråd til dem altså! Æææ er ikke dette det da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Æææ er ikke dette det da?? Neeei, dette var "Talli er drektig og vi venter på fødsel tråd", nå må bebbisene ha sin egen. Letter å følge med da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Gratulere med vel overstått fødsel og med mange søte smånurk Venter spent på valpebilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Neeei, dette var "Talli er drektig og vi venter på fødsel tråd", nå må bebbisene ha sin egen. Letter å følge med da Æææ nei det gidd jeg ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Æææ nei det gidd jeg ikke Teita Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Har falt helt for Tyrion jeg.. Bare pga navnet Valpekjøper MÅ beholde navnet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Alle valpene ser friske og raske ut. Har veid de nå og 3 stk ser ut til å ha gått litt ned i vekt og 3 stk har økt. Det er jo egentlig bare nesten 24 timer siden første ble født, så det bekymrer meg ikke. Det er stille og fredelig i valpekassen, omtrent ikke en lyd og de ligger konstant til pupp. Så jeg tipper de andre ikke er langt unna å øke i vekt de også. Talli er kjempe flink med de, og jeg har ikke våknet av de overhode i natt. Talli steller og pussler så fint med de og det kommer nesten ikke en lyd somsagt for de ligger konstant til pupp (unntagen protester når hun bestemmer seg for å vaske *ler* ) Ettersom hun helst vil være i fred så ble det gjort litt hurtig i dag, så jeg ser ikke bort i fra at vekten i går eller i dag kan være feil. Alle sammen i melkebaren Matlysten er i orden Gutt: Tyrion. Merket rosa på hode. Fødelsvekt/i dag: 270g/285g Tispe: Asha. Merket grønn hode. F.vekt/i dag: 213/210. Litt hvitt høyre bakfot Tispe: Meera, meket rosa rumpe, f.vekt/i dag: 216/209 Tispe: Dany. merket grønn rumpe. f.vekt/i dag: 208/203 Tispe: Arya, merket grønn rygg. f.vekt/i dag: 270/275 gram. Hvit på begge bakbena. Vil få navnet: DeepEyes Winds Of Winter I I I Gutt: Summer. Merket: rosa rygg. f.vekt/i dag: 216/229 gram. Hvite tosselosser Enda en hvit tosseloss Også navnene da! Tyrion Asha Meera Dany Arya Summer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 så jo bare utrolig herlig ut med hvite tosselosser :D og så nydelige de er *sukk* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde&Lotte Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Veldig søte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts