borderen Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Å herregud gi meg en langhåra kelpie!! De var fine! Så lenge det er mulig å oppnå lp eller brukschampionat bør det jo være marked for de også. Håper noen blir rikhåra, hadde vært SÅ kult! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Å herregud gi meg en langhåra kelpie! De var fine! Så lenge det er mulig å oppnå lp eller brukschampionat bør det jo være marked for de også. Håper noen blir rikhåra, hadde vært SÅ kult! Så lenge hunden er bra ellers og ikke har graverende feil så ser det ut til å være uproblematisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Jeg falt også litt for de langhårete:) Men kelpier er jo vakre hunder uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva86 Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Herlige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Måtte ta litt bilder alikavel. Dette er Summer. Hannhunden som jeg kan lage "bad hair day" på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Fiiiine lille bamsefar det . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Masse pels = mer å kose med Ikke fullt så mye pels = mindre som faller av i røytetida Så uansett hvor mye pels Summer ender opp med å få, og uansett om det er Tyrion eller Summer som ender opp med å bli min, tror jeg det går helt fint, jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Syns den langhårete pelsen så deilig ut å ta på! Men selv foretrekker jeg den slik den "egentlig" skal være Den ene valpen som forvillet seg inn i ledningen var morsomt Jeg ser for meg at den tenkte dette: "That was sick, man! Don't ever go in there, that was some scary shit!" Blaze virker helt herlig! Hun er jo mer leken enn valpene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 ooooh... Hvis alle keliper så ut slik som den med lang pels så tror jeg de hadde vært hakket mer av min interesse, gitt. Jeg elsket utseendet på den Altså - jeg synes keliper er søte og alt det der, men så er liksom jeg sånn pelsmenneske, da. Men når det er sagt så synes jeg improper coat (nesten som flatcoated pels) på portugisisk vannhund er stygt, så jeg kan jo skjønne at man ikke ønsker seg feilpelsa hunder, liksom. Blir spennende å se hvordan de blir tilslutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2012 Ett par bilder fra i dag. De har sin første "ute dag" i dag. De har vært ute noen korte turer før, men i dag er første dagen de oppholder seg mer enn til de er trøtte ute. Tyrion Asha som har fått opp Batman ørene. Kelpie-love Arya som også nesten har oppe ørene ordentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2012 så skjønne mine har også utedag idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2012 Jeg gleder meg så vanvittig til å hilse på dem at jeg nesten ikke klarer å styre meg! Og det er ikke min valp engang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2012 Så store de har blitt! De er så nydelige, får lyst til å kose de flate alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2012 Jeg gleder meg så vanvittig til å hilse på dem at jeg nesten ikke klarer å styre meg! Og det er ikke min valp engang! Hehe, men nå er det ikke lenge til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2012 Og jeg har vært og kosemost de flere ganger nå, og de er bare sååå herlige. Kjempefin gjeng med ekornbebiser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2012 De er så herlige Det blir spennende å se hvordan pelsen blir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2012 Å så kult med ørene! Er liksom ikke små blubber lenger, kan hende det er håp allikevel og de faktisk blir små kelpier og ikke små brune labber Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2012 Bildet av Asha var bare døds nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2012 Åh, så fine de er! Gleder meg til ukesbilder i morgen og til å møte dem på torsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2012 Arya! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Å så kult med ørene! Er liksom ikke små blubber lenger, kan hende det er håp allikevel og de faktisk blir små kelpier og ikke små brune labber Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Valpene har sove dag i dag, de har bare vært våken korte stunder før de har sovnet igjen. Væromslaget kanskje? Men det ble nå tatt 4 ukers bilder, dog noen litt trøttere enn andre Tyrion Asha Meera Dany Summer evt Sleepy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Også fins det alltid en slik en... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 meera og tyrion på de bildene av hodet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 En annen oppdretter som har holdt på i noen år mener også at Meera og Summer muligens blir langpelsete, men hun syns fortsatt det er litt tidlig å se om de bare blir rikhåret med litt ekstra på ørene eller faktisk langhåret på hele kroppen. Det er forresten lov å kommentere utover at de er søte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts