Maria Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 For noen boobs! Sorry, måtte bare kommentere det! Haha Valpene er søte som sjokolade Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Ok, jeg syntes minst 2 av de hadde en mørkere og rødere nyanse, men da er de altså alle brune. Søte var de uansett Merkelig nok savnet jeg å amme et sekund, det er psykt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Jøss, de var søte allerede, jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Sjokoladepudding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Grattis med jevnt og fint kull:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Merkelig nok savnet jeg å amme et sekund, det er psykt Haha. Unnskyld meg, men nå lo jeg høyt i stua her Hvem sa at hundefolk er gær'ne?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Talli har samlet sine kjæreste eiendeler Ja, passer på skattene sine Jeg blir dårlig bare av å se på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Haha. Unnskyld meg, men nå lo jeg høyt i stua her Hvem sa at hundefolk er gær'ne?! *rødme* Ikke amme valper altså, men jeg savnet den lyden, potinga etc guttungen hadde et lite sekund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Hyler som en jente jo! Hviiiiiiiin Så vanvittig søte da, og jeg synes allerede de ser rundere ut! Kua synes å holde et høyt fløte-nivå (og så håper jeg for valpekjøpernes del at det ikke er for mye iq-melk *skule ned på lille brune skuffe- og skap-åpner*) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 (endret) Du, jeg fikk melkespreng av sånt i ti år etter at Ia hadde sluttet med sånt, eller når jeg hørte en kattunge pipe, jeg. Embrace your instincts (Nei, SFX, engelsk er kulere ) Unnskyld for OT, Jeanette, men det var litt innen temaet, da Endret 2. Mars 2012 av ida 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Herlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Så herlige! Og jeg elsker navnene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Gratulerer med kjempefint kull... så fantastisk vakre valper Blir göy å fölge dem framover og se hva det blir av de små sjokoladepuddingene (måtte stjele uttrykket utrolig beskrivende) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 Sukkersøte brune små Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 Sukkersøte brune små Ja, det sier du nå, det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 Ja, det sier du nå, det... Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 En uke har gått siden de ble født. Tiden har gått kjempe kjapt, samtidig som veldig tregt for jeg forventer øye åpning og pirayaer når som helst nå Tyrion, hannhund med rosa merke på hode sitt. Ingen hvitmerker (som jeg har klart å se så langt) Fødselvekt 270 gram 1 uke 607 gram Asha, tispe, grønt merke på hode sitt. Litt hvitt på ene bakfoten Fødsel: 213 g 1 uke: 433 g Meera, tispe, rosa rumpe. En liten hvit flekk i brystet. Fødselvekt: 216 g 1 uke: 390 g (eneste som ikke har dobblet vekten sin) Dany, tispe, grønn rumpe En smal hvit stripe i brystet og ett par hvite klør på bakfoten. Fødselsvekt: 208 g 1 uke: 443 g Arya, tispe, grønn nakke. Stamtavle navn: DeepEyes Winds Of Winter III Hvit på begge bakbena. Fødselvekt: 270 g 1 uke: 594 g Er ett øye på vei opp alt? Dette er forresten en sånn valp som man bare "ser". Den går seg bort, kjefter og banner. Får den ikke puppen den vil ha så gir den seg **** ikke før den får den (det syns jo på vekten), kjefter og banner til den får. Presser seg fram til den den mener den skal sove, og kjefter og banner. Sist gang jeg hadde en slik valp så het den Strider Men foreløpig er hun for feit til å bli kalt noen fysak Summer, hannhund, rosa nakke. En tynn hvit stripe i bryste. Fødselvakt: 216 g 1 uke: 483 g Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Er det nå man skal si naaaaaw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 de er så søøøøøøøte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 må si de har gått opp noe vanvittig i vekt et par av dem blir moro når de får opp øya Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 nååååh!! Så søte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Åh, skjønneste små sjokoladepuddinger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Det er LIKE før jeg kommer bort å kidnapper hele gjengen, enten Talli vil eller ikke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Så herlige småtroll! Artig å se ukesbilde av dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts