Marianne&Java Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Så moro Var så spent på om det var kommet noen valper! Flott kull, gratulerer så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer så mye med et veldig flott kull!! Gleder meg til å følge med utover! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siljus Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer så masse med et flott kull, til både deg og Talli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullen Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer så mye med Talli's 6 søte små. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Oppdrettere har da så mange snåle krav, atte. Det går vel an å ha i kontrakten at alle valpekjøperne må være/bli sonenmedlemmer og oppdatere sine valpetråder sånn minst ên gang i uka det første året Helt naturlig, spør du meg 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krokus Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer med de små! Gleder meg til å se mer bilder etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 GRATTIS med de flotte kullet. Flinkeste Talli :-)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer med kullet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer med sekslingene, og tusen takk for at jeg fikk være med! Som jeg sa til deg, har jo Talli fantastisk enkle fødsler - jeg har sett kyr presse hardere for å drite. Selv om det er typisk at når vi blir enig om at tempen stiger sakte og det bare er å legge seg og lade opp til fødsel, så skjer ting innen to timer 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Grattis så mye med en flott kull! Bra kjønnsfordeling også jo Gleder meg til bilder av ekorn-talliban-gjengen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer med et flott kull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer med fint kull! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer så mye! Utrolig spennende å følge med (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer masse med flott kull og (tilsynelatende i allefall) lett og fin fødsel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer så mye!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Oppdrettere har da så mange snåle krav, atte. Det går vel an å ha i kontrakten at alle valpekjøperne må være/bli sonenmedlemmer og oppdatere sine valpetråder sånn minst ên gang i uka det første året Helt naturlig, spør du meg Å, det hadde vært koselig! Meeen litt mye å kreve kanskje? Gratulerer med vel overstått, også håper vi at Tallli og Jeanette nå får kose seg masse med valpene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Misunner deg tiden fremover, selv om jeg ikke vet hvordan den er. En kan jo bare drømme Valpekos 24/7 Mamma tippet forresten riktig! Hun sa til meg i dag tidlig at det kom 2 hannhunder og 4 tisper Skjønner ikke hvordan hun alltid får slikt rett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElleBelle Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Kjempegrattis! *Dra øynene tilbake til Skype* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
breton Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer så mye, og velkommen til verden små ekornbabyer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer så mye med et flott kull og kjønnsfordeling! Jeg drømmer om samme fordeling om en 3,5ukers tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer så masse! Kjempegøy! Gleder meg til å følge de små som går til sonenfolk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer med fint kull med super fordeling:) Har satt opp bestilling på tilsvarende fordeling her om 3 uker, gjerne med et par tisper til. Men får vel sikkert bare hanhunder da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Psssst... hviske litt stille SESSVOLL Går for det samme det vel. Østlandet er Østlandet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts