Guest LXT Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 (endret) Der fikk jeg høre fra oppdretteren i DK at hun hadde hatt det i ett kull, og det ble mer og mer borte. Jeg har sett på de bildene 1000 ganger ettersom jeg vurderte broren til denne en stund. Og jeg har faktisk ikke lagt merke til det en eneste gang Bildene er fra Kennel Skovfarmen Må bare kommentere jeg altså; Sjekk liggestil ved matfatet a Endret 29. Februar 2012 av LXT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Alle hundene her har hvite poter. Scilos har èn sort klo, sorte værhår på den ene siden og hvite på den andre. Tolleren (Fibi) kan ha hvite sokker opp til knærne, så jeg har ingen idè om rett og galt på kelpien i noe fall. Det hvite er jo bare søtt, men jeg skjønner jo at det er litt synd, hvis det er utstillingsfeil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Alle hundene har har hvite poter. Scilos har èn sort klo, sorte værhår på den ene siden og hvite på den andre. Tolleren (Fibi) kan ha hvite sokker opp til knærne, så jeg har ingen idè om rett og galt på kelpien i noe fall. Det hvite er jo bare søtt, men jeg skjønner jo at det er litt synd, hvis det er utstillingsfeil. Det er så lite at jeg tror det egentlig er ubetydelig for utstilling. Da må det stå mellom to ganske like hunder og dommeren leter etter den lille feilen som gjør at de plasseres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 For en herlig gjeng! Never mind, du hadde jo linket jo! Asha blir nok et råskinn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Men, jeg klarer ikke for mitt bare liv å huske hvem Asha er i serien? Hjeeelp? Om du bare har sett på tv så er det mange av de som ikke er vist enda. Men dette er Asha Greyjoy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Om du bare har sett på tv så er det mange av de som ikke er vist enda. Men dette er Asha Greyjoy. Så du hadde linket, har kommet halveis i bok to tror jeg, men så forsvant de da pcen min døde. Men har "lest" (lydbok) om henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Litt oppdatering. I går fikk de være i fred igjen da det faktisk virket som Talli hadde vondt ut på dagen. Ingen temp (eller den er på vei ned til normalen) mye stress pistring og generellt vill hun ha meg i valpekassen. Tydeligvis er jeg en smertestillende pille Der av ingen bilder eller film i går. Jeg tipper livmoren hadde sine siste sammentrekninger evt kramper. Men hun har tatt seg veldig fint av bebisene til tross for dette, er ikke mye jeg trenger gjøre annet enn å veie de egentlig. De har alle økt i vekt og begynner jevne seg mer ut i størrelsen. Jeg skal ta å filme de litt i dag da Talli er sitt normale avslappete seg igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Fineste små! Det skjer jo alltid litt med kroppen etter ett valpekull, men hun er nok god som nye innen noen dager Betty sender sympati klem til Talli. Evnt så blir de ganske urolige pga vond mage de første dagene også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Gleder meg til film! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Fine små kelpie valper. Men jeg må innrømme at jeg er veldig glad for at det er tegninger på mine med tanke på å skille de fra hverandre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Ååh, så herlige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 For noen knirkelyder! Høres ut som små marsvin! Det ser litt vanskelig ut å ligge med alle de rundt seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 For noen knirkelyder! Høres ut som små marsvin! Det ser litt vanskelig ut å ligge med alle de rundt seg Hun har faktisk en veldig god teknikk. Om hun vil legge seg ned så tar hun labben og bare skyver alle over på den siden hun mener de skal ligge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Guuu, så herlige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 herlighet så nyyydelige og herlig lyd på de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Så koselig film, herregud så søte de små bollene er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Haha, jeg liker at de er så med allerede. Den ene hyler høyt idet Talli kommer borti med foten, og den øverste styrer på for å finne den beste puppen. Ser ut som The Competent Mom koser seg masse, skjønningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Talli har samlet sine kjæreste eiendeler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Ååå så fina små bebisar stort grattis med fint och välskapt kull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 De er jo nesten litt søte jo ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Herre, så søte! Den hørtes skikkelig fornærmet ut den Talli kom bort i Og den var kul den som kom krypende bakfra.. De er så mobile. Men jeg synes jeg ser en tydelig fargeforskjell på de, eller blingser jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Herre, så søte! Den hørtes skikkelig fornærmet ut den Talli kom bort i Og den var kul den som kom krypende bakfra.. De er så mobile. Men jeg synes jeg ser en tydelig fargeforskjell på de, eller blingser jeg? Det er ikke "nok" fargeforsjell til at jeg sier noen av de er røde. De er sjokolade med litt nyanser. Jeg tror ikke noen av de får rød underpels. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Herlig valpeliv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts